Big Brother 2009 24/7 (Sisältää juonipaljastuksia)

Status
Viestiketju on suljettu.
Kai sen naisen voi tyydyttää muilla keinoin, jos laukee liian aikaisin, ettei toinen jää tuskaiseksi?
Tottakai voi. Aina voi ottaa uusiksikin. Ja uusiksi. Jne. Ei tässä tuhkamunia olla:D

Ei sitä mielellään voikkaan elää, mutta tuolla talossa voi olla vähän eri asia. Vittumaistahan se varmasti on. Esim. viime kauden Antti avautu siitä talossaolon jälkeen. Luulis tosin kehittävän jotain muutakin ajateltavaa tuolla:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihan samalla lailla se veri pakkaantuu naisenkin jalkojen väliin ja aiheuttaa tuskaista panetusta niin, ettei pysty ajattelemaan mitään muuta ku seksiä, ku veri ei yksinkertaisesti kierrä enää muuta ku navan alapuolella.

No on se nyt maailman hirvein asia jos nainen joutuu runkkaamaan. :rolleyes:

Niinpä. Vanha sanontahan kuuluu että "jokainen on vastuussa omista orgasmeistaan". :)

no nyt se jellun perkele, kuten muukin paratiisi sai röökiä. :itku:

No on se nyt maailman hirvein asia jos nainen joutuu runkkaamaan. :rolleyes:

No jos ei oo miestä kuvioissa, niin eihän siinä mitään, mut kyl se aika surullista on, jos miehen kanssa peuhaamisesta ei saa tyydytystä. Ja jos mies ei oo kiinnostunu seksikumppaniaan tyydyttämään. Mä ainakin aattelen et se on kahden kauppa.

Jos ei mies oo kiinnostunu, niin ei kun ukko vaihtoon. Löytyy niitäkin, jotka saa naisen tyytyväiseksi.

Näinhän se menee, jos mies ei oo kiinnostunu niin vittu mikä eunukki, ja jos naista ei hotsita niin sillä on täys oikeus pihdata ja olla kenties ylpeäkin siitä ;) Niin ja itsellä ei sitten oo valittamista näiden asioiden suhteen, ettei oo mitään katkeraa tilitystä. Tasa-arvo vaan olis kiva juttu näissäkin asioissa...

Näinhän se menee, jos mies ei oo kiinnostunu niin vittu mikä eunukki, ja jos naista ei hotsita niin sillä on täys oikeus pihdata ja olla kenties ylpeäkin siitä ;) Niin ja itsellä ei sitten oo valittamista näiden asioiden suhteen, ettei oo mitään katkeraa tilitystä. Tasa-arvo vaan olis kiva juttu näissäkin asioissa...

Jos mä harrastan seksiä miehen kanssa, niin kyllä mä ainakin haluan et se nauttii. Ja jos ei mies halua, et mä nautin niin en mä sitten harrasta seksiä sen kanssa. Mun mies ainakin sanoo, et seksissä paras kohta on se, kun mä laukeen. Ja mulla on juurikin sama päinvastoin. On ihan kaikkista hienointa, kun se kumppani nauttiii. Mut en mä mikskään yksipuoliseksi seksiorjaksi alkais. Pointtina oli se, ei eikö toi bb-kaveri halua tyydyttää sitä seksikumppaniaan, vai eikö se pysty siihen? Naisena molemmat vaihtoehdot on yhtä surkeita. Vastavuoroisuus on parasta tälläkin saralla.

Jos mä harrastan seksiä miehen kanssa, niin kyllä mä ainakin haluan et se nauttii. Ja jos ei mies halua, et mä nautin niin en mä sitten harrasta seksiä sen kanssa. Mun mies ainakin sanoo, et seksissä paras kohta on se, kun mä laukeen. Ja mulla on juurikin sama päinvastoin. On ihan kaikkista hienointa, kun se kumppani nauttiii. Mut en mä mikskään yksipuoliseksi seksiorjaksi alkais. Pointtina oli se, ei eikö toi bb-kaveri halua tyydyttää sitä seksikumppaniaan, vai eikö se pysty siihen? Naisena molemmat vaihtoehdot on yhtä surkeita. Vastavuoroisuus on parasta tälläkin saralla.

Oon täysin samaa mieltä sun (ja sun miehes :)) kanssa. Mun pointti vaan oli se, että yleisesti ottaen se ei oo lähellekään niin paha jos nainen ei halua tyydyttää miestä, kuin jos mies ei halua tyydyttää naista.

Oon täysin samaa mieltä sun (ja sun miehes :)) kanssa. Mun pointti vaan oli se, että yleisesti ottaen se ei oo lähellekään niin paha jos nainen ei halua tyydyttää miestä, kuin jos mies ei halua tyydyttää naista.

Kyllähän nainen varmasti haluu tyydyttää miehen, joka tyydyttää hänet ittensä. Jos nainen on tyytyväinen saamaansa seksiin, niin miks kieltäytyä harrastamasta sitä? Mut kuka nyt huonoa seksiä haluais?

Kyllähän nainen varmasti haluu tyydyttää miehen, joka tyydyttää hänet ittensä. Jos nainen on tyytyväinen saamaansa seksiin, niin miks kieltäytyä harrastamasta sitä? Mut kuka nyt huonoa seksiä haluais?

En tiedä puhutaanko me nyt ihan samasta asiasta...En mä ainakaan halua "huonoa seksiä", ja jos akka on ku suolattu lahna niin vaihtoon menee jne. Mä vaan yritin sanoa että jos tuolla pig bother -talos olis ollu mies ja nainen peiton alla, ja se mies olis runkannu itteänsä naisen vieres ja ruinannu pillua, niin eipä sitä kukaan hirveesti paheksuisi vaikka nainen ei mihinkään alkaisikaan. Mutta jos miestä ei nappaa niin paska jätkä. Sehän se on edelleen yleinen ajatusmalli, nainen antaa ja mies saa, vaikka kuinka muuta väitettäis.

Ps. En oo muuten eläessäni kattonu jaksoakaan BB:tä, joten saa kyllä tähän ketjuunkin kommentointi riittää. Yök :D

Me varmaan puhutaan jo eri asiasta. Molemmat saa kieltäytyä ja valikoida tietysti kenen kanssa sekstaa, mut jos nyt toisen kanssa aloittaa harrastamaan seksiä, niin miksi ei sitten pidä huolta siitä että toinenkin nauttii?

Jos mä laukeen ennen miestä, niin en mä jätä sitä mela pystyssä kärvistelemään.

Voi olla, ettei Esaa paljoa nappaa noitten Minnan nopeasti laukeamis-juttujen ja kaikille avoimesti kertomisen jälkeen.

Voi olla, ettei Esaa paljoa nappaa noitten Minnan nopeasti laukeamis-juttujen ja kaikille avoimesti kertomisen jälkeen.

Hauska nähdä miten näitten kahden tilanne kehittyy. Tuleeko Esalle totaalikyllästyminen ja vaihtaa kohdetta vai alkaako munkiksi loppukauden ajaksi ellei rivo-Minna jaksa kiinnostaa.

Mä veikkaan että toi Esan ja Minnan suhde hälvenee pikkuhiljaa ku ei kumpaakaan kiinnosta (lue Esaa) ja Esa saattas pokata uuden asukkaan puolivaiheilla kun niitä alkaa tuppaantumaan. On ihme jos ei tule ketään täydennyksiä. Eikös eka kausi ollut ainoa jossa ei tullut ketään lisää taloon?

Takaisin Valmet-Minnaan ellei EhrNamilta ole kuvia tulossa.

Jep. Ermanin täydellisestä seksielämästä saa lukea nykyään joka ketjussa..

Jos Jelena ei joudu tällä viikolla slummiin on bb-viikko pilalla. Miks niitten piti antaa sille röökiä!:itku:

Slummilaiset ei vissii hokannu, että neki voi jorata, vaikkei ny tolle toiselle puolelle pääsekää.

Miks toi Sami ottaa kuppii liikaa aina.. Nytki ois pääsemäs Kätlinin kans :pano: jos ei ois noin gänäs.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom