Big Brother 2008 LIVE 24/7 [Sisältää paljastuksia!]

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei saa Zeriä dissata, se yrittää tosissaan.

Toi lähiöruusu Maria on turn-off. Muija on 34 ja näyttää lähemmän 50v.

Sori vaan,että kaivoin tän mut onhan tä vitsi? Huh huh piti vielä tarkistaa,että se on sama henkilö mut oli siis ei JUMALAUTA se näyttää ihan 50vuotiaalta . 34 WTF??

Kiitos tästä tiedosta on jotenki menny ihan ohi toi tieto :worship:

Siis pierumanta POIS!:kippis1:

Jep sehän meni aika hiljaseks ku Ade ilmoitti isäksi tulemisen ja eikö joskus alussa ollut uutinen jossain että Johanista ehkä isä`tulossa?

Päästään paska-mantasta eroon! JES!

Kuin kolme koiraa... eiku marjaa. Kyllähän tuo kiinanpalatsikoirakin näyttää aika samalta...

Kuono2.jpg
2702127.jpg

kauheita noi piskit, mut Cheryll:haart:

Suomenpystykorva%20Pirta.jpg

Siin on teille söpö koira. Miinuksena kauhea räksyttäjä.

Ei saakeli tota Mia... Siellä se itkee ku ei saa bissee... Ja sit haukutaan Marian kanssa kaikki muut asukkaat siihen päälle vielä. Sais olla joku kolme yhden hinnalla tarjous, et sais Marian, Cherylin ja Mian vittuun tuolta tällä viikolla.

Marianne väittelee Teron kanssa jostain tupakan tärkeydestä. Tajuais jo, että turha yrittää selittää mitään järkiperäistä asiaa tolle. ei vittu

ihmettelen tota hommaa ku niko ja andy ja vittu kaikki tupakoitsijat aina valittaa ku on nälkä. ja sit ku on 40e raha ja kauppa reissu tulossa niin nää himoitsee tupakka askin perään, ei vitttu! %e saa jo jauhoja ihan vitusti että sillä syö viikon.

ton keskustelun perusteella marianne tippu korkealta, yök mikä akka. tyhmä ku SAAPAS

Itekki miettiny tota niitten tupakkijuttuu. Jos olisin itse talossa niin miettisin että budjetti on tietty määrä per asukas esim 20 euroo, ostavat sitten sillä omalla 20 eurolla tupakkia ja jättävät muuten syömättä koska silloinhan ne periaatteessa syö toisten ruokia.

Voi argh, nyt pitää avautuu.. .Voi vi**u mitä porukkaa nuo tuolla talossa. Ei puhuta kenestäkään selän takana, sanotaan kaikki suoraan päin naamaa, loppuu se paskan läyhäämine...
jeah right! Ihana tuo Mia, Maria, Niko & Ade jengi....

:D kiitos ja anteeks

Voi argh, nyt pitää avautuu.. .Voi vi**u mitä porukkaa nuo tuolla talossa. Ei puhuta kenestäkään selän takana, sanotaan kaikki suoraan päin naamaa, loppuu se paskan läyhäämine...
jeah right! Ihana tuo Mia, Maria, Niko & Ade jengi....

:D kiitos ja anteeks
;) Jep, Niko : "Siis toi Harriki, ensin sisällä niin mukava, sitten tuli kuulemma ulos jauhamaan paskaa" tms. :D

EDIT : Ja Paska-Mantan mielestä tässä on nyt suuremman luokan salaliitto ja peli meneillään kun hän joutui äänestykseen. =O

Indica sun koira? Laittasit kuvan itsestäs, nii katotaan ootko yhtä söpö ;)

Ei mul oo koiraa:( ei vaan kertakaikkiaa tässä elämäntilanteessa.. Kissaki oisi kiva, mut pystykorvat on koirista parhaat..;)

Ladybird, en tosiaakaa oo noin söpö.

mä en kans ymmärrä tota että poltetaan röökiä yhteisillä rahoilla. ihan törkeetä. pitäs olla yhteinen ruokakassa, joka olis suurin osa viikkobudjetista. sitten esim. 5 € / hlö omiin menoihin, eli esim. röökiin tai extraruokaan tms.

lisäksi, voin kertoa 24/7 seuraavana, että andreas, niko, manta ja mia on törkeitä paskanpuhujia. puhuvat ihan samalla tavalla kuin minä ja likat koulussa seiskalla. kaikki lauseet alkaa:

" näitkö miten se pelas sitä pokeria, vittu että mua rupes sekin ärsyttää.... "
" ja sit mua vituttaa ku sillä on aina se tää ilme... "

... eli poimitaan ihmisistä kaikkia mitättömiä pikkuasioita ja haukutaan niitä sitten "syyttä suotta". todella törkeää ja lapsellista.... istuvt tuntikausia tuolla ulkona ja äänensävy on niin äkäinen, halveksiva ja kireä. on käynyt todella luonnon päälle nuo nimeämiset. HA HA!

lisäksi jatkuva puhuminen ryyppäämisestä ja tupakasta.... en kyllä kadehdi ihmisiä joiden elämä pyörii noiden kahden aineen ympärillä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom