Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toi Jelenahan on aivan helvetin tyhmä. Todella hyvää viihdettä kuitenki kattoa ku toinen itkee tupakan takia ja käärii sätkän ties mistä. Jos ei pysty olemaan ilman röökiä paria päivää niin lähtekööt sitte kotiin mun puolesta jos ei tuon verran itsekuria oo.
Kun puhutaan ärsyttävistä ihmisistä tuolla, niin kyllä Jelena menee siinä asiassa jo omissa ulottuvuuksissaan. Danakin ärsyttää, kun on sellanen kateelliinen paskanpuhuja. Aso heitti kyllä hyvin Jelenalle: Vittu mä sulle puhu hirviö:hyvä:
Sit noi Danan pähkäilyt siitä kuinka paljon mukavampaa olisi asua slummissa kun sielä on enemmän tekemistä ja olisi niin kiva nukkua lattialla. Tietääkseni paratiisissa saa nukkua yönsä lattialla jos haluaa eikä sen tekemisen tarvitse rajoittua vaan löhöömiseen, mielikuvitusta saa käyttää.
Kuten EsaA sanoi niin kyllä sinne kaukaisimpiin kulmiin joutuu joka tapauksessa kantamaan sen hiekan. Levittämällä joutuu käyttämään aivan hirveästi enemmän voimia. Toi tehtävä alue on siis aika iso. Joku 25x25m.Mikseiköhän isoveli puutu Ninon selkeään seksuaaliseen häirintään. Jos joku äijä olis jonkun muijan kimpussa noin, niin varmasti tulisi sanomista.
Lotta on kyl aika normiblondi, mutten usko että on niin tyhmä kuin miltä näyttää.
Miksi ihmeessä sitä hiekkakasaa purettiin kantamalla? Eikös se olisi mennyt helpommin jotenkin vaan levittämällä sitä hiekkaa.
Miksi ihmeessä sitä hiekkakasaa purettiin kantamalla? Eikös se olisi mennyt helpommin jotenkin vaan levittämällä sitä hiekkaa.
Ovat nipistelleet toisiaan. Joku paratiisin sisäpiirijuttu.Selvittikö joku jo miksi noilla on tosiaan noita mustelmia käsivarsissa? Aika monella mäki nähnyt niitä. Oliko se se kaapelinleikkaus tehtävä sellainen, jossa osu kädet johonkin?
:lol2::lol2:sampo näyttää silt et se haluis munaa
Hyi hitto mun verkkokalvolle palo kiinni kuva tosta Jellusta pukemassa tota paitaa :urjo: ... pitää seurata tilannetta, jos joutuu hakeutumaan johonkin jatkohoitoon.
Heikot ihmiset polttaa...
Hyi hitto mun verkkokalvolle palo kiinni kuva tosta Jellusta pukemassa tota paitaa :urjo: ... pitää seurata tilannetta, jos joutuu hakeutumaan johonkin jatkohoitoon.
Sama, hyi helvata:urjo: