Big Brother 2009 [Ei juonipaljastuksia]

Sori offtopic, mutta mistä noita manneja oikein tulee?
joo enemmän oli ku viime lähtyksessä. veikkaan että tuolla on ilmaset pullakahvit tai sitte jotain helposti varastettavaa niin porukka lisääntyy vaan. ens kerralla luultavasti yks katsomon osa on heille varattu..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Heh, ne mannet oli mainoskatkojen aikana ihan hirveitä. Cherylliä ja Vappua piti saada kaverikuvaan kokoajan ja innoissaan räpsi ihan kaikesta kuvia muutenkin :D

Pitäisikö tälle mustalais ongelmalle bb extra lähetyksissä perustaa oma topikki? Siellä voisi pohtia mistä he tulivat, monta niitä on, mitä he tekevät siellä, mitä mahdollista varastettavaa tuolla on, monta heitä on ensi kerralla ja monta puukkoa heillä on jne..

Pitäisikö tälle mustalais ongelmalle bb extra lähetyksissä perustaa oma topikki? Siellä voisi pohtia mistä he tulivat, monta niitä on, mitä he tekevät siellä, mitä mahdollista varastettavaa tuolla on, monta heitä on ensi kerralla ja monta puukkoa heillä on jne..

juu toki, perusta myös samalla tread vapun asuvalinnalle, äänestystuloksille ja sen uskottavuudelle, poistippuneen arvostelulle ym ym.. :rolleyes:

Vaikea kuvitella, että ihmiset keskimäärin juo viinaa noin paljon ja harrastaa seksiä noin estottomasti.

Itse en tota juomisen määrää ihmettele mutta sitä oon ihmetellyt miten toiset sekoaa täysin kun näkee kalja ja siideritölkkejä aina kun musta verho nousee. Ihan kun ei olisi ennen siideriä juonut.

Onko missään bb:ssä tarjottu asukkaille väkeviä? Vai onko se aina ollut vain kalja/siideri linjaa + joskus viiniä?

Onko missään bb:ssä tarjottu asukkaille väkeviä? Vai onko se aina ollut vain kalja/siideri linjaa + joskus viiniä?

Eikö jossain grillibileissä ollut jotain drinkkejä mihin käytettiin jäykkiä, mutta oliko tuolloin sitten baarimikot annostelemessa...

Itse en tota juomisen määrää ihmettele mutta sitä oon ihmetellyt miten toiset sekoaa täysin kun näkee kalja ja siideritölkkejä aina kun musta verho nousee. Ihan kun ei olisi ennen siideriä juonut.

Mä muistelisin että 2007 kaudella oli jossain vaiheessa väkeviä. Ainakin se Kadi oli silloin koko ajan ihan hirveässä kännissä. En oo kyllä ihan satavarma tästä.

Mä muistelisin että 2007 kaudella oli jossain vaiheessa väkeviä. Ainakin se Kadi oli silloin koko ajan ihan hirveässä kännissä. En oo kyllä ihan satavarma tästä.

Jep, silloin after ski-bileissä jengi sai laittaa kaakaon sekaan jotain jäykempää. Tulos oli se, että tämä deeku kaatui naama edellä pihatuleen ja sen koommin ei ole jäykkää talossa näkynyt.

Aiemmin oli myös toki Henan aamunaukkailut konjakista kroisos ja pulsu-tehtävässä.
edit-jaa, se olikin jo mainittu.hieno tapaus kuitenkin bb-historiassa.

Ja aikanaan kakin ja ollin toheloidessa talossa oli useampi pullo stolisnajaa tai jtn vastaavaa kirkasta viunaa. Oli ne ihme vihreät trikoot päällä , olisko ollu jotkut kazakstan bileet tai jtn

Paljo sillä sit on senttejä? Onko mainostanut?

Paljo sillä sit on senttejä? Onko mainostanut?
Ei oo ainakaan noissa koostelähetyksissä sanonut muuta kuin "tosi pieni". Kaveri kuitenkin jo 30v. nii luulis, että alkais pikkuhiljaa noi vaiheet elämässä olla ohi.

Toi Sampon kana-vappu esitys oli aika hauska :lol2:

Nino on kyllä maailman tyhmin mies.. jos sillä on trauma ettei se voi mennä saunaan ku sillä on pieni, niin miksi sitten pitää avautua sadoille tuhansille suomalaisille siitä?

Voi ku käy Sampoa kateeksi, lotta tykkää siitä:) Lotta on kyllä jotain elämääsuurempaa :haart:

Ei kai peppuseksissä mitään supermelaa tarvi, sulkijalihaksen matkalla paine vaan tuntuu..

Nino on kyllä maailman tyhmin mies.. jos sillä on trauma ettei se voi mennä saunaan ku sillä on pieni, niin miksi sitten pitää avautua sadoille tuhansille suomalaisille siitä
Ryhmäterapiaa helvetin suuressa mittakaavassa. Eikös se niin ollut, että puhuminen helpottaa ja nyt ei tosiaan pitäisi jäädä kiinni siitä, että kuulijakunta oli liian pieni.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom