Big Brother 2009 [Ei juonipaljastuksia]

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Esa on vienyt sydämessäni sen hartaasti vaalitun paikan, jota ennen asutti suuri ajattelija, henkinen johtaja sekä esikuva, BB-Tero. Esan järkähtämätön askel kohti hedelmäkoria sai kyyneleet silmiini, kun lankesin polvilleni TV:n eteen ja toistelin ylistävää Esa-mantraa kädet ristissä. Esan kultakutrit lepattivat tuuletuslaitteiden voimasta, kun hän ojensi herkkukorin. Aika pysähtyi. En kuullut enää mitään. Sydämeni oli pakahtua. Esa on aikamme Mr Manhattan.

Justiinan aika sen sijaan on koittanut. Se heti sunnuntaina ulos, Puhisija-Marko jatkoon.

Musta on olemassa mahdollisuus että Esa A olisi tajunnut slummin tehtävän saada niiltä jotain. Sehän sano vähän kryptisesti että eiköhän se selviä miksi se antoi.. Mutta joka tapauksessa Esan pisteet niin talon sisällä kuin ulkopuolella varmasti nousivat.

Mitä veikkaatte, häviänkö eilen kaverin kanssa sopimani femman vedon siitä kumpi lähtee talosta, Marko vai Justiina? Itse veikkasin Justiinaa. Vastakkain on tavallaan Markon olemattomuus ja Justiinan ärsyttävyys, minkä äänestäjät nyt perusteikseen nostaa. IS:n äänestyksessä Justiina oli eilen lähdössä n. 70-30 luvuin.

IS:n äänestyksessä Justiina oli eilen lähdössä n. 70-30 luvuin.

Joo, mutta "virallisessa" äänestyksessä sunnuntaina kuitenkin Justiinalle satelee miinus-ääniä, Markolle sataa plus-ääniä, sitten Justiina kirii Markon etumatkaa ja Markolle ropisee tällä hetkellä miinus-ääniä. Äänestys on uskomattoman tasainen ja lopulta ero on vain 0,00000000000001 %-yksikköä. :eek:

Joo: kyllähän toi on sinänsä järkeenkäypää, että fanit aktivoituu äänestämään omaa suosikkia silloin kun se on vaakalaudalla. Jos ero on selvä ja suosikki voittamassa, eihän silloin kannata äänestää. Ymmärrettävästi niitä ääniä "sataa" kun tilanteet muuttuu.

Musta on olemassa mahdollisuus että Esa A olisi tajunnut slummin tehtävän saada niiltä jotain. Sehän sano vähän kryptisesti että eiköhän se selviä miksi se antoi.. Mutta joka tapauksessa Esan pisteet niin talon sisällä kuin ulkopuolella varmasti nousivat.

Mitä veikkaatte, häviänkö eilen kaverin kanssa sopimani femman vedon siitä kumpi lähtee talosta, Marko vai Justiina? Itse veikkasin Justiinaa. Vastakkain on tavallaan Markon olemattomuus ja Justiinan ärsyttävyys, minkä äänestäjät nyt perusteikseen nostaa. IS:n äänestyksessä Justiina oli eilen lähdössä n. 70-30 luvuin.

Justiina lähtee ihan selkeesti. En kyllä itse ole tämän kannalla.. mitä helvettiä Markolla on muka annettavaa talossa? Se vaan istuu jossain nurkassa ja kattoo mitä muut tekee ja ähisee.

Mua kyl välillä pelottaa se Marko, että pysyykö se hengissä ku se pihisee ja puhisee niin kovin. Ei oo fyysisesti kyl aivan huippukunnossa. Jos olisin BB niin en tiedä uskaltaisinko laittaa sitä mihinkään fyysisesti vaativaan tehtävään ollenkaan mukaan.

Mua kyl välillä pelottaa se Marko, että pysyykö se hengissä ku se pihisee ja puhisee niin kovin. Ei oo fyysisesti kyl aivan huippukunnossa. Jos olisin BB niin en tiedä uskaltaisinko laittaa sitä mihinkään fyysisesti vaativaan tehtävään ollenkaan mukaan.

aivan, siellä saa olla vapun luona ea porukka paikalla, kun marko joutuu vetäsee sen putken läpi studioon.

Esa A ei halua kenenkään silmissä luopua älykkään ihmisen kruunustaan. Ja koska hällä aivot pelaa hän pystyi "pelastamaan kasvonsa" sanomalla ainoastaan yhden lauseen. Tämä mahdollistaa spekuloinnin siitä, tekikö Esari homman tahallaan vai ei. Tämä on vakta. Vaikka en järjen riemuvoitto olekaan, ymmärrän lausahduksen täysin.

Mahdollistaa tuplapisteet: 1) Hyväsydämisyydestä ja 2) onpas älykäs höpönassu :D

Tupakki-Jussi sai manttelinperijän Markosta.
"Ei siitä ruuasta niin väliä, kuhan sais TUPAKKAA..." x 10

Esa A ei halua kenenkään silmissä luopua älykkään ihmisen kruunustaan. Ja koska hällä aivot pelaa hän pystyi "pelastamaan kasvonsa" sanomalla ainoastaan yhden lauseen. Tämä mahdollistaa spekuloinnin siitä, tekikö Esari homman tahallaan vai ei. Tämä on vakta. Vaikka en järjen riemuvoitto olekaan, ymmärrän lausahduksen täysin.

Jep, mä ajattelin ihan samaa.

On muuten ihan todella tylsää, jos Justiina tipahtaa :(

Mä odotan, että Justiina tipahtais. Jotenkin se ihminen vaan vituttaa mua niin saatanasti.

Aika lievästi ilmaistu tuo "aivan huippukunnossa" :D Taisi lönkötellä 4 kertaa 15 metrin matkan ja meinasi kuolla sen jälkeen, kun ei saanut henkeä.

Molemmat turhia, Justiina ja Marko, joten aika sama kumpi lähtee.

vittu toi on ollu tylsää paskaa sen jälkeen kun nino lähti..

Niinpä. Sama kävi viime vuonna Nikon jälkeen. Tuli pitkäksi aikaa todella kuiva kausi. Itse en ole katsellut Ninon lähtemisen jälkeen ku pari hassua kertaa, ja mulla sentään on 24/7... :(

Niinpä. Sama kävi viime vuonna Nikon jälkeen. Tuli pitkäksi aikaa todella kuiva kausi. Itse en ole katsellut Ninon lähtemisen jälkeen ku pari hassua kertaa, ja mulla sentään on 24/7... :(
Älä edes viitsi mainita näitä samassa lauseessa.. Nino oli viihdyttävä persoona talossa ja Niko oli vaan perus tyyppihomo.

Miksi ihmiset inisee jostain viihdyttävyydestä ja ratingeista, kun tärkeintä on se oma katselu. Itse tykkään katsoa vieläkin vaikka Nino lähti talosta, nykyään mukavempaa katsoa kun siellä ei ole joku lääppimässä, valittamassa, tekonauramassa (Minnaa lukuun ottamatta) ja rääkymässä kylpytakki päällä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom