Big Brother 2009 [Ei juonipaljastuksia]

Taitaapa Jelenan vanhemmat olla ylpeitä tuotoksestaan....
ohhoijaaa
ja pakollinen kuten ed. mainittu:

picture.php

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siis, miten joku voi olla noin ällöttävä ihminen? MITEN?

edit: Ja vähän kyllä Danankin arvostelukykyä ihmettelen, kun tosta porukasta valitsi Jelenan bestiksekseen.

Mua nyt vaivaa yks asia. Jos nainen on tyhmä, mutta ok ulkonäöltään (ei missi, mut ei ällökään) niin se on joidenkin miesten mielestä söpö.

Jos mies ois noilla ominaisuuksilla varustettu, niiin milläköhän adjektiiveilla naiset tyyppiä kuvailis? Mun mielestäni tyhmyys ei oo mitenkään viehättävä ominaisuus ihmisessä, päinvastoin. Mä en voi sietää tyhmiä ihmisiä. Rumatkin menee kiinnostavuudessa edelle. Esimerkiks Tuomas Enbuske ei oo komea, eikä hyvännäköinen, mut sen jutut tekee siitä kiinnostavan, vois olla kivaa vetää keppanaa sen seurassa yks ilta ja jauhaa paskaa. Mut joku nätti kiiltokuvapoika ilman aivoja, mitä sillä tekee?

Puhuit siis luultavasti Lotasta. Lotta on tyhmä ja en pidä siitä. Olikio se joku Indica mikä tykkäs siitä

Mitässe Vappu tylytti Jellulle? En pääse näkemään lähetystä...

Hitto miten hyvä ku Vappu blästäs Jelenaa, ja vitun hyvä et lähti. Jellun ilme sillon ku tajus et oli häädetty ni oli aika priceless.

Höhö, seuraavana vielä sitten Tuija ulos, niin alkaa pahimmat olla veke showsta :)

Nimenomaan! Viskibasso poikatyttö pihalle niin tota voi jopa alkaa seuraamaan taas

Livenä en kyllä ikinä myöntäisi katsovani BB:ta, mutta todellisuudessa olen tainnut katsoa lähes jokaisen iltalähetyksen. On vaan jollain oudolla tavalla kiinnostavaa tirkistellä muiden ihmisten elämää. Oma sosiaalinen elämä on niin totaalisen olematonta, että koen saavani BB:n kautta jopa jonkinlaista "seuraa". Lisäksi tuontyyppisiin ihmisiin en ikinä törmäisi livenä (jos siis edes omaisin ns. elämän), Esa A:ta nyt ehkä lukuunottamatta.

Välillä kyllä mietityttää, että kuinka lähellä nuo BB-talon asukit on ns. normaalia ihmistä. Tuntuvat kaikki olevan aika ääritapauksia... Vaikea kuvitella, että ihmiset keskimäärin juo viinaa noin paljon ja harrastaa seksiä noin estottomasti. Toki itse selibaatissa elävänä absolutistina näen ja koen maailman melko erilailla kuin valtaväestö.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom