Kieltämättä kyllä Enskaa panisin, jos olisin gay tahi nainen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
IS:n äänestyksessä Justiina oli eilen lähdössä n. 70-30 luvuin.
Musta on olemassa mahdollisuus että Esa A olisi tajunnut slummin tehtävän saada niiltä jotain. Sehän sano vähän kryptisesti että eiköhän se selviä miksi se antoi.. Mutta joka tapauksessa Esan pisteet niin talon sisällä kuin ulkopuolella varmasti nousivat.
Mitä veikkaatte, häviänkö eilen kaverin kanssa sopimani femman vedon siitä kumpi lähtee talosta, Marko vai Justiina? Itse veikkasin Justiinaa. Vastakkain on tavallaan Markon olemattomuus ja Justiinan ärsyttävyys, minkä äänestäjät nyt perusteikseen nostaa. IS:n äänestyksessä Justiina oli eilen lähdössä n. 70-30 luvuin.
Mua kyl välillä pelottaa se Marko, että pysyykö se hengissä ku se pihisee ja puhisee niin kovin. Ei oo fyysisesti kyl aivan huippukunnossa. Jos olisin BB niin en tiedä uskaltaisinko laittaa sitä mihinkään fyysisesti vaativaan tehtävään ollenkaan mukaan.
Musta on olemassa mahdollisuus että Esa A olisi tajunnut slummin tehtävän saada niiltä jotain. Sehän sano vähän kryptisesti että eiköhän se selviä miksi se antoi.. Mutta joka tapauksessa Esan pisteet niin talon sisällä kuin ulkopuolella varmasti nousivat.
Esa A ei halua kenenkään silmissä luopua älykkään ihmisen kruunustaan. Ja koska hällä aivot pelaa hän pystyi "pelastamaan kasvonsa" sanomalla ainoastaan yhden lauseen. Tämä mahdollistaa spekuloinnin siitä, tekikö Esari homman tahallaan vai ei. Tämä on vakta. Vaikka en järjen riemuvoitto olekaan, ymmärrän lausahduksen täysin.
On muuten ihan todella tylsää, jos Justiina tipahtaa :(
Tupakki-Jussi sai manttelinperijän Markosta.
"Ei siitä ruuasta niin väliä, kuhan sais TUPAKKIA..." x 10
Mua kyl välillä pelottaa se Marko, että pysyykö se hengissä ku se pihisee ja puhisee niin kovin. Ei oo fyysisesti kyl aivan huippukunnossa. Jos olisin BB niin en tiedä uskaltaisinko laittaa sitä mihinkään fyysisesti vaativaan tehtävään ollenkaan mukaan.
vittu toi on ollu tylsää paskaa sen jälkeen kun nino lähti..
Älä edes viitsi mainita näitä samassa lauseessa.. Nino oli viihdyttävä persoona talossa ja Niko oli vaan perus tyyppihomo.Niinpä. Sama kävi viime vuonna Nikon jälkeen. Tuli pitkäksi aikaa todella kuiva kausi. Itse en ole katsellut Ninon lähtemisen jälkeen ku pari hassua kertaa, ja mulla sentään on 24/7... :(