Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onneksi Justiina passitettiin kotiin! :dance2: En voi käsittää miten hän sai minut aina niin vittuuntuneeksi, kun katsoin BB:tä. :curs:
Älä edes viitsi mainita näitä samassa lauseessa.. Nino oli viihdyttävä persoona talossa ja Niko oli vaan perus tyyppihomo.
Miksi ihmiset inisee jostain viihdyttävyydestä ja ratingeista, kun tärkeintä on se oma katselu. Itse tykkään katsoa vieläkin vaikka Nino lähti talosta, nykyään mukavempaa katsoa kun siellä ei ole joku lääppimässä, valittamassa, tekonauramassa (Minnaa lukuun ottamatta) ja rääkymässä kylpytakki päällä.
Joo tosi upeaa! Mitähän Marko keksii seuraavaksi? Huohottaako, istuuko vai polttaako tupakkia? Kuka arvaa! KYLLÄ ON JÄNNÄÄ!!!!!
Veit sukat korvistani. Ennemmin mä katson ärsyttäviä tyyppejä kuin täysiä nollia ja nobodyja. Olen itse tehnyt sen virheen että annoin tunteiden johdatella ja äänestin vuonna miekka ja kilpi sen Henrin (?) vittuun sieltä, (en toki ollut yksin päättämässä). Siis sen joka siinä Rikkaat-Spurgut tehtävässä kyykytti muita ihan vitun kännissä, pisti puheltelemaan poreita sen kylpyyn, käski pukea sille vaatteet aamusta päälle jne. Oikeesti se oli helvetin hyvää viihdettä ärsyttävyydestään huolimatta. Aina kun äänestellään ärsyttäviä ja tunteita herättäviä tyyppejä pois talosta niin lopputulos on se että tylsäksi menee.
Onneksi Justiina passitettiin kotiin! :dance2: En voi käsittää miten hän sai minut aina niin vittuuntuneeksi, kun katsoin BB:tä. :curs:
NO EIKÄ!!! Naisethan ei oo koskaan kateellisia toisilleen.Ehkä mä oon vaan kade sille tjsp :lol2:
NO EIKÄ!!! Naisethan ei oo koskaan kateellisia toisilleen.
Jonne Aaron ja BB-Minna.
Veit sukat korvistani. Ennemmin mä katson ärsyttäviä tyyppejä kuin täysiä nollia ja nobodyja. Olen itse tehnyt sen virheen että annoin tunteiden johdatella ja äänestin vuonna miekka ja kilpi sen Henrin (?) vittuun sieltä, (en toki ollut yksin päättämässä). Siis sen joka siinä Rikkaat-Spurgut tehtävässä kyykytti muita ihan vitun kännissä, pisti puheltelemaan poreita sen kylpyyn, käski pukea sille vaatteet aamusta päälle jne. Oikeesti se oli helvetin hyvää viihdettä ärsyttävyydestään huolimatta. Aina kun äänestellään ärsyttäviä ja tunteita herättäviä tyyppejä pois talosta niin lopputulos on se että tylsäksi menee.
Mitä ihmetta tuo Kätlin nyt siis haluaa? Jos kerta kukaan talon ukoista ei ole hänen tyyppiään eikä hän halua Samista yhtään mitään muuta kun kaverin(vain talossa?). Silti mökötetään kun hän kävi Justiinaa vähän kännipäissään paukuttamassa.
Big Brother 2009 [Ei juonipaljastuksia]
Älä muuta sano.. Ei viittis aina toistaa, mutta toi Dana on sellanen teeskentelijä ettei paremmasta väliä.Dana: Mä oon ihan varma että se on Vappu!
...
Dana: Mähän sanoin, että se on koira!!! :jahas: