Big Brother 2009 [Ei juonipaljastuksia]

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Musta Jelena oli ihan selvä Tapola-Nykäsen Mervi. Tai oikeestaan Merviä ja selvä-sanaa ei kyl sais sanoa samassa lauseessa. Eli ilmetty Mervi. :thumbs:

Tuijan ja Ason välillä selvää romanssia :D

En ois uskonu sanovani tätä, mutta Ason ja Ragnarin pisteet on kyllä noussu selvästi ekasta jaksosta lähtien. Aso heittää läppää (vaikka nyt osa jutuista meneekin ohi) ja Ragnarilla on ollut yllättävän hyvä asenne tohon slummi-juttuun, en oo ainakaan kuullut jätkän valittavan oloistaan. Tällä hetkellä ainoastaan Jelena on sellanen mitä ei jaksa katella sitten yhtään.

No kyllä tuo tollasta sohlaamista pitkälti vaikutti olevan. :D
EDIT: Seuraava tehtävä vois olla kasata toi hiekka.:lol2:

Hyi kiesus ton Minnan tukan kanssa. Toi jos joku on pehko. :hyvä:

Toi Jelenahan on aivan helvetin tyhmä. Todella hyvää viihdettä kuitenki kattoa ku toinen itkee tupakan takia ja käärii sätkän ties mistä. Jos ei pysty olemaan ilman röökiä paria päivää niin lähtekööt sitte kotiin mun puolesta jos ei tuon verran itsekuria oo.

Just tajusin, et toi Lollo muistuttaa mun entistä työkaveria. Molemmat blondeja, molemmilla tollanen "missä mennään"-ilme yleensä, yliherkkis. Ainoa ero niissä on, että duunikaveri on 36v....

Ei hitto noita Ninon kyssäreitä Raksulle :D .... ja noi positionit. ...btw... MMA positionit ei pelkästään näytä vähintäänkin kyseenalaisilta vaan niillä on myös hyvin pitkälti samankaltaiset nimetkin kun verrataan tiettyjen piirien käyttämiin termeihin :D (ja siis olen ite MMA-fani).

Sit noi Danan pähkäilyt siitä kuinka paljon mukavampaa olisi asua slummissa kun sielä on enemmän tekemistä ja olisi niin kiva nukkua lattialla. Tietääkseni paratiisissa saa nukkua yönsä lattialla jos haluaa eikä sen tekemisen tarvitse rajoittua vaan löhöömiseen, mielikuvitusta saa käyttää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom