Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eiii helvetti mikä myötähäpeä koko haastattelun ajan.
Mahto olla Jelenan kavereilla kivaa. Onpa hölmö toi studio kun ei ole mitään pöytää tms. tuolla.
Mua nyt vaivaa yks asia. Jos nainen on tyhmä, mutta ok ulkonäöltään (ei missi, mut ei ällökään) niin se on joidenkin miesten mielestä söpö.
Jos mies ois noilla ominaisuuksilla varustettu, niiin milläköhän adjektiiveilla naiset tyyppiä kuvailis? Mun mielestäni tyhmyys ei oo mitenkään viehättävä ominaisuus ihmisessä, päinvastoin. Mä en voi sietää tyhmiä ihmisiä. Rumatkin menee kiinnostavuudessa edelle. Esimerkiks Tuomas Enbuske ei oo komea, eikä hyvännäköinen, mut sen jutut tekee siitä kiinnostavan, vois olla kivaa vetää keppanaa sen seurassa yks ilta ja jauhaa paskaa. Mut joku nätti kiiltokuvapoika ilman aivoja, mitä sillä tekee?
Mitässe Vappu tylytti Jellulle? En pääse näkemään lähetystä...
Höhö, seuraavana vielä sitten Tuija ulos, niin alkaa pahimmat olla veke showsta
Livenä en kyllä ikinä myöntäisi katsovani BB:ta, mutta todellisuudessa olen tainnut katsoa lähes jokaisen iltalähetyksen. On vaan jollain oudolla tavalla kiinnostavaa tirkistellä muiden ihmisten elämää.