Big Brother 2009 24/7 (Sisältää juonipaljastuksia)

Status
Viestiketju on suljettu.
Oon aina pitänyt Samia talon fiksuinpana normaalina tyyppinä(Esa A ei ole normaali) ja ainoana potentiaalisena ehdokkaana Kätlinille. Ja sitten tämän saatanan tollo menee ja panee jotain possua peiton alla. En tiedä oliko alkoholilla osuutta asiaan(?), mutta en yhtään ihmettele jos Kätlin mököttää nyt.

Toisaalta tästähän saa aikaiseksi kunnon kolmiodraaman vielä.. :D

Ei mun mielestä mies joka lakkaa kyntensä ole kovin normaali. Mutta minähän olen vain tällainen juntti, joka ei ymmärrä näistä nykyajan miehisistä jutuista yhtään mitään :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No minkäs teet jos pallit painaa tonnin ja olet varma että toiselta et saa. Silloin otetaan vaihtoehto 2 ja taas on kevyempi kulkea.

Ei mun mielestä mies joka lakkaa kyntensä ole kovin normaali. Mutta minähän olen vain tällainen juntti, joka ei ymmärrä näistä nykyajan miehisistä jutuista yhtään mitään :)

En kyllä tiedä miten se fiksuuteen liittyy mitenkään jos lakkaa kynnet?

jotenkin tuntuu taas että talon kermaperseita hemmotellaan tuolla viikkotehtävällä...

Vittu taas kun noi kermaperseet on slummissa, niille annetaan helppo/kiva tehtävä. Vittu mitä paskaa.

Toivottavasti mokaavat tuon tehtävänsä. Esa A varmaankin onnistuu käräyttämään koko porukan.

Mä en tajua miksi jengi vetää porot nokkaan siitä mikäli Sami ja Justiina sekoilee jotain keskenään? Ei se Sami Kätlinin kanssa naimisissa ole, ne ei ole edes tehneet mitään, ei _yhtään mitään_

Kätlin on sievä ja mukava tyttö, tulevat hyvin toimeen, kavereina. Pelkkää kaveruutta (Samin puolelta voisi olla muutakin) ja that's it. Miksi Kätlin siitä murjottaa jos juttukaveri pelaa jonkun toisen kanssa? Ei se siltä ole pois. Ei kaverukset voi olla kateellisia/vihaisia toistensa panoista, eihän siinä ole mitään järkeä.

En kyllä tiedä miten se fiksuuteen liittyy mitenkään jos lakkaa kynnet?

jotenkin tuntuu taas että talon kermaperseita hemmotellaan tuolla viikkotehtävällä...

Ei se fiksuuteen kai liitykkään. Mun mielestä kun puhutaan miehistä, käsitteeseen 'normaali', ei kuulu kynsien lakkaaminen. Tosin eihän tuo minua kyllä häiritte, onhan niitä omituisempiakin tapoja.

Sami teki kivesmukavuutensa kannalta parhaan ratkaisun ja työnsi kikkelinsä Justiinaan.

Oliko ratkaisu oikea? Todennäköisesti, sillä Kätlin tuskin Samille talossa antaisi, tuskin antaisi siviilissäkään. Kätlin haluaa tuolla talossa vain jonkun kaverin joka lohduttaa ja halailee silloin kun ei ole kivaa.
Voin toki olla väärässäkin, tällöin Sami teki mokan eikä näin ollen pääse astumaan sisään Kätlinin lemmenportista.

Kätlini on muuten kyllä aika mukava ja ystävällinen, sais olla talossa vaikka melkein loppuun asti mun mielestä.

Taitaa kätliini olla turhan kiltti tyttö. Vai hetkonen, olikos niin että Minna oli vielä tossa iässä neitsyt? Toivoa siis saattaa olla. No ainakin on tarpeeksi fiksu olemaan kuksimatta koko maailman nähden.

Sami teki kivesmukavuutensa kannalta parhaan ratkaisun ja työnsi kikkelinsä Justiinaan.

Oliko ratkaisu oikea? Todennäköisesti, sillä Kätlin tuskin Samille talossa antaisi, tuskin antaisi siviilissäkään. Kätlin haluaa tuolla talossa vain jonkun kaverin joka lohduttaa ja halailee silloin kun ei ole kivaa.
Voin toki olla väärässäkin, tällöin Sami teki mokan eikä näin ollen pääse astumaan sisään Kätlinin lemmenportista.

Kätlini on muuten kyllä aika mukava ja ystävällinen, sais olla talossa vaikka melkein loppuun asti mun mielestä.

Samanlaisen käsityksen olen minäkin noista saannut. Sekä jotenkin tatskat ja musiikkikin yhdistää enempi Samia ja Justiinaa.

Taitaa kätliini olla turhan kiltti tyttö. Vai hetkonen, olikos niin että Minna oli vielä tossa iässä neitsyt? Toivoa siis saattaa olla. No ainakin on tarpeeksi fiksu olemaan kuksimatta koko maailman nähden.

kätlin tais sanoa että ulkomaailmassa panettaa 24/7.. ja ihmetteli kun tuolla ei juur yhtään. tai jotain.

Jotenkin nyt alkaa tuntumaan siltä että toi Sampo on jonkun tuottajan poika, kun sitä pitää kokoajan hemmotella... voin vaikka lyödä vetoa että tulee voittamaan kilpailun vaikkei niitä ääniä niin saisikaan.

Jotenkin nyt alkaa tuntumaan siltä että toi Sampo on jonkun tuottajan poika, kun sitä pitää kokoajan hemmotella... voin vaikka lyödä vetoa että tulee voittamaan kilpailun vaikkei niitä ääniä niin saisikaan.

Sama asia on ärsyttänyt jo viimeiset kaksi viikkoa ainakin. Heti kun Sampo joutui uudestaan slummiin niin muuttui sielläkin tehtävät sidukanjuonniksi.

Höpöhöpö Sampolla vaan käy tsäkä. Sampo on OK.

Justiina sen sijaan saa tänään äkkilähdön, eikö? Jos nikseen tulee, oon valmis tässä surkeassa taloudellisessa tilanteessani jopa äänestämään, jos muut ei hoida hommaa puolestani. Marko on symppis.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom