Big Brother 2009 [Ei juonipaljastuksia]

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Helvetin hyvä, että Ragnari lähti. Ei kukaan voi olla olemukseltaan ja puhetyyliltään niin ärsyttävä. Pisti melkein kiehumaan raivosta.

Ja vielä helvetin itsekäs ja tyhmä.

Kätlin taas on ihana puppy, tosi positiviinen ja kiva.

Esa osaa kyllä helvetin hyvin ottaa ton marttyyri-asenteen. :D Tosin se on yks niistä vähistä tyypeistä tuolla kenen kanssa voisi koskaan kuvitella tulevansa mitenkään juttuun. Vaikuttaa ihan mukavalta tyypiltä kuitenkin.

Jaksaa vieläkin ihmetyttää kuinka noi huutaa hullun tavalla koko ajan jos saa pari siideriä...

Tais Aso kaivaa noi korkkarit omista tavaroistaan. Täyspäinen hetero :rolleyes:

Noi alkoholijuomat on kyllä sellanen asia mikä määräilee aika hyvin noiden ihmisten mielialaa tuolla talossa.

Ason läpät koettelee välillä tahdittomuuden rajoja. Aika pahan pisti ruokapöydässä kun sanoi Ninolle, että jos vetää safkaa samaan tahtiin, joutuu vaihtamaan Markon vaatteisiin. :wtf:

Aso korkkareissa! :hyvä:

PK-huoneessa muut pyytää lisää juotavaa niin Aso haluaa pari mimmiä lisää! :dance:

ASO! :worship:

Täyspäinen hetero todellakin!

Toivottavasti meno ei täysin lopu, kun Nino häädettiin talosta. Taisi kyllä kadota puolet mielenkiinnosta kuitenkin.

Seinäruusu on Kätlinkin, ja ikävä kyllä sen olemassaolo ei tule aiheuttamaan mitään suurempaa draamaa. Nino sai hyviä raivareita Ragnariin liittyen ja kolmiodraamaa ois voinut olla luvassa kun Sampo on niin haluttu :D
Mikä siinä Kätlinissä etenkin naispuolisia katsojia "ärsyttää"? Mun mielestä ihan jees, ihmettelen mitä vittua esim. Minna ja Dana vielä tekee talossa tai miksei kumpikaan edes ole ollut häädössä. Molemmat vitun ärsyttäviä kirkujia mun mielestä :D

Jotenkin Justiinakin puistattaa mua, kritisoi kun Kätlin on niin erilainen ja pinnallinen jne., erilainen verrattuna kehenkä? Miten niin pinnallinen? Siks kun meikkaa, Justiina taas on kun kävelevä, sotkettu romukasa ja PAKKO olla niin totaalisen erilainen ja massasta erottuva, eiks se ole pinnallista kun pitää oikeesti erilaisuuden nojalla nostaa itsensä jalustalle:) Hoi, katsokaa kaikki mua kun oon niin erilainen.

Jotenkin Justiinakin puistattaa mua, kritisoi kun Kätlin on niin erilainen ja pinnallinen jne., erilainen verrattuna kehenkä? Miten niin pinnallinen? Siks kun meikkaa, Justiina taas on kun kävelevä, sotkettu romukasa ja PAKKO olla niin totaalisen erilainen ja massasta erottuva, eiks se ole pinnallista kun pitää oikeesti erilaisuuden nojalla nostaa itsensä jalustalle:) Hoi, katsokaa kaikki mua kun oon niin erilainen.

Hehe. Tuolle tuli joskus spontaanisti revettyä nauramaan, kun Justiina rutisee Kätlinin huomionhakuisuudesta. Taitaa korveta, kun toinen vaan olemalla saakin sitä huomiota, eikä ole tarvinnut maalata itseään ensin kokonaan... (Ainiin, eihän tämä näin voi olla ja Kätling on ihan tylsäkin ja mitään siinä kukaan voi nähdä ja ainakin jokapäivä neljäsataa hotimpaa tulee vastaan juupajoen essolla...)

Ei voi käsittää miten aikuiset (?) ihmiset riehaantuu täysin siitä että saa pari siideriä. IIIKK!!! Onko bb-talon ilmassa homokaasua vai mistä on kyse? Esa A näyttää sentään olevan immuuni, ainoa normaali ihminen tuolla. Ai niin, kaikki normaali on tylsää ja tavanomaista ja kaikkea muuta saa olla kuin normaali. Justinikin tuntuisi olevan ihan tavallinen maalaistyttö, jos ei olisi niin ympärimaalattu. Tai no kaikki taviksethan alkaa olla maalattuja.

Dana jostain syystä korpeaa aina kun sen näkee. Sen erikoisuus on vajakkimainen tuijotus eteensä suu auki kuolaa valuen ja päättömyyksien lepertely. Ja kätlini näyttäisi ärsyttävän kaikkia siksi kun sen ei tarvi kuin olla oma itsensä ja silti vie kaiken huomion.

Jep, mikä tuossa Kätlinissä niin kovasti suivaannuttaa porukkaa? Sehän on sellainen positiivinen ja mukava kaikille, eikä ulkonäkökään huono.

Satuin eilen aamulla radiosta kuuntelemaan Ragnarin haastattelun Novalta ja siinä Raxu povaili, että hänen tiputtamisensa oli sovittu juttu muiden kesken, koska hän oli voittajasuosikki ja pahin uhka muille. :lol2:

Ei voi käsittää miten aikuiset (?) ihmiset riehaantuu täysin siitä että saa pari siideriä. IIIKK!!! Onko bb-talon ilmassa homokaasua vai mistä on kyse?
Joo ei jumalauta voi ymmärtää. Olis ollut Big Brotherilla hyvä paikka "iskeä" kun apinalauma kerjäsi lisää alkoholia ja Danakin lupasi olla vaikka viikon syömättä jos saa lisää siideriä ja muut lupas syödä viikon pelkkää sardiinia jos saa tänään vetää perseet.

Olis nyt jumalauta Big Brother antanut niille viinaa oikein helvetisti ja sitten aamulla herättänyt krapulaiset apinat ja siirtänyt slummiin viikoksi ja safkaksi pelkkää sardiinia koko viikon ja kaiken lisäks normaalia vähemmän koska Dana olisi voinut olla koko viikon syömättä:)

Jep, mikä tuossa Kätlinissä niin kovasti suivaannuttaa porukkaa? Sehän on sellainen positiivinen ja mukava kaikille, eikä ulkonäkökään huono.
:lol2:

Kaunis ja erittäin mukavan oloinen nainen tuo Kätlin, lisäksi sen puhe kuulostaa äärimmäisen söpöltä aksentteineen. Rumemmat ja huonolla itseluottamuksella varustetut naiset vain taitaa saada alemmuuskompleksin tuollaisen naisen seurassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom