Big Brother 2008 LIVE 24/7 [Sisältää paljastuksia!]

Joo'o.. Taas kerran pätkii.. Tällä viikolla sentään lähtee aina käyntiin mutta parin sekunnin kuluttua katkeaa kuva, ääni tai molemmat... Hienoa. Viime viikollahan syyksi keksittiin "hyökkäys palveluntarjoajan servereitä vastaan" :rolleyes:

Tökkii ja vitun pahasti eikä ole ainakaan omista yhteyksistä kii. Olen nimittäin töissä ja täällä on loogisesti niin perkeleen nopeat yhteydet kuin olla ja voi :D

Mut näköjään vikaa kaikkialla.

Mulla tökkii, kuva jumahtaa, ja sitten taas hetken päästä toimii. Ääni katkeilee ja katkeaa kokonaan hetkeksi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Äänestysprosenteista, näkyykö noita missään ennen tota talk showta? käsittääkseni ei joten se että ne heittelehtii tossa alussa johtuu varmaan siitä että ku ihmiset näkee tilanteen ni ne rupee lähettelee niitä viestejä.
Ja mun mielestä noita on turha vertailla mihinkään varjoäänestyksiin koska ei kaikki jotka nyt äänestää käy netissä pistämässä ääntänsä likoon ja myös + - järjestelmän takia.

Joo'o.. Taas kerran pätkii.. Tällä viikolla sentään lähtee aina käyntiin mutta parin sekunnin kuluttua katkeaa kuva, ääni tai molemmat... Hienoa. Viime viikollahan syyksi keksittiin "hyökkäys palveluntarjoajan servereitä vastaan" :rolleyes:

Palvelunestohyökkäyshän se teknisesti on, oma moka vaan kun on hommattu niin huonoa rautaa / bittiä etteivät muutamaa maksavaa asiakkaita kestä. :D

nyt tuo perkuleen 24/7 pätkii, nyt se loppu kai. No mutta muistakaa ainakin avata 24/7 taustalle, saattaa vetää täysin jumiin jossain vaiheessa. Mitä noi prossatkin on aivan viturallaan :O

edit: Pätkiihän se vieläkin :(

Olikos tuolla nyt toi pakkis-porukka katsomossa?

On joo ja Purtsin oon sieltä bongannut, keskimmäinen katsomo, eturivi aivan pöydän vieressä. Yhtä tyttöä yritän löytää, mut ei vielä löytynyt.

Huijausta.. Kauhea mainostaminen, että nyt selviää, miksi Marianna lähti.

"Syyt ovat hyvin henkilökohtaisia enkä erittele niitä tässä."

Mitähän uutta muka tuossa oli?

olen niin onnellinen ja käyttäytyminen tuolla studiossa osoittaa, että tuota ei olisi koskaan pitänyt päästä taloon. tästä seuraa loputon vitutus meille siivileille, koska tämä nainen tulee pysymään otsikoissa, seiskapäivää jne.

Tolla on oikeesti aika paha käytöshäiriö. Ei aikuinen ihminen noin saatana käyttäydy.

Eihän tollanen oo mikään kunnon rangaistus. :curs:

Vähintään tupakointi olis pitäny kieltää kanssa. TOOSI huima rangaistus. :rolleyes:

Ihan hyvin olis voinu vaikka poistaa jonkun talosta ni menis ehkä homma perille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom