Big Brother 2008 LIVE 24/7 [Sisältää paljastuksia!]

Ei huhhuh, nauran täälä :D Hauska pätkä oli. Cheri ittekin huomaa että Mia on teini ja sanookin sen. Ei Mia todellakaan osaa keskustella kypsästi. Suusta ei tuu, muuta, kun vittua...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt on taas hyvät keskustelut käynnissä. Cheri ei tajua mistään mitään, jos sitäkään. Mialla loppuu äly kesken ja suusta tulee taas kerran pelkkää vittua. Aivan järjetöntä. Ihan hermona :D

Mia on kauhea angsti, en kestäis sekuntiakaan. Ei jumalauta ei pysty yhtään keskustelee aina alkaa huutaa päin naamaa ja tulee vaan kirosanoja :D voi lol

Ja sit se itkee ku sanotaan pikkulikaks :D

Go Cipa GO!

Jos alusta olet katsonut tuon keskustelun. Niin on tässä vähän kysymys muustakin! Cipaa pitää ymmärtää ja miettiä, nyt kun olen sitä seurannut enemmän alan ymmärtään mimmiä.

Edit1: Tuuli sano että ei oo pinna vielä hänellä kiristynyt tuolla. Mites oli tämän Juuanin keskustelun kanssa. Ei tyttö ihan iloisena puhunut. Tuuli oli muutenkin pettymys. Odotin häneltä enemmän, mutta ulosanti on niin 0.

Täysin samaa mieltä! Cheryll ja Harri on mun suosikkeja. Ihmeen paljon tyttö on tota paskanjauhantaa jaksanut kuunnella. Mitä järkeä on irvailla jostain vaatteiden määrästä? Eikö kaikki muutkin ois voinu ottaa ihan yhtä paljon vaatteita mukaan. Sit toi silmien pyörittely siitä meikki jutusta... no ehkä ihan hyvä juttu että pesee lärvinsä välillä puhtaaks, eikä oo 24/7 (esim. saunassa ) meikit päällä, niinku toi Tamperelainen kimittäjä. Tuuli on kyllä pelkkä tapetti, eikä edes kovin laadukas sellainen.

Jos oisin nainen ja tuolla talossa niin vetelisin surutta korville tuota Miaa, jotenkin niin karmivaa katsoa tuollaista teiniangstaamista.

Joku ikäraja tuleville kausille.

Jos oisin nainen ja tuolla talossa niin vetelisin surutta korville tuota Miaa, jotenkin niin karmivaa katsoa tuollaista teiniangstaamista.

Joku ikäraja tuleville kausille.

Enemmän Miian puolella olen, koska Cheryll tämän episodin aloitti. Miia sanoi mielipiteensä ja blondi vain halusi jatkaa tilannetta.
Teini tai ei, niin Miia on paljon kypsempi kuin monimuu samanikäinen.

Miialle propsit ja Cheryll vittuun tuolta talosta !

Enemmän Miian puolella olen, koska Cheryll tämän episodin aloitti. Miia sanoi mielipiteensä ja blondi vain halusi jatkaa tilannetta.

täh :hyper:

Cheryll voittoon!

Jep!

Cheryl myös voittaja-ainesta. Ei varmana ole rahan takia kisaamassa.

Miia on paljon kypsempi kuin monimuu samanikäinen.

Onneks meilläpäin asiat on toisin. :D

Ens viikolla vois tuolta talosta ulostaa Mian, Niko on sentään toisinaan viihdyttävä kilahteluiden välillä.
Ellei joku sitten laske sanaa v*ttu ja lapsellisia rallatuksia viihteeksi, joita Mia tuolla viljelee.

Manta tänään ja Mia ens viikolla. :dance:

Edit: Ja Niko osaa näköjään puhua ihan fiksustikin.

Mikä mahtaa olla rangaistuis Mialle, Mantalle, Nikolle ja Harrille, jolla jo talk showssa otetaan luulot pois. Kaikki häätöäänestykseen? Jos manta tippuu tänään, niin ensiviikolla tippuu Mia, hänenstä ei oikein ole mitään hyvää sanottavaa. Harri saattaa olla väliin jäävä, niko saa plussia ja mia kerää taas miinuksia. Se nähdään tänään.

tuohan on 13v tasolla

Onko ? Älä nyt vittu naurata!
En tunne Miiaa, mutta ainakaan seinätapetti ei se siellä ole kuin moni muu.
Uskaltaa sanoa mielipiteensä asiasta kuin asiasta. Halusi keittiössä tilanteesta pois sanomalla blondille moneen kertaan, että "älä seuraa mua..". Blondi ei vain ymmärtänyt asiaa, kunnes Manta tuli väliin.

Suositut

Back
Ylös Bottom