Deleted member 43228
Ei huhhuh, nauran täälä :D Hauska pätkä oli. Cheri ittekin huomaa että Mia on teini ja sanookin sen. Ei Mia todellakaan osaa keskustella kypsästi. Suusta ei tuu, muuta, kun vittua...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Go Cipa GO!
Jos alusta olet katsonut tuon keskustelun. Niin on tässä vähän kysymys muustakin! Cipaa pitää ymmärtää ja miettiä, nyt kun olen sitä seurannut enemmän alan ymmärtään mimmiä.
Edit1: Tuuli sano että ei oo pinna vielä hänellä kiristynyt tuolla. Mites oli tämän Juuanin keskustelun kanssa. Ei tyttö ihan iloisena puhunut. Tuuli oli muutenkin pettymys. Odotin häneltä enemmän, mutta ulosanti on niin 0.
Jos oisin nainen ja tuolla talossa niin vetelisin surutta korville tuota Miaa, jotenkin niin karmivaa katsoa tuollaista teiniangstaamista.
Joku ikäraja tuleville kausille.
Enemmän Miian puolella olen, koska Cheryll tämän episodin aloitti. Miia sanoi mielipiteensä ja blondi vain halusi jatkaa tilannetta.
Teini tai ei, niin Miia on paljon kypsempi kuin monimuu samanikäinen.
Miialle propsit ja Cheryll vittuun tuolta talosta !
Jep!Enemmän Miian puolella olen, koska Cheryll tämän episodin aloitti. Miia sanoi mielipiteensä ja blondi vain halusi jatkaa tilannetta.
Teini tai ei, niin Miia on paljon kypsempi kuin monimuu samanikäinen.
Miialle propsit ja Cheryll vittuun tuolta talosta !
täh..
Miia on paljon kypsempi kuin monimuu samanikäinen.
Oliko tuossa jotain, mitä et ymmärtänyt ?
Kerroin oman mielipiteeni asiasta.
tuohan on 13v tasolla