Big Brother 2009 24/7 (Sisältää juonipaljastuksia)

Status
Viestiketju on suljettu.
Jefutreenejä vetäny jo aika kauan. Mun mielestä tosi mielenkiintoista katsottavaa ja ihan kivasti on oppineet. Sinnikkäästi jaksavat painaa :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Taasko uusia, aika tiuhaan tahtiin tulee.

Hyvä vaan. Edellinen vahvistus ei (mukavasta luonteestaan huolimatta) lisännyt taloon naiskauneutta, joten nyt sitte odotellaan. :dance:

Minna on niin hyvä!:D

Hyvät läpät existä ja henkilöhistoriasta, jopa hyvää keskiviikko viihdettä, varsinkin kun olo alkaa perusahdistuksesta helpottaa ja tunnen itseni ainakin terveimmästä päästä ihmisiä. En parempana, terveempänä. :D:D:dance::whip::whip::kippis1::eek::worship:;)

Viimeksi muokattu:
Ainakin tekstikanavalla on ollut että kaksi uutta tulee ja kaksi lähtee, luotan ennemmin siihen kun sitä varmana pidettiin.

Ei vittu mulla menee tohon Esa J:hin hermot. Aluksi kaveri oli ihan mukiinmenevän oloinen, mutta nyt ku joutuu olemaan slummissa eikä olekaan niin nannaa ku äidin helmoissa niin kaveri on ku kävelevä hiivavittu.

Joo pistäny kans silmää Esa J:in kärttyisyys. Luonne muuttu kun paratiisi vaihtu slummiin :D

minuakin vituttais nukkua lattialla, olla syömättä ja treenata siinä sivussa. sitte tuo homojoukkio pitää pitkin yötä eläimellistä ääntä. Saattaisin jopa minäkin asiasta huomauttaa. Joten kylläpä esaj on tosi kärttyisä persoona :rolleyes:

Joo Esa on ihan paskana kun ei pääse rasvaamaan itseä suihkunraikkaana joka päivä, melko paska asenne tuohon slummielämään vaikka futiksen vetikin läpi ihan asenteella. Sama homma Samilla. Minna tuumasi hyvin tuossa yhdessä vaiheessa että antaa toisten nyt nauttia kun itse nautiskelivat viime viikon. Mölysivät varmasti kahta kauheammin kun saivat bilettääkin paljon enemmän mitä nämä paratiisin asukkaat nyt on saaneet, oli grillihommia sun muita.

Tämän vuoden BB on kyllä ollut tylsääkin tylsempi. Jos tuo slummi-paratiisihomma vielä jatkuu pitkäänkin niin ei riitä meikäläisen mielenkiinto.

Täytyy kyl myöntää et toi slummijako on ihan vitun paska. Varsinkin kun se on tehty noin. Alkuperäistä tilaa ei olisi pitänyt jakaa jollain vitun siima-aidoilla vaan olisi pitänyt ottaa käyttöön ihan uusi tila ja slummi / paratiisin porukka taistelisi sitten viikottain kumpi pääsee paratiisiin. Nykyinen systeemi ei toimi.

Pientä taktikointia muro-esalla kisassa

Usko että EsaA ei halunut tuota päällikönviittaa, tietää pääsevänsä helpomalla kun ei tarvitse päättää kuka menee minnekin. Ja kaverihan on itse sanonut että on mieluummin slummissa niin sekin seikka puoltaa sitä että ei ole tosissaan ottanut tuota kisaa.

Vähän haisee tahalliselta minun nenään :)

No hiukan. Kyl pitää imo olla aika vitun aasi, jos ei tiedä esim. taajama-alueen nopeutta tai Sandstorm kappaleen tekijää. Sit varmoja ois kans USA:n pääkaupunki ja 1. presidentti. Ja sit noitten slummilaisten pitäis vissiin jo muistaa toi pelinrakentaja kun ovat sääntöjä tahkonneet.

Eli: 4 pts vähintään pitäis jokaisen täysipäisen saada. 3. jos jostain syystä ei aja autoa.

Nämä nyt on tietysti vain mun omia mielipiteitä yleissivistyksestä...

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom