Big Brother 2009 24/7 (Sisältää juonipaljastuksia)

Status
Viestiketju on suljettu.
Pöh! Väärän miehen pudottivat. Esa sentään näyttää tunteensa. Ei sitä yhtä puuskuttajaa jaksa kuunnella ja vielä vähemmän katsella.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä en vaan usko että Minna muille antautuu ja Justiinan lisäks kukaan muu naisista tuskin mitään uskaltaa tehdä joten hiljaista voi olla.

Mihin tämä on menossa? Öhisevä ja pöhisevä Jabba The Hutin homoversio jää taloon ja alfauros panomies äänestetään ulos. Jos Nino huusi ja räksytii niin se oli niin hassua ja siistiä, mutta kun Esa tekee niin omalla tavallaan ni se on paheksuttavaa suuren yleisön mielestä. Haiskahtaa homolle!

Mä en vaan usko että Minna muille antautuu ja Justiinan lisäks kukaan muu naisista tuskin mitään uskaltaa tehdä joten hiljaista voi olla.

Oot sä nähny Minnan touhuissa paljonkin harkintaa, kun se munanhimoissaan saa viinaa?

Oot sä nähny Minnan touhuissa paljonkin harkintaa, kun se munanhimoissaan saa viinaa?
No käsittääkseni se ei silti ole alun jälkeen muita kuin Esaa viritellyt joten en usko että silti muihin ratkeaa vaikka Esa on poissa mutta aika näyttää. En mä edelleenkään usko että se ketä tahansa panee tuolla.

No käsittääkseni se ei silti ole alun jälkeen muita kuin Esaa viritellyt joten en usko että silti muihin ratkeaa vaikka Esa on poissa mutta aika näyttää. En mä edelleenkään usko että se ketä tahansa panee tuolla.

Aika näyttää. Sehän totes itekki, miten hänellä kaikki estot katoo, kun ottaa viinaa.

Ei Esa kyllä näyttäny ees olleen pettynyt tuolta talosta lähettyä. Pääseepähän poika julkisuuden kannattelemana paneksimaan kunnon pirkkoja kun oli noin tyttöjen kultapojuks meikannu ittesä vielä lähetykseen.

Olipas yllätys. Onko katsojille Esa J:n suora tyyli liikaa? Mä olin 110% varma että Marko sieltä lähtee eikä Esa J:llä ole pienintäkään huolta. Ihan käsittämätöntä, meno vaan tylsistyy veikkaan mä.

Tosi perseestä ollut nyt muutenkin, katselen tota 24/7 todella harvoin. Slummi ja Paratiisi ei mun mielestä toimi hyvin, ja liian vähän bileitä, liian vähän räväköitä ihmisiä. Sitten kun mä olen aikeissa 23-24 aikaan sitä katsoa niin WTF... jengi nukkuu? Aikoinaan BB:ssä porukka valvoi aina jonnekin 01-03, bileiden kohdalla jopa 06. Töissä kun käy niin eipä paljon katseltavaa jää, porukka menee nukkumaan muutamia tunteja siitä kun itsellään olisi aikaa tuota alkaa katsomaan. Isovelin pitäis valvottaa niitä pidempään erilaisin ilta-aktiviteetein ja antaa sitten vaikka nukkua pidempään. Ei niitä nyt kenenkään tarvi 07-10 aikoihin katsellakaan.

Mihin tämä on menossa? Öhisevä ja pöhisevä Jabba The Hutin homoversio jää taloon ja alfauros panomies äänestetään ulos. Jos Nino huusi ja räksytii niin se oli niin hassua ja siistiä, mutta kun Esa tekee niin omalla tavallaan ni se on paheksuttavaa suuren yleisön mielestä. Haiskahtaa homolle!

Aivan! Mitä helvettiä oikeesti, on se varmaan hienoa kattoa sitä markoa siellä ku se hengästyy kahvin keitosta joka aamu ja hokee sitä "tota noiniin" koko päivän puuskuttaen....

MissEvilEve sanoi:
Tosi perseestä ollut nyt muutenkin, katselen tota 24/7 todella harvoin. Slummi ja Paratiisi ei mun mielestä toimi hyvin, ja liian vähän bileitä, liian vähän räväköitä ihmisiä.

Komppaan kyllä täysin näitä jotka ovat sitä mieltä että tylsä kausi. Mitään ei tapahdu ja porukka vaan istuu ja möllöttää tuolla. Mutta eritoten ihmettelen että tuotanto ei tee mitään. Paiskaisivat sieltä nyt pari heeboa pois ja pari uutta tilalle ja romuttaisivat tuon jaon slummiin ja paratiisiin. Ei käsitä miksei tuotannossa nähdä tätä tylsyyttä.

Tämän kruunaa vielä tämänpäiväinen äänestys, jossa taas poistettiin ihan väärä henkilö. No mutta nyt voidaan sitten miettiä että onnistuuko Sami tai Aso pääsemään vähän Minnaa... :pano::pano::pano:

Komppaan kyllä täysin näitä jotka ovat sitä mieltä että tylsä kausi. Mitään ei tapahdu ja porukka vaan istuu ja möllöttää tuolla. Mutta eritoten ihmettelen että tuotanto ei tee mitään. Paiskaisivat sieltä nyt pari heeboa pois ja pari uutta tilalle ja romuttaisivat tuon jaon slummiin ja paratiisiin. Ei käsitä miksei tuotannossa nähdä tätä tylsyyttä.

Voisko olla että niillä ei oo mitään varasuunnitelmaa, eikä vaan voida tehdä mitään ku on oletettu että tosta jaosta saatais revittyä jotain viihdettä. Siis aivan uskomatonta paskaa tää kausi ollu tuotannollisesti.

Tuon slummi-paratiisi teeman kierrätys jauhaa jo paikallaan. Vois kuvitella, että pitäis joka vuosi pystyä samaan tai parempaa, mutta tylsääkin tylsempiä ihmisiä ja sen lisäksi vielä tylsiä tehtäviä/teemoja. Kaikki ulos ja uus poppoo sisään :)

Ekan viikon kovien biletysten (ja paria muuta tapausta lukuunottamatta) ei oo jaksanu 15min enempää katella tota päivässä. Hirveetä skeidaa, ja vieläku Kouvolan miäs lähti :(

Tähän väliin tuotanto vois ottaa pääliköltä siirtooikeuden poies vaikka kuukaudeks

En usko että tota slummi/paratiisi jakoa on ajateltu lopettaa koko kautena. Toivottavasti tajuaisivat vielä lopettaa sen, helvetin tylsää kattoa kun paratiisissa lähinnä vaan löhötään ja syöpötellään, onneksi tosin välillä juopotellaankin, ja slummissa vaan istutaan yhdellä penkillä ja välillä tehdään jotain tosi väsyneitä tehtäviä.

Jotkut vanhat viikkotehtävät oli aika nerokkaita, mieleeni hyvistä tehtävistä tulee ainakin domino, stuff my Skoda, koko kämpän paketoiminen. Näistä yksikään ei taida olla nykyisen Räisänen/Aaltonen voimaduon aikakaudelta?

Veikkaan että tuotantokin on tajunnut että paratiisi/slummi ei toimi, mutta mitään plan B:tä ei ole olemassa ja nyt koitetaan sinnitellä tuolla vielä pari kuukautta.

..

Kukaan ei ole vielä kehunut paratiisi- slummijakoa. Lukuunottamatta julkkiksia ketkä on valehdelleet extrassa. Aivan susipaska idea koko jako. Pitäis lopettaa heti! :whip:

Oon aina pitänyt Samia talon fiksuinpana normaalina tyyppinä(Esa A ei ole normaali) ja ainoana potentiaalisena ehdokkaana Kätlinille. Ja sitten tämän saatanan tollo menee ja panee jotain possua peiton alla. En tiedä oliko alkoholilla osuutta asiaan(?), mutta en yhtään ihmettele jos Kätlin mököttää nyt.

Toisaalta tästähän saa aikaiseksi kunnon kolmiodraaman vielä.. :D

Meni Samin voittomahdollisuudet heti kun oli jyystänyt (?) Master of Disguise-Justiinaa. Kätlin teki oikein kun rokotti tuosta mokasta.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom