Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan perseestä. Siihen loppu se paneminen talossa sitten :(.
Mä en vaan usko että Minna muille antautuu ja Justiinan lisäks kukaan muu naisista tuskin mitään uskaltaa tehdä joten hiljaista voi olla.
No käsittääkseni se ei silti ole alun jälkeen muita kuin Esaa viritellyt joten en usko että silti muihin ratkeaa vaikka Esa on poissa mutta aika näyttää. En mä edelleenkään usko että se ketä tahansa panee tuolla.Oot sä nähny Minnan touhuissa paljonkin harkintaa, kun se munanhimoissaan saa viinaa?
No käsittääkseni se ei silti ole alun jälkeen muita kuin Esaa viritellyt joten en usko että silti muihin ratkeaa vaikka Esa on poissa mutta aika näyttää. En mä edelleenkään usko että se ketä tahansa panee tuolla.
Mihin tämä on menossa? Öhisevä ja pöhisevä Jabba The Hutin homoversio jää taloon ja alfauros panomies äänestetään ulos. Jos Nino huusi ja räksytii niin se oli niin hassua ja siistiä, mutta kun Esa tekee niin omalla tavallaan ni se on paheksuttavaa suuren yleisön mielestä. Haiskahtaa homolle!
MissEvilEve sanoi:Tosi perseestä ollut nyt muutenkin, katselen tota 24/7 todella harvoin. Slummi ja Paratiisi ei mun mielestä toimi hyvin, ja liian vähän bileitä, liian vähän räväköitä ihmisiä.
Komppaan kyllä täysin näitä jotka ovat sitä mieltä että tylsä kausi. Mitään ei tapahdu ja porukka vaan istuu ja möllöttää tuolla. Mutta eritoten ihmettelen että tuotanto ei tee mitään. Paiskaisivat sieltä nyt pari heeboa pois ja pari uutta tilalle ja romuttaisivat tuon jaon slummiin ja paratiisiin. Ei käsitä miksei tuotannossa nähdä tätä tylsyyttä.