taivaskäsi
VIP
Yksi homo vähemmän talossa, hyvä näin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yksi homo vähemmän talossa, hyvä näin.
Kohta tulee kaks lisää :P
Esa J:stä huomaa kyllä että joku on homofoobikko. :D
Mikä siinä Kätlinissä etenkin naispuolisia katsojia "ärsyttää"? Mun mielestä ihan jees, ihmettelen mitä vittua esim. Minna ja Dana vielä tekee talossa tai miksei kumpikaan edes ole ollut häädössä. Molemmat vitun ärsyttäviä kirkujia mun mielestä :DSeinäruusu on Kätlinkin, ja ikävä kyllä sen olemassaolo ei tule aiheuttamaan mitään suurempaa draamaa. Nino sai hyviä raivareita Ragnariin liittyen ja kolmiodraamaa ois voinut olla luvassa kun Sampo on niin haluttu :D
Jotenkin Justiinakin puistattaa mua, kritisoi kun Kätlin on niin erilainen ja pinnallinen jne., erilainen verrattuna kehenkä? Miten niin pinnallinen? Siks kun meikkaa, Justiina taas on kun kävelevä, sotkettu romukasa ja PAKKO olla niin totaalisen erilainen ja massasta erottuva, eiks se ole pinnallista kun pitää oikeesti erilaisuuden nojalla nostaa itsensä jalustalle Hoi, katsokaa kaikki mua kun oon niin erilainen.
Joo ei jumalauta voi ymmärtää. Olis ollut Big Brotherilla hyvä paikka "iskeä" kun apinalauma kerjäsi lisää alkoholia ja Danakin lupasi olla vaikka viikon syömättä jos saa lisää siideriä ja muut lupas syödä viikon pelkkää sardiinia jos saa tänään vetää perseet.Ei voi käsittää miten aikuiset (?) ihmiset riehaantuu täysin siitä että saa pari siideriä. IIIKK!!! Onko bb-talon ilmassa homokaasua vai mistä on kyse?
Jep, mikä tuossa Kätlinissä niin kovasti suivaannuttaa porukkaa? Sehän on sellainen positiivinen ja mukava kaikille, eikä ulkonäkökään huono.
:lol2: