Luulevat pikkasen liikoja ittestään, ei voi sanoin kuvailla noitten aiheuttamaa myötähäpeää. Tekis miel sammuttaa 24/7.Hohhoh, siellä on taas juorukerho koossa. Että ottaa pattiin nuo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Luulevat pikkasen liikoja ittestään, ei voi sanoin kuvailla noitten aiheuttamaa myötähäpeää. Tekis miel sammuttaa 24/7.Hohhoh, siellä on taas juorukerho koossa. Että ottaa pattiin nuo.
No jos verrataan kaikkien asukkaiden kielenkäyttöön ni Mia nyt ei ainakaan mun mielestä kiroile yhtään sen enempää ku muutkaan.Nyt ei kyllä ole kyse varmastikaan yhdestä tapauksesta, Mia käyttäytyy samalla tavalla aina. "Voi VITTU!! SAATANA!! VITUN VITTU!! VITTU.. vittu.. voihan vittu menkää nyt vittuun"
Kukas noista kolmesta häätöuhan alla on suurimmassa vaarassa pudota? Mitään tietoa? Itse luulet että Maria ei ainakaan kovin vahvoilla ole.
Oletan että viittasit nyt tohon cheryllin ja mian väliseen riitaan, kyllä mua henkilökohtasesti alkais vituttamaan jos ilmaisisin että en halua puhua ja toinen tulis perässä ja tivais vastausta.
Nyt ei kyllä ole kyse varmastikaan yhdestä tapauksesta, Mia käyttäytyy samalla tavalla aina. "Voi VITTU!! SAATANA!! VITUN VITTU!! VITTU.. vittu.. voihan vittu menkää nyt vittuun"
No jos verrataan kaikkien asukkaiden kielenkäyttöön ni Mia nyt ei ainakaan mun mielestä kiroile yhtään sen enempää ku muutkaan.
^ Mua on vituttanu tuo Mia ensimmäisestä päivästä lähtien, tuollasia keskenkasvuisia teinejä on ulkomaailmassa miljoona jonossa, miksi ihmeessä BB on ees päästäny tuollasen taloon?