Big Brother 2009 24/7 (Sisältää juonipaljastuksia)

Status
Viestiketju on suljettu.
Justiina sen sijaan saa tänään äkkilähdön, eikö?

Samaa mieltä! Seuraavaksi sitten voitaisiin äänestää porukkaa pois siten että loppujen lopuksi talossa olisi enää Kätlin vaihtelemassa vaatteita, Marko hengittelemässä sekä Toni jossain siellä taustalla. Sitten olisi kyllä niin Jippiitä ja Jeetä koko ohjelma että HUHHUH!

No en ole Ninon lähtemisen jälkeen muutenkaan enää seurannut kuin satunnaisesti koko ohjelmaa, joten ihan sama.....

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo munkin mielestä Markon "jooh.. mmhhhh... jos tota... huuoohhh... hnngghh tota tupakkia... hhngngghhhh... mmhh.. tupakkia saisi.. saisi niihhhnngghhh.. niiih olis... hhgngnhhhh.. olis kiv.. hhggnhhhhmm.. kiva-kivaa hhhggnhhhhhmmm" on tosi kivaa kattella. Tosi symppis. Ehdottomomasti.

Tietääkö muuten kukaan missä iässä tuo"kirkuminen kun verho nousee ja huomataan parit siiderit pöydällä"loppuu?Todella ärsyttävää.Marko ainakin osaa olla rennosti siinä tilanteessa vai eikö vain saa henkeä kirkumiseen?

Samaa mieltä! Seuraavaksi sitten voitaisiin äänestää porukkaa pois siten että loppujen lopuksi talossa olisi enää Kätlin vaihtelemassa vaatteita, Marko hengittelemässä sekä Toni jossain siellä taustalla. Sitten olisi kyllä niin Jippiitä ja Jeetä koko ohjelma että HUHHUH!

No en ole Ninon lähtemisen jälkeen muutenkaan enää seurannut kuin satunnaisesti koko ohjelmaa, joten ihan sama.....

Tuohon lisäksi vielä Sampo hokemassa "Törrrrkeetä!", "Asiaaaaaa!!" ja "Asiatonta" joka väliin. Sitä minä katsoisin!

Tietääkö muuten kukaan missä iässä tuo"kirkuminen kun verho nousee ja huomataan parit siiderit pöydällä"loppuu?Todella ärsyttävää.Marko ainakin osaa olla rennosti siinä tilanteessa vai eikö vain saa henkeä kirkumiseen?

mun käsittääkseni niitä on käsketty olemaan innostuneita aina kun jotain tapahtuu.

Ei juma mitä settiä taas tuolla on tapahtunut. :D

Iha hyvää settiä näköään ollu noissa viikonlopun bileissä :D Aso höpöttämässä yksin kiukaalle oli ihan parhautta.

"TERO SAATANA, SOLET GAY"

Ihan parhautta!!!! Talossa se meno sen kun kovenee! Ihan mahtavaa! Kohta voidaan katsoa kun mitään ei tapahdu, onnea kaikki 24/7 omistajat. :) Onneksi osasin ostaa vain kuukaudeksi aikoinaan 24/7:an enkä koko kautta, tiukkaa settiä.

Ei oo pahemmin jengi seuraillut 24/7... Viime yönä Kätlin pyysi Danan kanssaan sviittiin, joivat ja söivät helvetisti, ja mikä kuvottavinta: Yrjösivät vuorotellen ja yhtäaikaa pönttöön :urjo:

Ei oo pahemmin jengi seuraillut 24/7... Viime yönä Kätlin pyysi Danan kanssaan sviittiin, joivat ja söivät helvetisti, ja mikä kuvottavinta: Yrjösivät vuorotellen ja yhtäaikaa pönttöön :urjo:

Joo, ja eikös ne muut saanut telkkarista seurata sitä niiden touhua?

^ Totta. Toi unohtui. Alakerrassa katsoivat telkkarista niiden touhuja ja kuulivat kaikki mitä muista puhelivat.

Ja näin pääsemme sunnuntaina eroon Samposta, tai sitten Minnasta. Minnasta on tällä hetkellä vähemmän vaivaa. Marko ei ole lähdössä mihinkään, mieshän alkaa ihan keulimaan kun selviää koko ajan äänestyksistä.

Mul on sellanen tunne, että sunnuntaina slummissa on ainakin hetken aikaa vaan 2 asukasta. Se uus tyyppi/uudet tyypit laitetaan kyllä aika varmasti suoraan slummiin tasapainottomaan tota jakoa. Tai sitten Sami saa tehtäväkseen raivata tilaa paratiisista.

Edit: Ei vittu mä oon nero :david:. Ne kaikki slummilaisethan on äänestyksessä. En muistanut, että Markoki oli.

Edit2: Vai onko Samiki slummissa? Oon nyt aivan pihalla. Ei olis pitäny alkaa spekuloimaan mitään.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom