Big Brother 2008 LIVE 24/7 [Sisältää paljastuksia!]

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt ei kyllä ole kyse varmastikaan yhdestä tapauksesta, Mia käyttäytyy samalla tavalla aina. "Voi VITTU!! SAATANA!! VITUN VITTU!! VITTU.. vittu.. voihan vittu menkää nyt vittuun":rolleyes:
No jos verrataan kaikkien asukkaiden kielenkäyttöön ni Mia nyt ei ainakaan mun mielestä kiroile yhtään sen enempää ku muutkaan.

Tuo juoruringin meno oon niin sairasta touhua ku voi vaan olla.. Kaikki pienimmätkin asiat muissa mitkä ei tuota jengiä miellytä tuodaan esiin, paisutellaan, nähdään tarkoituksellisena toimintana ja haukutaan pystyyn. Väärinkäsityksiä ja toisten tekemiä virheitä vääristellään ja revitellään ja muut hämmästelee kuorossa "miten nuo voiki olla noi pahoja nuo muut". Vuorotellen jokainen lisää vettä myllyyn ja muut nyökyttelee halveksien ja lisää kierroksia. Ei ihme että Tuuli ja Antti on jäässä kun tuo porukka on tilanteissa läsnä, ne on nähny ennen taloon tuloa mitä selän takana alkaa tapahtua heti jos noille hirviöille näyttää itsestään yhtään mitään.

Ade on muuten ottanut BBplazan varjoäänestyksessä Mantan paikan ykkösinhokkina, joten jos se vain saatais äänestykseen, vois ens viikolla napsahtaa. Tosin koosteissa todellisuus ei ehkä ole Aden kohdalla samalla tavalla suurelle yleisölle paljastunut? Ja talon sisälläkin nimeämisäänet voi olla vähissä kun Adella on varmasti tuolla oma vahva "hyvän tyypin" sädekehänsä.

Kukas noista kolmesta häätöuhan alla on suurimmassa vaarassa pudota? Mitään tietoa? Itse luulet että Maria ei ainakaan kovin vahvoilla ole.

Oletan että viittasit nyt tohon cheryllin ja mian väliseen riitaan, kyllä mua henkilökohtasesti alkais vituttamaan jos ilmaisisin että en halua puhua ja toinen tulis perässä ja tivais vastausta.
Nyt ei kyllä ole kyse varmastikaan yhdestä tapauksesta, Mia käyttäytyy samalla tavalla aina. "Voi VITTU!! SAATANA!! VITUN VITTU!! VITTU.. vittu.. voihan vittu menkää nyt vittuun":rolleyes:
No jos verrataan kaikkien asukkaiden kielenkäyttöön ni Mia nyt ei ainakaan mun mielestä kiroile yhtään sen enempää ku muutkaan.

En viitannut tuohon, vaan jatkuvaan käytökseen mitä eri tilanteissa tulee. Mia ei pysty kovinkaan usein asiallisesti ja rauhallisesti keskustelemaan vaan alkaa angstailemaan. Pikkulikaksi, pissikseksi, teiniksi ym nimittämiset hän on saanut ihan aiheesta, juurikin tästä syystä.

Toki monet muutkin kiroilevat, eli kiroilu ei ole se pointti tässä, vaan se missä yhteydessä ja miten se ilmenee. Mia ei kykene muuhun kuin kiroiluun ja hyökkäämiseen. Usein hän takertuu muiden sanoihin [vaikka muut keskustelisivat ja yrittäisivät selittää asiaa rauhallisesti], Mia alkaa piikittelemään, haastamaan välittömästi "ai siis sä tarkoitat että..." ja kääntää asiat aina mahdollisimman negatiiviksiksi. Hyökkäys on paras puolustus? Ainakin Mian mielestä ilmeisesti näin on.

Jos minä en siedä jotain henkilöä en pakene häntä ympäriinsä, kiroile, huuda, enkä käyttäydy agressiivisesti, enkä usko että kukaan muukaan täysijärkinen aikuinen niin tekisi. Epämiellyttävät asiat ja vastoinkäymiset tulee kohdata asiallisesti, ja myös inhoamalleen ihmiselle on pystyttävä järkevästi ja rauhallisesti perustelemaan se miksei hänestä pidä. Huutaminen ja riehuminen ei auta mitään. Tuo uhmakas angstaaminen, kiroilu ja muutoin suht koht agressiivinen käytös vain pahentaa asiaa.

