Big Brother 2009 24/7 (Sisältää juonipaljastuksia)

Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No eipä ole. Ainoastaan hassuhauskoja kierrätystehtäviä ja jotain väsyneitä päällikkökilpailuja.

BB.n ..Pisteet ainakin täällä nousivat...Kohta ollaan jo plussalla...:D

BB-kisaaja sukua Adolf Ehrnroothille<----:worship: (Karismaattisin tapaamani henkilö...Oli hieno mies)
19.10.2009 22:17

Jalkaväenkenraali Adolf Ehrnrooth saattaisi kääntyä haudassaan kuullessaan, että hänen sukulaistyttönsä haluaa tosi-tv-tähdeksi.

MTV3:n Viihdeuutiset kertoo, että Big Brother -talon uusi kaunotar on peräisin yhdestä Suomen tunnetuimmasta suvusta.

20-vuotias helsinkiläinen opiskelija ja myyjä Saranna Ehrnrooth kuuluu suomenruotsalaiseen aatelissukuun.

- Adolf oli mun äidin fafan, eli isänisän veli. Olen tavannut Adolfin myös henkilökohtaisesti, Saranna kertoi MTV3:lle.

Hän ei pelkää nolaavansa jalon sukunsa mainetta.

- Ihan hyvin perhe otti taloon menon. Faija sanoi, että "älä jaa itseäsi siellä", Saranna kertoi Viihdeuutisille.
IS

Aso tunkenut kalsareihin sukkia ja muut vittuilee siitä. Ja ei ole koskaan ikinä nevö runkannut..

Kätlin, Dana ja Esa nostaa koko ajan pisteitään tuolla slummissa samaan aikaan kun "tosimiehet" nolaa itseään vielä kovemmin kuin itse. Marko on kans alkanut ottaa pientä särmää ja vähän pistää ojennukseen noita apinoita. Uusista asukkaista ei taida juuri ketään nousta, ehkä Saranna jos joku. :)

Onko ketään muuta alkanut ärsyttämään tuo Danan kiljuminen ja huutaminen? Ihan sama mitä tapahtuu niii molottaminen alkaa.

Slummilaisten tehtävä onnistui!
Ellei se sitten voi kosahtaa siihen, että löylyä piti heittää istuen ja Dana seisoi... voikohan se noin pienestä :o

Toimiiko teillä bbviewer ihan normaalisti? Mulla on tässä nyt ajoittain ollu niin, että bbviewer ei joko käynnisty kunnolla tai ei saa kameroita auki. Tällä hetkellä ei aukene ollenkaan ja kaatuu suoraan. Toisaalta en saa auki mtv3:n katsomoakaan, että pääsis sitä kautta katsomaan.

Miten pystyy jäämään mikrofoni pilluun kiinni?

Heh, kanavasurffaillessa huomasin saman tapahtuman. Varmaa tietoa ei ole, mutta voimakas tunne siitä, että jonkinlaista pusikkoa täytyi olla. Ehkä staattinen sähkö sitten aiheutti tarttumisen.

:jahas:

Hei, chatjuontajalla nyt jää vaikka haarukka varpaiden väliin jumiin jos siitä vaan huomiota saa. :D
Vai oliko se joku muu...no sama juttu silti.

:offtopic: Vappu käveli tänään vastaan Steissin Alepan kohdalla. Meinasin lähteä seuraamaan. Oli yllättävän guuma noin niinkuin livenä :kuola:

:offtopic: Vappu käveli tänään vastaan Steissin Alepan kohdalla. Meinasin lähteä seuraamaan. Oli yllättävän guuma noin niinkuin livenä :kuola:

Jos kiinnostaa niin voin kertoa pientä maksua vastaan Vapun osoitteen ;=)

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom