Big Brother 2009 [Ei juonipaljastuksia]

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
on nii tylsä kausi, että laitto muistelemaan menneitä.. :dance: :haart:

attachment.php

Aika hyvä Dream Team:thumbs: Monkey vielä sormeilemaan huoltajaksi ja Sorella ulvomaan apulaisvalmentajaksi. Soturiprinsessa ja Sonera ovat oikeastaan ainoat naiset jotka mahtuvat joukkoon. Ei mitään Kadia tähän porukkaan.

edit- Minna on ollut sen verran härski nainen, että hänet myös mukaan.

Mä en ole ehtinyt tätä juuri viimeaikoina seuraamaan, muuten kuin pakkiksen threadeista. Mutta miksi ihmeessä tuo Kätlin nyt Samille murjottaa? Muuten kuin toki siksi, että Justiinaan sekaantuinen on noin yleisellä tasolla paska idea. :)

Eikös tämä neito ole ihan itse kaverikortilla Samia läpsinyt? Pitäisikö siihen jäädä varamieheksi sitten lohduttavaksi olkapääksi ja loppuiäkseen munkiksi, että toinen olis tyytyväinen? Kummia nuo naiset. ;)

Ja ihan höpö tehtävä.. Tuskin menee läpi tommoset pyörtyilyt. Jotenkin voi alkaa epäilyttämään, että tuotantotiimi päästäisi jengiä oikeasti huonoon kuntoon. :D

Hahahaha lol, katselin noita ason saamia kommentteja, pitäisiköhän sitä mennä MR. Finlandia kisoihin, sillä itsekritiikilläkin voin sanoa että itselläni on enemmän lihaksia (niitähän nuossa kommenteissa kehutaan). Muuten en ulkonäöstäni sano mitään ^^

Ite oon sellanen tyyppi, et tollasessa tehtävässä ei pitäs pokka yhtään.:D

Esim. sillon kun olin ylä-asteella, niin tuli laitettua kavereiden penkeille nastoja, mut ne huomas usein mun naamasta et oon menny tekemään jotain. Sama juttu kun ruokalassa piilotin välillä jonkun haarukan, sitten kun kysyttiin missä mun haarukka on? niin hörähdän sitten nauramaan ja jään kiinni:lol2:

Kertokaas nyt mikä teitä tossa Justiinassa oikeen kyrsii kun en mää ymmärrä..

Ihan ok tuo Justiina on, ei vaan valitettavasti pärjää Markolle (kuka pärjäisi paitsi Kätlin ja Esa A). BB-Hyeena Minna olisi saanut lähteä mielummin.

Ninon lähdön jälkeen vähemmän valittamista ollut. Negatiivinen olemus lähti helvettiin talosta niin fiiliskin parani. Ei kuitenkaan lähelläkään sitä mulkkuutta hänestä löytynyt mitä oli viime kaudella talossa: Mia, Andreas, Manta, Niko, Marianne, Minna (I'm still standing). Hyi helvetti mikä painajaisposse.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom