Big Brother 2009 24/7 (Sisältää juonipaljastuksia)

Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minna ja Esa jälleen vauhdissa. :)

BB määräs muut pois makkarista puoleks tunniks että noi kaks pääsee.. :pano::pano::pano:

Tuo Minna on kyllä järkyttävä. Runkullakin on öisin, järjetön hyeena. Miten ne muut pärjää sitten? Varmaan on kymppikerhossa sun sukellusveneissäkin puuhastellut. Ei tuota nyt voi enää mitenkään puolustella.
Ja tuota pitäis puolustella miksi :rolleyes:?

On niil pokkaa oikeesti teevees!? :D

Esa- Vittu ku on toi kortsu.
Minna- Ota pois se.
Esa- Mihis mä sit tuun.
Minna- Tuu mun suuhun.

2min päästä..

Minna- Mmmm.. Ihanan makusta..

:hyvä:

Tuo Minna on kyllä järkyttävä. Runkullakin on öisin, järjetön hyeena. Miten ne muut pärjää sitten? Varmaan on kymppikerhossa sun sukellusveneissäkin puuhastellut. Ei tuota nyt voi enää mitenkään puolustella.

no mut, viriili muija hyvällä itseluottamuksella ja varmuudella.. ;)

Olispa maailmassa/Suomessa enemmän Minnan kaltaisia naisia. :kuola: Tai siis kohtaisinpa mä tuollaisia enemmän. :jahas:

Nimenomaan. En tajua miten täällä porukat jaksaa valittaa jos nainen tykkää seksistä :).
Aivan, tommosia naisia on niin harvassa jotka haluavat noin innokkaasti ja usein tommosissakin paikoissa. Ite on aina se jolta pihdataan stna, saa yli puolet hommista tehdä ite:D
Jos olisin Esa J, kyllä mua vituttaisi tuo, kun minna tuo yksityiskohtia noinkin julkisesti esille."Ja sitten sen kädet oli mun huosuissa" jne.

Jo on tämäkin ohjelma.

Laitetaa jotain urpoja taloon lukitaan ne sinne viikoiksi ja koko kansa kärkkyy milloin joku itkee tai joku panee. Sitten kun Suomessa se on niin iso juttu niin kaikki uutis-sivustotkin on täynnä "uutisia" mitä BB-talossa tapahtuu. "Jelena hajosi" "Minna sooloili"

mitä järkeä ?

mistäs nyt uusin minna ja esa pätkä löytyy? =)

Nimenomaan. En tajua miten täällä porukat jaksaa valittaa jos nainen tykkää seksistä :).
Tuota mitä Minna hommailee on periaatteessa prostituutiota, niin laskelmoitua tuo on Minnan osalta. Yöt runkulla, illat panee ja päivät vetää huomiota itseensä puhumalla niistä. Ja kaikki tämä tehdään nimenomaan tv:ssä. Todella likaista puuhaa.

Toiset pitää hyvätapaisista (old-school nimenomaan) ja toiset rokkaa valmettia.

BB määräs muut pois makkarista puoleks tunniks että noi kaks pääsee.. :pano::pano::pano:
Mikäs toi varjo on joka tuolla seinällä näkyy 10-11min kohalla, onko tuolla huoneessa muitakin?

edit siis tuolla taas ne panee pätkällä

Mikäs toi varjo on joka tuolla seinällä näkyy 10-11min kohalla, onko tuolla huoneessa muitakin?

edit siis tuolla taas ne panee pätkällä
Ite katoin kanssa, että onko tuossa seinän takana joku tuotantotiimin käytävä. Ilmeisesti ois aika ohutta paperia koko seinä.

Jo on tämäkin ohjelma.

Laitetaa jotain urpoja taloon lukitaan ne sinne viikoiksi ja koko kansa kärkkyy milloin joku itkee tai joku panee. Sitten kun Suomessa se on niin iso juttu niin kaikki uutis-sivustotkin on täynnä "uutisia" mitä BB-talossa tapahtuu. "Jelena hajosi" "Minna sooloili"

mitä järkeä tässä mun kommentissa oli? Ei niin mitään.

Korjattu.:dance2:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom