Big Brother 2009 24/7 (Sisältää juonipaljastuksia)

Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Panispa Esa jotain toista naista. Ois kiva nähä, että mustisteleeko Minna.

Niin tosiaan, Läski-Jussi. "Portsari", jonka piti tuoda taloon "äijämäisyyttä", mutta jonka saavutukset jäivät pelkkään tupakasta puhumiseen, epähygieniasta johtuvaan haisemiseen ja kaiken kruunuksi vessanpöntölle sammumiseen, jossa sitten ajoi vielä paskaa pönttö raikuen häpäisten itsensä.

Aika hyvin kiteytetty:thumbs:. Jussi jos menis taloon, niin Jellulta hajoais kasetti viimeistään silloin.

Ei helvetti et alko naurattaa, kun muistelee sitä äijää. Sillä ei oikeesti ollut muuta sanottavaa, kuin tupakista haaveilu.:lol2:

Vaikka tolle Jelenalle nyt laitettais miten paljon miinusta tahansa niin mä en usko, että tuotanto sitä pihalle tuolta laittaa. Kusetusta noi äänestykset. Ainakin aika vahvasti epäilyttää.

eikös sen jaon pitäny tapahtua tänään?secretary vappuhan mainosti sitä jo sunnuntaina. nyt ainaki homotoivola sano että huomenna asolla on vastuullinen tehtävä..

Eihän tässä nyt ole enää muuta mahdollisuutta kuin laittaa johanna tuksu taloon.:D

Mie ainakin jos oisin pomooo.. nii tekisin sillee ett... pistäisin kaikki eukot(mut ei jelenaa, vaik sampo sen tilalle) paratiisiin ja itte kans ja sitte pyytäisin bigbrotherilta vitusti viinaa kortsuja ja liukastevoiteita.

jahas uus asukas ois sitte parikybänen sinkkunainen, ei vissii haeta samille ja esalle uutta vosua..

Mitä, Esako antoi eilen pakit Minnalle? Saa nähdä kauanko kestää että Minna ottaa uuden lelun...

Mitä, Esako antoi eilen pakit Minnalle? Saa nähdä kauanko kestää että Minna ottaa uuden lelun...

Kusinen paikka Minnalle. Eihän tuola ole enää jäljellä kuin homoja ja yks varattu.

Katoin eilen elämäni ensimmäiset ja viimeiset 15 min BB:tä.
Paskaksi sen odotinkin mutta ylitti kyllä kaikki odotukset.
Tyyppi vetää muroja sohvalla ja itkee "mää en tiedä miten mä selviin tääl slummissa" .
HAHAHAHAHAH!!! :lol2: Voi jeesus mitä luusereita koko kööri, puolet tuolla vaikutti sellaisilta joilla on joku edunvalvoja aina "normielämässä" mukana että selviävät.
Miten saatanan avutonta oikeesti voi olla?? Säälittävää.

Tuon vartin jälkeen ihmetys siitä miten joku tuota paskaa jaksaa katsoa kasvaa entisestään.

Dragon@

Hahhaaah, ei saatana , kiitos päivän nauruista , noinhan se menee :lol2:
"Pienempi paha on saada kaikki pellet samaan paikkaan kuin katsella niitä ympäriinsä" :hyvä:

Eli Aso ei ole enää päälikkö. Tuleekohan Paratiisin kesken joku uus päälikkökilpailu, vai mitenköhän tässä edetään?

asot osat vaihtui. on kyllä paska show. en taho kätliniä slummiin! sinne meni.

vitun dana ja aso kusi koko jutun
Niimpä, jaot olivat alunperinkin perseestä. Aso ois kyl todennäköisesti vaihtanut slummit ja paratiisilaiset päittäin, tosin jääden itse paratiisiin. Tämän tyylinen jako oli odotettavissakin.
Tosin bb:n rangaistus ois voinut olla kovempi, vaikka tekemällä jaon itse, esim. hajottamalla parit, ja jättäen Tuulin slummiin. Se ois aiheuttanut vihaa ja vitutusta.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom