Big Brother 2008 LIVE 24/7 [Sisältää paljastuksia!]

Sinänsä rangaistus on just hyvä kun noihan hajoaa henkisesti tohon. Eli just toi paskarinki on nyt uhan alla tippua - just hyvä!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On se noille oikeasti varmaan pahimmasta päästä, suurella osalla on varmasti kilpailun voittaminen ja palkintorahat mielessä, joten häätöäänestys on silloin uhkista pahin.

Hahahha, niko syyllistää että kaikkien syy. Eikö se tajua että sitä rangaistaan kun se on rikkonut sääntöjä. Harri nyt ei ainakaan tipu, se on varma, se saa plussia.

no niin, kuka tekee tonne pollin että ketä kaikki pakkislaiset äänestää ens su lähetyksen aikana? katotaan kuka saa meidän keskuudesta eniten ääniä ja sit kollektiivisesti äänestetään se pois?

Huh huh.. Ekan kerran minkään BB:n aikana mua on oikeesti hävettänyt jonkun ihmisen käytös! Tosi aikuismaista Marialta toi vitun hokeminen ja ihme ilveily tossa Vapun haastateltavana ollessa. Ei helvetti mikä ämmä.

Edit. Niin joo ja toinen ämmä on kyllä toi Andreas. Arrrggghhh!! "Mä rakastan sua" :D:D:D Antakaa mun kaikki kestää...

Mialle äänet ens sunnuntaina, eiköstä vaan? Angstaaminen ei ole viihdettä missään muodossa.

Monenlaista on tullut nähtyä, mutta Manta on kyllä ihan omaa luokkaansa :O
Ja hävettää myöntää, mutta Mantan hakuvideon perusteella kuvittelin, että taloon tuli joku komedienne, tyyliin Ulla Tapaninen. Ulla, jos luet tämän, nöyrimmät anteeksipyyntöni. :nolo:

Monenlaista on tullut nähtyä, mutta Manta on kyllä ihan omaa luokkaansa :O
Ja hävettää myöntää, mutta Mantan hakuvideon perusteella kuvittelin, että taloon tuli joku komedienne, tyyliin Ulla Tapaninen. Ulla, jos luet tämän, nöyrimmät anteeksi pyyntöni. :nolo:

Lukee salettiin Tapaninen Pakkista. Luultavasti on myös vippi, ellei jopa mode...:D

Vittu mä haluisin taloon. Mä louskuttaisin niin paljon Nikolle ja Mialle turpaani, että niiltä kiehahtais yli ja kävis käsiks ja se lähtis pihalle.:hyper: Mä haluisin niiiiin tonne taloon tuohon rooliin.:dance2:

Mikä noita ohjaajia vaivaa, dc1 kuvaa hiljaista olohuoneen porukkaa, dc2 makkarissa kyhjöttävää miaa, ja samaan aikaan pihalla käydään keskustelua talon fiksuimpien tyyppien kesken, mikä jää näkemättä!

Pelkään pahoin, että Harri voi olla tulilinjalla viikon päästä. Päälähetyksissä annetaan esim. Adesta niin paljon positiivisempi kuva, kuin mitä 24/7 seuraamalla näkee. Paskajengin vihaajien äänet sitäpaitsi jakaantuu kolmeen ja loput äänestää Harria pois. Nikolla paljon fanejakin. Samoin Adella. Mia/Harri -kamppailuksi veikkaan menevän, jos mitään mullistavaa ei viikon aikana käy. Lisäksi vielä tuo epäilyttävyys, että Mantakin lähti yllättävän pienellä äänierolla....

:eek:

Edit: Adelle multa pienenpieni plussa siitä, että se myöntää tuolla nyt, että perjantain bileissä niiden jengi reilusti rikkoi sääntöjä läyhätessään kuistilla.

mian suusta äsken:

cherylillä on vittu varmaan vittu kultalusikka juuttunut vittu perseeseen vittu kiinni....

suoraan cherylin naamalle kovaan ääneen sanottuna ja sen jälkeen marssi mielenosoituksellisesti ulos.

Ei vittu miks tota serilliä ei ikinä saada vittuun tuolta talosta. Joka kerta kun edes kuulen ton nimen tuun niin pahalle tuulelle että tekee mieli lyödä jotain:curs: se on vaan niin helvetin ärsyttävä. Voiko ihminen oikeesti olla noin vitun tyhmä ja yksinkertainen... ja lisäks se on vielä niin helvetin kevytkenkänen että se pelkästään jo ärsyttää. Jos oisin tuolla talossa niin vittuilisin sille aivan varmasti joka käänteessä... se on kyllä ansainnu kaiken ton vittuilun. Mian puolella oon tossa riitelyssä. Serilli on syntynyt kultalusikka perseessä, sen näkee heti:jahas:

Palaa kiinni tohon Mian, siellä se äskenkin haukku Cherylliä vaikka se vaan istu hiljaa sohvalla....

Edit: siellähän se olikin jo ylempänä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom