Big Brother 2009 [Ei juonipaljastuksia]

Onneksi Justiina passitettiin kotiin! :dance2: En voi käsittää miten hän sai minut aina niin vittuuntuneeksi, kun katsoin BB:tä. :curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onneksi Justiina passitettiin kotiin! :dance2: En voi käsittää miten hän sai minut aina niin vittuuntuneeksi, kun katsoin BB:tä. :curs:

Joo tosi upeaa! Mitähän Marko keksii seuraavaksi? Huohottaako, istuuko vai polttaako tupakkia? Kuka arvaa! KYLLÄ ON JÄNNÄÄ!!!!!

Älä edes viitsi mainita näitä samassa lauseessa.. Nino oli viihdyttävä persoona talossa ja Niko oli vaan perus tyyppihomo.

Mä koin sen uskomattoman viihdyttävänä. Ei ne toki samanlaisia olleet, mutta nautin Nikon dramaqueen-tyylistä, kilareista ym. Se on just sitä parasta realityä, se että herätetään jotain tunteita, positiivisia tai negatiivisia tai kaikkea siltä väliltä, kunhan ei olla sellaisia mitäänsanomattomia väliinputoajia. Ns. "Ihan kiva ei riitä" :)

Miksi ihmiset inisee jostain viihdyttävyydestä ja ratingeista, kun tärkeintä on se oma katselu. Itse tykkään katsoa vieläkin vaikka Nino lähti talosta, nykyään mukavempaa katsoa kun siellä ei ole joku lääppimässä, valittamassa, tekonauramassa (Minnaa lukuun ottamatta) ja rääkymässä kylpytakki päällä.

En mä ainakaan INISE. Mä vaan totesin tuon asian ja kerroin oman mielipiteeni. Olet asian ytimessä: Tärkeintä on OMA katselu. Sun mielestä on mukavampaa katsoa kun joku ei ole "lääppimässä, valittamassa, tekonauramassa (Minnaa lukuun ottamatta) ja rääkymässä kylpytakki päällä", mä en Ninoa ihan tuollaisena nähnyt, ja vaikka olisin nähnytkin, tuo olisi mun mielestä juurikin viihdyttävää ja tuohon ohjelmaan eloa antavaa.

Joo tosi upeaa! Mitähän Marko keksii seuraavaksi? Huohottaako, istuuko vai polttaako tupakkia? Kuka arvaa! KYLLÄ ON JÄNNÄÄ!!!!!

Veit sukat korvistani. Ennemmin mä katson ärsyttäviä tyyppejä kuin täysiä nollia ja nobodyja. Olen itse tehnyt sen virheen että annoin tunteiden johdatella ja äänestin vuonna miekka ja kilpi sen Henrin (?) vittuun sieltä, (en toki ollut yksin päättämässä). Siis sen joka siinä Rikkaat-Spurgut tehtävässä kyykytti muita ihan vitun kännissä, pisti puheltelemaan poreita sen kylpyyn, käski pukea sille vaatteet aamusta päälle jne. Oikeesti se oli helvetin hyvää viihdettä ärsyttävyydestään huolimatta. Aina kun äänestellään ärsyttäviä ja tunteita herättäviä tyyppejä pois talosta niin lopputulos on se että tylsäksi menee.

Veit sukat korvistani. Ennemmin mä katson ärsyttäviä tyyppejä kuin täysiä nollia ja nobodyja. Olen itse tehnyt sen virheen että annoin tunteiden johdatella ja äänestin vuonna miekka ja kilpi sen Henrin (?) vittuun sieltä, (en toki ollut yksin päättämässä). Siis sen joka siinä Rikkaat-Spurgut tehtävässä kyykytti muita ihan vitun kännissä, pisti puheltelemaan poreita sen kylpyyn, käski pukea sille vaatteet aamusta päälle jne. Oikeesti se oli helvetin hyvää viihdettä ärsyttävyydestään huolimatta. Aina kun äänestellään ärsyttäviä ja tunteita herättäviä tyyppejä pois talosta niin lopputulos on se että tylsäksi menee.

Komppaan. Henri oli aivan kuningas! Se tuntuu olevan trendi, että kaikki mahdollisimman tylsät tyypit saavat jäädä taloon. Eihän siellä uskalla kohta avata suuta, ettei joudu häätöäänestykseen. Luin tuossa bb-plazaa ja Sami on suurinpiirtein lynkattu sen paellanjutun johdosta. Mun mielestä kuitenkin talon parhaimmistoa Ason kanssa.

Mä en kans osaa sanoa, miks se ärsytti mua niin paljon. Joku siinä oli mikä tökki tosi pahasti, vaikka kun se taloon tuli, pidin sitä kohtalaisen kivana.
Ehkä mä oon vaan kade sille tjsp :lol2:

No Justiinahan sai sen takia fudua talosta kun suurin osa katsojista on naisia ja mustasukkaiset naiset nyt äänestivät sen pois koska se pani Samin kanssa.

560952.jpg

Jonne Aaron ja BB-Minna.

No tässä on nyt se ero että BB-Henri kaudelta tikari ja kivi oli oikeasti hauska jätkä ja niille sen jutuille ja sikailulle sai nauraa ihan tosissaan. Tää Nino on taas ihan vitun rasittava perushinuri, joka on jäänyt henkisesti jollekin yläasteikäisen tasolle, tiedä sitten käykö tollasen rääkyvän hinttarin katseleminen viihteestä, ei mun mielestä. Toki nämä on pitkälti mielipidekysymyksiä, silti ihmettelen kovasti niitä joille ikävä Ninoa kohtaan jäi kalvamaan.

Mitä ihmetta tuo Kätlin nyt siis haluaa? Jos kerta kukaan talon ukoista ei ole hänen tyyppiään eikä hän halua Samista yhtään mitään muuta kun kaverin(vain talossa?). Silti mökötetään kun hän kävi Justiinaa vähän kännipäissään paukuttamassa.

Mitä ihmetta tuo Kätlin nyt siis haluaa? Jos kerta kukaan talon ukoista ei ole hänen tyyppiään eikä hän halua Samista yhtään mitään muuta kun kaverin(vain talossa?). Silti mökötetään kun hän kävi Justiinaa vähän kännipäissään paukuttamassa.

Ihan vitun perseestä. Toivottavasti sinne tulee nyt joku seksibeibe joka pistää Samin kuulan ihan sekasin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom