Big Brother 2009 24/7 (Sisältää juonipaljastuksia)

Status
Viestiketju on suljettu.
BB-talossa rankkoja paljastuksia: “Vedettiin koko kesä kamaa!”

Big Brother -talossa tunnelmat olivat eilisen häätöäänestyksen ja Tertun poistumisen jälkeen varsin apeat. Ennen nukkumaanmenoa slummin ja paratiisin asukkaat keskustelivat yhdessä rankoista kokemuksistaan.

BB-Nino paljasti olleensa muutama vuosi sitten todella huonossa jamassa.

- Neljä ja puoli vuotta sitten olin ihan rappiolla. Tietsä rauhoittavia meni näin näin näin ja glug glug glug, ja mulla oli sellainen kahden vuoden helvetti mun elämässä, mihin mä jouduin tavallaan sen takia, että mä liikuin väärissä piireissä, Nino paljasti.

- Kaksi vuotta mun elämästä meni tiästä ihan rauhoittavilla eteenpäin. Se vähän kertoo siitä, että mä olin kolme - neljä vuotta sitten todella pohjamudissa. Hyvä ettei henki lähtenyt.

BB-Jelena oli samoilla linjoilla, ja samalla hän tuli paljastaneeksi olleensa huumekoukussa.

- Mun kaveri yritti kuristaa itsensä sinä aikana, kun mä olin käymässä himassa vaihtamassa vaatteita. Me vedettiin koko kesä kamaa. Se soitti et nyt Jelena tänne. Mä olin ihan samassa kondiksessa, Jelena paljasti.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jelena on kyllä tajuton suomursu. Turvonnut ja ruma. Valittaa röökistä, ja naama norsunvitulla all the time. Ällöttää katellakin sitä. Nino on ihan hauska välillä, mutta senkin valittamista on rasittava kuunnella. Ei voi tajuta, miksi ihmiset ei osaa ottaa tota hauskana kokemuksena, vaan valitetaan aivan kaikesta koko ajan. Ja kamoon, pääpalkinto 50 000e. Luulis vähän laittavan ajattelemaan, että miten käyttäytyy talossa, että antaisi hyvän kuvan itsestään. Ei kukaan jaksa katella valittavia ihmisiä kovin pitkään.

BB- Jelena oli samoilla linjoilla...Mun kaveri yritti kuristaa itsensä...

Siis anteeksi...mitä helvettiä? :D Eikös siinä taju lähde ennenkuin kuolo korjaa? Aika sankari saa olla jos pystyy vielä tajuttomana kuristamaan itseään...

Kyllä Ninon PK-huone avautumiset ovat loistavia. Aitoa vitutusta "Niin että naama irtoo". Jelena saisi lähteä, ja lähteekin heti kun äänestykseen joutuu, sitä saattaa joutua odottamaan kuten viime vuonna Andreasta odoteltiin pari kuukautta. Ninon ei todellakaan pitäisi lähteä, ilmeisesti ainoa joka Lottaa tylyttää.

jelena on seuraavaassa äänestyksessä aivan varmasti ja toivotavasti to kisan voittaja määrää jelenan slummiin, valittaa kokoajan vaikka on paratiisissa. dana myös koska on avoimesti nillittänyt kuinka häntä kalvaa katsoa slummilaisia kun itse on paratiisissa..

onkos muuten niin että paratiisin asukkaat elävät kohta nälässä ja ei muutenkaan ole paljon päässyt nauttimaan hienosta elämästä, koska päällikö DANA ei ymmärrä käydä pk huoneessa pyytämässä tarvikkeita?

Hittoku jäi näkemättä, noh, toivottavasti näkyy tossa koosteessa ja kiitos Evelle reportaasista.:hyvä:

Joo, ja pisteet Esalle että pystyy naimaan muijaa, jota ei kukaan naaman perusteella naiseksi tunnista. Uittu ku menin avaamaan tuon yhden linkin, ja näin sen naaman, näin pian syömisen jälkeen.

Tuo Dana ei tosiaan taida älytä käyttää johtajuuttajaan oikein? En ole viellä kertaakaan sen huomannut että käyttäisi tai olisi mitenkään "johtaja" tuolla. Se voisi saada bileet jne ihan pyytämällä läpi.
Eikö tällä kaudella ole kauppahommaa? Sehän kuitenkin oli edellisillä kausilla ihan hyvää viihdettä kun porukka sähläs sen kanssa ja pisti hieman niihin tehtäviinkin sitä yritystä.

Tuo Dana ei tosiaan taida älytä käyttää johtajuuttajaan oikein? En ole viellä kertaakaan sen huomannut että käyttäisi tai olisi mitenkään "johtaja" tuolla. Se voisi saada bileet jne ihan pyytämällä läpi.
Eikö tällä kaudella ole kauppahommaa? Sehän kuitenkin oli edellisillä kausilla ihan hyvää viihdettä kun porukka sähläs sen kanssa ja pisti hieman niihin tehtäviinkin sitä yritystä.
Ei ole kauppaa ja sen puute onkin omasta mielestäni oikeastaan ainoa miinus tällä kaudella. Olisihan se mukava seurata kun joku tupakoimaton ihminen tyrisi kauppareissulla tupakkaostokset. Pakko myöntää että asukasvalinta on yllättävänkin onnistunut tällä kaudella. Pari tylsää ihmistä siellä toki on, mutta samalla myös pari räjähdysherkkää tapausta, joiden edesottamuksia seuraa mielellään.

Pakko myöntää että asukasvalinta on yllättävänkin onnistunut tällä kaudella.

oon eri mieltä. nyt on ehdottomasti dorkimmat asukkaat ikinä(esa a fiksu ja minna ok). voiko enää puhua Suomen bb:stä kun about puolet asukkaiden nimistäkin on ihan muualtakuin suomesta :rolleyes:

oon eri mieltä. nyt on ehdottomasti dorkimmat asukkaat ikinä(esa a fiksu ja minna ok). voiko enää puhua Suomen bb:stä kun about puolet asukkaiden nimistäkin on ihan muualtakuin suomesta :rolleyes:

ei nimi miestä pahenna ;)
Ihan ok porukkaa, omalla tavallaan hyvä tää slummijako koska aluksi tuntui siltä että tää on kyllä nähty jo 4kertaa, tuntu vähän tylsältä mutta kyllä tätä nyt on tullu taas seurattua.

mikään ei vituta enempää ku Dana vetää jtn tekokiinaa. huhhuhh

Koko päivään ei ole näkynyt 24/7 viewerissä eikä katsomossakaan, mistä kannattaisi alkaa selvittämään vikaa?

pitää levittää toi vitunmoinen hiekkakasa tasaisesti koko tehtäväalueelle. Johonki piti jättää 30cm tyhjä kohta, oisko reunoille.. en muista tarkkaan. Tää on se kisa mistä slummilaiset voi saada nimeämisoikeuden.

Ei hemmetti Sampolle, Lotalle ja Ninolle saa repeillä tuol nyt.. Menee jo komedian puolelle! :hyvä:

Ai minna oli yöllä hoidellu homman kotiin käsineensä kun esa j ei lämmenn. No ihmekös tuo, ei muakaan välttämättä tekis mieli naida tossa yhteisellä sängyllä, ainakaan minnaa.

Niin tai sit Minna totes et omin käsin on varmin tie onneen. Jos mies laukee liian aikaisin ja nainen jää ilman orkkua, se johtaa juurikin jatkuvaan panetukseen ja tuskaiseen olotilaan.

Hyi vittu toi Minna on ällö, luulis keksivän muutakin tekemistä talossa kun seksi. Ymmärrän Esaa kyllä jos ei koko ajan jaksa olla panemassa, etenkään tv:ssä. Eikä ehkä ihme jos on eka ilman pari viikkoo, kai sitä nyt jokainen tulee aika nopeesti sen jälkeen. Mies jos väläyttäisi samallailla(et sit tuu niin nopee), olisi heti sovinistisika:rolleyes:

Hyi vittu toi Minna on ällö, luulis keksivän muutakin tekemistä talossa kun seksi. Ymmärrän Esaa kyllä jos ei koko ajan jaksa olla panemassa, etenkään tv:ssä. Eikä ehkä ihme jos on eka ilman pari viikkoo, kai sitä nyt jokainen tulee aika nopeesti sen jälkeen. Mies jos väläyttäisi samallailla(et sit tuu niin nopee), olisi heti sovinistisika:rolleyes:

Kai sen naisen voi tyydyttää muilla keinoin, jos laukee liian aikaisin, ettei toinen jää tuskaiseksi?

Kuinka moni mies pystyy elämään jatkuvan seisokin kanssa? Ihan samalla lailla se veri pakkaantuu naisenkin jalkojen väliin ja aiheuttaa tuskaista panetusta niin, ettei pysty ajattelemaan mitään muuta ku seksiä, ku veri ei yksinkertaisesti kierrä enää muuta ku navan alapuolella.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom