Big Brother 2009 [Ei juonipaljastuksia]

Helvetti se jäätelöjuttu oli naurettava. :D "sitse yritti tarjoo mulle jäätelöö"!! "vittu mä syönvaa lakritsijäätelöö!" mimmi sano ton niin kun kätlin ois koittanu murhata sitä. Voi vittu mikä vammanen suomursurekkislehmä ampuis ittensä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jussikin tietää mitä on olla ilman tupakkia bb talossa.

1444930-400_bbjussi1.jpg

Kyllä kai ne voi vetää aika hyvin pään solmuun, varsinkin kun tollaisessa ympäristössä varmasti korostuu. Tosin veikkaan, että tuo kyseinen tapaus itkisi ihan samalla raivolla jostain muusta, vaikka olis kartsa päivässä käryytettävänä. Vastenmielinen ihminen, kertakaikkiaan.

E: Vähän outona pidän tuota jokavuotista tupakkatuotteiden kanssa pelleilyä. Mikähän antisavuttaja tuota hommaa vetää. Antais vaan vetää niiden, jotka sitä vetää. Ei tule niin saatanan isoa numeroa koko käryyttämisestä. Tai jakelisivat edes kaikessa hiljaisuudessa jotain nikotiinipurkkaa.

Olen polttanut tupakkia ikävuodet 13-23, mutta en mä kyllä tollasia kilareita röökin loppumisesta oo koskaan saanu, vaikka askin päivässä poltinkin. Vierotusoireet laittoi vain pään särkemään ja tunnelmat matalammaksi, mut et eiköhän tossa oo enempi kyse tuuliviiristä luonteesta.

Itse olen tupakkia poltellut enemmän ja vähemmän säännöllisesti koko ikäni (jostain 15v lähtien siis), mutta ei pysty kyllä millään tuota yhden lehmän reaktiota ymmärtämään.
Tokihan se nyt vituttaa, jos röökiä tekee mieli ja sitä ei ole, mutta ei se nyt noin koville pitäisi ottaa.

Siihen auttaa parhaiten se, että keksii jotain muuta tekemistä (sen ei tosin sitä jäätelöä kannata syödä, teki sen verran tiukkaa niiden M kokoisten työhousujen kanssa), mutta menis vaikka pihalle kävelemään tms.

Mutta ei, hän vaan istuu apaattisena, parkuu ja nieleskelee räkää. Vittuilee sitten vielä ihmisille, jotka edes vaivautuvat kysymään, että jos voisivat auttaa.

Niin rasittava tyyppi kuin se onkin, niin toisaalta olisi hyvä, jos pysyisi tuolla mahd. kauan, saisi silloin tällöin polttaa yhden röökin ja sitten taas pari päivää ilman. Olis kunnon kilareita tiedossa :D

Tai sit koko akka vaan sai uuden syyn purkaa tuskastumistaan jollei kätsyn eikä muiden asukkien kanssa oikein ole sujunut, näytellyt pitävänsä vaan tähän asti. Kyllä eilinen loppuhuipennus siellä terassilla kun kääri paperiin stögöistä sätkän, sai miettimään onko kyseisellä letulla mielenterveydellisiä ongelmia?

E: Vähän outona pidän tuota jokavuotista tupakkatuotteiden kanssa pelleilyä. Mikähän antisavuttaja tuota hommaa vetää. Antais vaan vetää niiden, jotka sitä vetää. Ei tule niin saatanan isoa numeroa koko käryyttämisestä. Tai jakelisivat edes kaikessa hiljaisuudessa jotain nikotiinipurkkaa.
Pieni puute ja draamaaa syntyy enemmän ku tarvitaan, joka vuosi melkein ollu sama. Tänä vuonnahan ei oo kauppaa? Eli ne saa vaan röökii jos isoveli jakaa? :hyvä:

Onko tupakan vieroitusoireet oikeasti muka noin pahoja vai vetääkö toi 95%:sti jotain teatteria?

Mietiin samaa. Ei sais tietenkään arvostella ku en ite oo ollu mihinkään tollee koukussa, mutta huomautan vaan, että heittäkää nyt toi mariseva jokinorsu vittuun tuolta talosta jo! Ei tollasta jaksa kukaan kattoa. :curs:

Kätlin ei tosiaankaan ansaitse tota jokinorsun paskan puhumista tyyliin: "vittu en vittu jaksa vittu kuunnella vittu yhtäkään vitun sanaa sen suusta..."

Kun puhutaan ärsyttävistä ihmisistä tuolla, niin kyllä Jelena menee siinä asiassa jo omissa ulottuvuuksissaan. Danakin ärsyttää, kun on sellanen kateelliinen paskanpuhuja. Aso heitti kyllä hyvin Jelenalle: Vittu mä sulle puhu hirviö:hyvä::rock:

Jumalauta oon katsonu tän tänään jo varmaan 6 kertaa ja edelleen naurattaa...mikä mua oikein vaivaa?
No jokatapauksessa kiitos tästä,piristi päivää kummasti!
Btw,on kyllä todella ällöttävä muija...

Ei sua mikään vaivaa! Mäkin olen repeillyt aika huolella tolle :hyper: Asiaa ei helpottanut yhtään se, että joku tuolla Muron puolella vertasi Jelenan ääntelyä muistaakseni rikkinäsen tankin pakoputkeen.

Torstaisin on BB-extrassa vieraana psykologi tms. Toivottavasti ottavat Jelenan käsittelyyn, olisi hauska kuulla ammattilaisen anlyysia kilahduksesta.

Ei sua mikään vaivaa! Mäkin olen repeillyt aika huolella tolle :hyper: Asiaa ei helpottanut yhtään se, että joku tuolla Muron puolella vertasi Jelenan ääntelyä muistaakseni rikkinäsen tankin pakoputkeen.

Torstaisin on BB-extrassa vieraana psykologi tms. Toivottavasti ottavat Jelenan käsittelyyn, olisi hauska kuulla ammattilaisen anlyysia kilahduksesta.
Miten must näyttää et tekis noi puhaltamal kätee vai miks vitus laittaa käden suun etee? oO

mikä tuosta kätlinistä tekee niin suositun? tuo ei tosiaan muuta tee ku haroo lettiiään ja on vaan. viihdearvo pyöree nolla. tuosta aksentistakaan ei mitään sääli/sympatia pisteitä ainakaan multa heru.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom