rumemmat ja huonolla itseluottamuksella varustetut naiset vain taitaa saada alemmuuskompleksin tuollaisen naisen seurassa.
+1
Tää on musta näkyny tosi selvästi joissain Danan taannoisissa pk-avautumisissa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
rumemmat ja huonolla itseluottamuksella varustetut naiset vain taitaa saada alemmuuskompleksin tuollaisen naisen seurassa.
peiton alla ninolle ja sampolle taisOnko se Dana esitelly toosakarvojaan joskus?
Mukava seurata tosiaan tota miten muut talon akat suhtautuu Kätliniin, jos esim. Kätlin tanssii niin se vaan tanssii ja kerää miesten huomion sillä.
Jos esim. Dana tanssii niin sen tarvii vittu tehdä siitä armoton numero, kattokaa hei kun mä veädn gabaret esityksen ja vitullisen raastava kirkuminen perään. On se voi voi kun täytyy tehdä kaikenmaailman temppuja saadakseen huomioo. Minna paneskelee Esan kanssa ja duunailee yksinään peiton alla saadakseen huomiota, Justiinan pitää näyttää kaikinpuolin niin erilaiselta saadakseen huomio ja se erilaisuus myös pitää tuoda esille.
Vittu Kätlin on ainoa joka saa sitä huomiota olemalla oma itsensä, muiden pitää tehdä temppuja sen huomoon eteen ja sekös niitä vituttaa.
Jaksaa vieläkin ihmetyttää kuinka noi huutaa hullun tavalla koko ajan jos saa pari siideriä...
Mukava seurata tosiaan tota miten muut talon akat suhtautuu Kätliniin, jos esim. Kätlin tanssii niin se vaan tanssii ja kerää miesten huomion sillä.
Jos esim. Dana tanssii niin sen tarvii vittu tehdä siitä armoton numero, kattokaa hei kun mä veädn gabaret esityksen ja vitullisen raastava kirkuminen perään. On se voi voi kun täytyy tehdä kaikenmaailman temppuja saadakseen huomioo. Minna paneskelee Esan kanssa ja duunailee yksinään peiton alla saadakseen huomiota, Justiinan pitää näyttää kaikinpuolin niin erilaiselta saadakseen huomio ja se erilaisuus myös pitää tuoda esille.
Vittu Kätlin on ainoa joka saa sitä huomiota olemalla oma itsensä, muiden pitää tehdä temppuja sen huomoon eteen ja sekös niitä vituttaa.
Heh, duunikaverilta tuli just tekstari missä luki: "KÄTLIN -" :D
Eikö Kätlin saa huomiota sillä, että se yrittää olla kaikkien paras kaveri? Jos Kätlin olisi seinäruusu niin ei saisi tuolla sen enempää huomiota kuin kukaan muukaan. Ja tietenkin huomiota saa kun sitä hakee ja ehkä se noita sapettaa.
Jos jos jos jos jos jos.jos sen luonteeseen vaan kuuluu tulla toimeen kaikkien kanssa?
Vaikka sä ootkin suht. selväjärkinen, kertonee tämä tiedonanto enemmän sinusta kuin mistään muusta...
Mikä siinä Kätlinissä etenkin naispuolisia katsojia "ärsyttää"? Mun mielestä ihan jees, ihmettelen mitä vittua esim. Minna ja Dana vielä tekee talossa tai miksei kumpikaan edes ole ollut häädössä. Molemmat vitun ärsyttäviä kirkujia mun mielestä :D
Kätlin on tuollainen mukava kaikkien kanssa toimeentuleva tyttö. Tosiasia on kuitenkin se, ettei Kätlin todennäköisesti olisi edes taloon päässyt ilman ulkonäköään saati olisi siellä vielä.