Miahan on jo useammankin riidan yhteydessä ilmoittanut myöskin sen että "läväyttäisi" toista osapuolta jos keskustelu käytäisiin talon ulkopuolella. Muistan ainakin Minnalle ja Cherille näin sanoneen, josta voi aika helposti vetää myös sellaisen johtopäätöksen ettei Mia siviilissäkään pysty kohtaamaan negatiivisia asioita ja kritisoimaan tilanteita/ihmisiä rauhallisesti, vaan huutaa, kiroilee, ja käyttäytyy agressiivisesti jopa niinkin pitkälle että voi lyödä vastapuolta.

Mialla ei riitä hermot normaaliin keskusteluun, joten hän ottaa sitten väkivallan avuksi. Kun sitä ei voi talossa tehdä hän sitten muuten vain angstaa, huutaa ja kiroilee ja pakenee aikuismaista asioiden selvittämistä.

Way to go :thumbs:

^ Mua on vituttanu tuo Mia ensimmäisestä päivästä lähtien, tuollasia keskenkasvuisia teinejä on ulkomaailmassa miljoona jonossa, miksi ihmeessä BB on ees päästäny tuollasen taloon?

^ Mua on vituttanu tuo Mia ensimmäisestä päivästä lähtien, tuollasia keskenkasvuisia teinejä on ulkomaailmassa miljoona jonossa, miksi ihmeessä BB on ees päästäny tuollasen taloon?

No siitä tuli hyvä juoruaja, hyvä riitelijä, angstinen kiroilija jne. Onhan sekin viihdettä. Ei oo hiljainen seinäruusu ainakaan :D

Mä oon alkanut tykkäämään Cheryllistä päivä päivältä yhä enemmän. Kaikki ne sen tavat ja maneerit, jotka tuntuvat ärsyttävän muita asukkaita (röökijengi), ovat musta lähinnä huvittavia. Cherryl on myös yllättävän vahva henkisesti. Olisi vaikea kuvitella kenenkään muun nais-asukkaan pystyvän kauan kestämään samaa kiusoittelu, josta osa tietysti hyväntahtoista, kovinkaan kauan. Veikkaan, että Cherryl olisi pärjännyt hyvin myös palomies tehtävässä, ainakin paremmin verrattuna Miaan ja Minnaan.

muistatteko minkälaisia inhokkeja perttu ja kadi oli talon sisällä? noh, cheryll on ehkä tän vuoden perttu? mä ainakin toivon tytölle pitkää ikää talossa. sillä on paljon opetettavaa muille suvaitsevaisuudesta, erilaisuuden sietämisestä, ystävällisyydestä, kyvystä antaaa anteeksi ja taidosta antaa mennä ilkeydet useimmiten toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. modernissa elämässä ei mitään kovin arvostettuja piirteitä, kuten on nähty. nykyisin pärjää paremmin vitulla ja uhkailemisella. valitettavasti.

mä tsemppaan kyllä cheryliä ihan hirveästi!

mullakin on tapana jostain syystä aina alkaa tykätä siitä, jota syrjitään. Niinku nyt tulee heti mieleen esim. Mira toissakaudelta..

Eihän cheryllissä muuta vikaa oo mut en voi sietää tyhmiä ihmisiä :D
on kyl hyvä asia et mantasta päästään vihdoin eroon, toivottavasti noi yhet ei nyt masennu ja hirtä itteensä suihkuverhoon.

Voi saatana. :lol2: Ei noita äänestysprosentteja kukaan ota enää tosissaan. Parissakymmenessä sekunnissa prosentit heittelevät melkein kymmenellä sinne tai tänne.

Joo'o.. Taas kerran pätkii.. Tällä viikolla sentään lähtee aina käyntiin mutta parin sekunnin kuluttua katkeaa kuva, ääni tai molemmat... Hienoa. Viime viikollahan syyksi keksittiin "hyökkäys palveluntarjoajan servereitä vastaan" :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom