Big Brother 2009 [Ei juonipaljastuksia]

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eilen siinä samassa pätkässä missä Nino tsekkaa sampon munat.

Dana siis käyttää 50e kuussa pillunkarvojensa vahaukseen. Muutoin ei kuulemma saa parrua. Tough!

Mukava seurata tosiaan tota miten muut talon akat suhtautuu Kätliniin, jos esim. Kätlin tanssii niin se vaan tanssii ja kerää miesten huomion sillä.
Jos esim. Dana tanssii niin sen tarvii vittu tehdä siitä armoton numero, kattokaa hei kun mä veädn gabaret esityksen ja vitullisen raastava kirkuminen perään. On se voi voi kun täytyy tehdä kaikenmaailman temppuja saadakseen huomioo. Minna paneskelee Esan kanssa ja duunailee yksinään peiton alla saadakseen huomiota, Justiinan pitää näyttää kaikinpuolin niin erilaiselta saadakseen huomio ja se erilaisuus myös pitää tuoda esille.

Vittu Kätlin on ainoa joka saa sitä huomiota olemalla oma itsensä, muiden pitää tehdä temppuja sen huomoon eteen ja sekös niitä vituttaa.

Mukava seurata tosiaan tota miten muut talon akat suhtautuu Kätliniin, jos esim. Kätlin tanssii niin se vaan tanssii ja kerää miesten huomion sillä.
Jos esim. Dana tanssii niin sen tarvii vittu tehdä siitä armoton numero, kattokaa hei kun mä veädn gabaret esityksen ja vitullisen raastava kirkuminen perään. On se voi voi kun täytyy tehdä kaikenmaailman temppuja saadakseen huomioo. Minna paneskelee Esan kanssa ja duunailee yksinään peiton alla saadakseen huomiota, Justiinan pitää näyttää kaikinpuolin niin erilaiselta saadakseen huomio ja se erilaisuus myös pitää tuoda esille.

Vittu Kätlin on ainoa joka saa sitä huomiota olemalla oma itsensä, muiden pitää tehdä temppuja sen huomoon eteen ja sekös niitä vituttaa.

Komp. Komp. Komp.

Toivottavasti seuraavaks saatais vähän draamaa. Justiina ja Sami vois alkaa touhuta keskenään, mistä suivaantuneena Kätlin kävis vaikka kostoks panemassa Esa Jtä, mikä taas aiheuttaisi sen, että Minna pimahtais ja panis vaikka Asoa. Ah, kolmiodraamat on parhaita!

Jaksaa vieläkin ihmetyttää kuinka noi huutaa hullun tavalla koko ajan jos saa pari siideriä...

No ei voi ku kuvitella kuinka tyhjää elämä BB-talossa on. Mää en ihmettele yhtään, että siitä riehaantuu, kun kerran mitään muutakaan ei ole. Joudut vielä kaiken lisäksi olemaan seurassa, jossa et ehkä haluais olla. Tuskin moni haluaa olla edes kavereidensa kanssa 3kk lukittuna samaan tilaan.

Eikö Kätlin saa huomiota sillä, että se yrittää olla kaikkien paras kaveri? Jos Kätlin olisi seinäruusu niin ei saisi tuolla sen enempää huomiota kuin kukaan muukaan. Ja tietenkin huomiota saa kun sitä hakee ja ehkä se noita sapettaa.

Vihdoinkin joku sanoi sen kaiken! :thumbs:

Eikö Kätlin saa huomiota sillä, että se yrittää olla kaikkien paras kaveri? Jos Kätlin olisi seinäruusu niin ei saisi tuolla sen enempää huomiota kuin kukaan muukaan. Ja tietenkin huomiota saa kun sitä hakee ja ehkä se noita sapettaa.

jos sen luonteeseen vaan kuuluu tulla toimeen kaikkien kanssa?

Mikä siinä on niin ihmeellistä jos haluaa tulla toimeen kaikkien kanssa? Eikös se järjellä ajateltuna ole tollaisessa kommuunissa edellytys jota pitäisi jokaisen noudattaa jotta siellä olisi kaikkien hyvä olla?
Kyllä mua ainakin vituttaa joku vastarannankiiski jos esim. jossain mökillä ollaan vaikka vain viikko. Kaikkien kanssa pitää tulla toimeen tai homma ei toimi.
Samahan se tuolla on, ne jotka ei tule muiden kanssa toimeen saa lähteä. Samahan se on työyhteisöissäkin, joku joka yksinkertaisesti ei tule toimeen kenenkään kanssa savustetaan kyllä pihalle. Tietysti siinä sitten muodostuu "kuppikuntia", mutta sekään ei tollaisessa kommuunissa yksinkertaisesti toimi.

Kätlin on tuollainen mukava kaikkien kanssa toimeentuleva tyttö. Tosiasia on kuitenkin se, ettei Kätlin todennäköisesti olisi edes taloon päässyt ilman ulkonäköään saati olisi siellä vielä.

Vaikka sä ootkin suht. selväjärkinen, kertonee tämä tiedonanto enemmän sinusta kuin mistään muusta...

Ööö... okei? Nyt en kyllä tajua miten toi "kertoo enemmän musta kuin mistään muusta" ja liittyy mun "suht selväjärkisyyteen" :rolleyes:

Tai no joo... Ehkä se kertoo että vaikka olenkin mielestäsi "suht selväjärkinen" niin tämän tiedon kirjoittaminen ketjuun kertoo että mä olenkin a) siis vittu ihan hullu, tai b) että mä huvituin eri aiheesta kuin sä ja näin ollen mulla on paska huumorintaju...

Mun mielestä oli lähinnä vaan hupaisaa että joku haluaa niin paljon jonkun kilpailijan ulos talosta että kesken illan tekstaa tuollaisen viestin työkavereilleen (kun aiheesta ei ole töissä puhuttu, en tiedä kenestä hän ei pidä BB:ssä). Se siinä oli hassua ja siksi sen tähän BB-ketjuun laitoin kun BB-aiheinen juttu oli. Jos ois ollu Raksun nimi tuossa tekstarissa niin olisin pitänyt sitä yhtä huvittavana juttuna, koska ylipäätään musta oli vaan hassua että yritti kai saada työkavereita äänestämään samaa kuin itse ja paukautti lyhkäisyydessään tuollaisen viestin.

Mikä siinä Kätlinissä etenkin naispuolisia katsojia "ärsyttää"? Mun mielestä ihan jees, ihmettelen mitä vittua esim. Minna ja Dana vielä tekee talossa tai miksei kumpikaan edes ole ollut häädössä. Molemmat vitun ärsyttäviä kirkujia mun mielestä :D

Ei Kätlin ärsytä ainakaan mua. Musta se on herttainen, ystävällinen, aina iloinen ja positiivinen, sievä tytöntyllerö :) Mun mielestä se ei vaan anna viihdearvollisesti paljoakaan tuolle ohjelmalle. BB Extrassa Katajan Janne selitti hyvin tuon asian, se koki myös huonona että talosta aina äänestetään tai muutoin poistetaan räväkkiä persoonia ja jätetään "tylsät ja viihdearvottomat" loppuun. Kataja piti Kätliniä ja Ragnaria muistaakseni yhtä "tylsinä", ja viihteen kannalta epätuottoisina kohteina mikä on totta. Joka vuosi käy sama juttu eikä katsojat opi koskaan, siitä Kataja aika paljon katsojillekin viestitti ja näinhän se on. Viihdyttävimmät kilpailijat ovat niitä ketkä saavat siellä kipinää ja leiskuntaa aikaan, jotain oikeaa actionia, tunteita ja tuoksuja, räväkkää menoa jne, oli se sitten riitelyä, sekoilua tai mitä vaan.

Kätlin on tuollainen mukava kaikkien kanssa toimeentuleva tyttö. Tosiasia on kuitenkin se, ettei Kätlin todennäköisesti olisi edes taloon päässyt ilman ulkonäköään saati olisi siellä vielä.

Näinpä se on, ajattelen aika samoin :)

Mua on alkanut jotenkin risoa toi Dana. Alkuun pidin sitä ihan ok söpiksenä, mutta nyt tekis lähinnä mieli ampua otsaan sitä.
Oikeestaan kaikki muutkin ärsyttää nyt enemmän tai vähemmän, Nino oli ainoo kiva :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom