Big Brother 2009 [Ei juonipaljastuksia]

Mua nyt vaivaa yks asia. Jos nainen on tyhmä, mutta ok ulkonäöltään (ei missi, mut ei ällökään) niin se on joidenkin miesten mielestä söpö.

Siinä on kai joku söpö koiranpentu -efekti. Ei se ole sesseparan vika, et se syö tohvelit ja pissii lattioille, jos sitä ei ole muuten opetettu. Tarvii olla nimenomaan sellainen hyväntahtoinen höppänä, että tuo fiilis tulee. Hankala sanoa mistä se kumpuaa, mutta kai se johonkin hoivaviettiin perustuu. Lapsethan ne vasta tyhmiä ihmisiä on. :)

Esimerkiks Tuomas Enbuske ei oo komea, eikä hyvännäköinen, mut sen jutut tekee siitä kiinnostavan, vosi olla kivaa vetää keppanaa sen seurassa yks ilta ja jauhaa paskaa. Mut joku nätti kiiltokuvapoika ilman aivoja, mitä sillä tekee?

Kokemuksen perusteella: Panee, sitten kun on jättänyt sen mielenkiintoisen, keskustelutaitoisen ja fiksun jätkän sinne baariin itsekseen kaljaa vetämään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Moi nätti kiiltokuvapoika:).

Se Jelenan "polta mulle savut suuhun" oli älytön.

Niin oli. Tuossa tapauksessa tykätään jo tupakasta jonkun verran. En tiedä oliko muut asukkaat kärmeissään, kun Jellu kerkes varata "savut suuhun".

Siinä on kai joku söpö koiranpentu -efekti. Ei se ole sesseparan vika, et se syö tohvelit ja pissii lattioille, jos sitä ei ole muuten opetettu. Tarvii olla nimenomaan sellainen hyväntahtoinen höppänä, että tuo fiilis tulee. Hankala sanoa mistä se kumpuaa, mutta kai se johonkin hoivaviettiin perustuu. Lapsethan ne vasta tyhmiä ihmisiä on. :)

Kokemuksen perusteella: Panee, sitten kun on jättänyt sen mielenkiintoisen, keskustelutaitoisen ja fiksun jätkän sinne baariin itsekseen kaljaa vetämään.

Lapset ja elukat on söpöjä (ja monet lapset on tosi viisaita) mut aikuisen ihmisen tyhmyys on mun mielestä lähinnä säälittävää. Siinä ei oo mitään viehättävää kumppanuus/ystävyys/panemismielessä. Aivoja käyttävä ihminen + ok ulkonäkö on mun mielestä paljon viehättävämpää.

Ja toi johtaa sellaseen efektiin, et jos nainen on nätti, niin se on tyhmä ja musta on tosi tylsää, et nätti nainen joutuu todistelemaan älykkyyttään, koska siltä ei älykkäitä kysymyksiä tai vastauksia odoteta. Tyhmempi mies sen sijaan saa helposti puheenvuoron, vaikka mitään sanottavaa ei oliskaan, koska se on mies ja sitä pidetään automaattisesti viisaampana.

Siinä ei oo mitään viehättävää kumppanuus/ystävyys/panemismielessä. Aivoja käyttävä ihminen + ok ulkonäkö on mun mielestä paljon viehättävämpää.

Juu siis nimenomaan noin. Syystä tai toisesta tietynlaiset tapaukset mieltää vaan söpöksi. Ei helvetissä sellaisen kanssa kiinnosta mitään suhdetta kehittää. Yhtään sen enempää kuin sen koiranpennunkaan kanssa.

Lapsethan ne vasta tyhmiä ihmisiä on. :)

Jätän eriävän mielipiteeni. On nimittäin aivan eri asia olla tietämätön kuin tyhmä. Lapsilla vain ei voi mitenkään vielä olla kaikkia niitä tietoja ja taitoja mitä vanhemmilla on. Sen sijaan jos ikänsä puolesta aikuisen ihmisen päässä ei liiku mikään, kyse voi olla jo ihan tyhmyydestä, eikä tietämättömyydestä. IMO kannattais erottaa nää kaksi asiaa, jos arvostelee toisia tyhmiksi. Esim. 20-vuotiaalla harvoin on sellaista kokemuksen tuomaa viisautta mitä 10v vanhemmalla. Se ei silti vielä tee siitä 20-vuotiaasta tyhmää.

I approve. Ragnarilla tuntuu olevan lajiin soveltuva persoonallisuus jo valmiina.

Nymmä hiffasin "kuka" mulle tulee Ninosta välillä mieleen, Uuno Turhapuro. :D
Silloin kun se nekkaa niskaansa taakse ja huokaisee: "Ihanaa, kahvia ja tupakkaah.."

Nymmä hiffasin "kuka" mulle tulee Ninosta välillä mieleen, Uuno Turhapuro. :D
Silloin kun se nekkaa niskaansa taakse ja huokaisee: "Ihanaa, kahvia ja tupakkaah.."

LOL :lol2:

Oot niin oikeessa. Nino on ihana :haart:

Aina Vappu selittää tota samaa, joku on reippaasti miinuksella mutta kuitenkin sille sataa plussia...musta tuntuu että Jelenalla on tässä vaiheessa jo niin paljon miinusta että se ei voi mitenkään saada kiinni noita muita, toi on vaan joku tuotannon kikka saada ihmiset äänestämään.

Joo olis kyllä saanu Vapunki vaihtaa tänä vuonna. Vuodesta toiseen aivan samat juonnot.

Ei näköään EsaA ja Nino naura samoille asioille :D Mutta tuo Ninon nauru ja täydelliset naurukohtaukset :hyvä:

Just joo, Jelenalle sataa plussia... Näyttää olevan vain entistä enemmän miinuksella ja Vappu ei kehtaa edes sanoa eroa seuraavaan, kun eroa on niin paljon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom