Big Brother 2009 24/7 (Sisältää juonipaljastuksia)

Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä tykkään Ninosta. Se nauraa koko ajan, ja naurattaa muitakin. Sopivan kaksmielistä läppää. Tai no, onko toi ees kaksmielistä. Suoraanhan se sanoo. "Meijän Prätti Pitti, kato ny, kaikki on hyvin, hyvän näkönen, mikä kroppa ja iso mulkkukin" Puhuu siis Esa J:stä. Lopetan kyllä katsomisen, jos Nino lähtee talosta.

Ninolla on kyllä härski nauru. Mä repesin pelkästään sen naurulle. + sit ku vielä kuuntelee sen juttuja vielä lisäksi.:D

tökkääkö teillä kuva tuossa uusimmassa pätkässä. siis pysähtyy kokonaan, kun vaihtavat asentoa. ääni vaan kuluu.

Voi olla Minnalla baarissa vientiä, kun tulee ulos BB-talosta. Varma on aina varmaa...

Perun aiemmat puheeni, Minnalla on hiton hyvä ote tossa touhussa. Kerran tullut vastaan samanoloinen nainen ja kyllähän siinä oli meininkiä...

"kokeile miten märkä mä oon" :kuola:

linkatkaa joku nyt toimiva video uusimmasta sessiosta.

"koita vielä" =)

Perun aiemmat puheeni, Minnalla on hiton hyvä ote tossa touhussa. Kerran tullut vastaan samanoloinen nainen ja kyllähän siinä oli meininkiä...

"kokeile miten märkä mä oon" :kuola:

Vittu mua on kusetettu, oon luullu et tollasia mammoja on vaan internetissä. :curs:

Eli ei oo valitettavasti tullu vastaan, tuskin tällä menolla tuleekaan. Tasan ei mee geishakuulat.

Eikö toi ollu sairaanhoitaja? Taitaa monella nyt hoitsufantasiat saada uutta potkua punttiin.

Ne seinälle piirtyneet varjot oli kanssakilpailijoista, tais Kätlin ja joku muu olla kurkkimassa aktia.

Pitääpä ottaa selvää missä osastolla Minna on niin tietää miten teloa itsensä kuumaa hoitsupanoa haaveillen.

Aika epätoivoiseksi menee, mikäli pitää itseään teloa hoitsupanon takia. :D

"perse näkyy, tihihi"

:D

Ei toi mimmi nyt NIIN ruma oo. Ihan kai se on soiva peli.

Juu, siinä on se vaara jos kovin nirsoilee ulkonäön kanssa, että jää hyvät panot väliin.

panettaan alkaa kun tota kattoo... ja kuuntelee

Pitääpä ottaa selvää missä osastolla Minna on niin tietää miten teloa itsensä kuumaa hoitsupanoa haaveillen.

Ei tässä tapauksessa varmaankaan tarvitse itteään teloa...pelkkä suora PANETTAA vihjaus varmaan riittänee :rolleyes:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom