Big Brother 2009 [Ei juonipaljastuksia]

Samilla kiva violetti tukka. Sopii sille.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Todella tylsää jos raksu joutuu lähtemään. Sillä on kuitenkin aika paljon korkeempi viihdearvo (ärsyttää muita asukkaita, homostelee, diivailee jne.) kuin Kätlinillä.
e: Nino on kyllä ihanin kaikista :haart: :D

Todella tylsää jos raksu joutuu lähtemään. Sillä on kuitenkin aika paljon korkeempi viihdearvo (ärsyttää muita asukkaita, homostelee, diivailee jne.) kuin Kätlinillä.
e: Nino on kyllä ihanin kaikista :haart: :D
Raksulla viihdearvoa? Hyvä kun muistaa koko poikaa etes muista jaksoista kuin eilisestä runkkailusta. Eipä ole kyllä minun bb-kauteen vielä viihdettä tuonut.

Raksulla viihdearvoa? Hyvä kun muistaa koko poikaa etes muista jaksoista kuin eilisestä runkkailusta. Eipä ole kyllä minun bb-kauteen vielä viihdettä tuonut.

No se myös ärsyttää Ninoa niin kiva katella Ninon kilahtelua. Ja se runkkaus oli tosi jees. Itseasiassa mä luulen, et Nino on vähän salaa ihastunut myös Ragnariin :haart:

No mitäs kätlin on tuonut? Roikkunu samissa kiinni ja ollu "söpö", Imo ihan sama kumpi lähtee molempien viihdearvo / kiinnostavuus 0

Oikeastaan olis aika hyvä, jos Kätlin tippuisi. Sais Samikin olla ilman Kätliniä. Eipä siinä muuta, molemmat kuitenkin yhtä turhia viihdearvoltaan.

Marko also known as Abomination:

FreakyAbomination.gif

From Warcraft.

Toi Ninon ilmeily ku joku puhuu jotain on aika hauskan näköstä :D ... näyttää helvetin typerältä ku sillä on se virne päällä ja se vääntelee suulla samoja sanoja jota toinen puhuu. Ja tietty johonkin väliin aina sellanen räkänen nauru :D

Seinäruusu on Kätlinkin, ja ikävä kyllä sen olemassaolo ei tule aiheuttamaan mitään suurempaa draamaa. Nino sai hyviä raivareita Ragnariin liittyen ja kolmiodraamaa ois voinut olla luvassa kun Sampo on niin haluttu :D

Totta tuokin. Kahdesta pahasta pahempi putosi. Justiina voisi alkaa heruttamaan Samia. Saisi uuden kolmiodraaman aikaan ;)

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom