nyt on sitten käynyt niin, että olen täysin muuttanut mieleni nikosta. alussa pidin sitä hauskana ja kivana ja harmittomana, tämä ilta on taas antanut täysin erilaisen kuvan tyypistä. aivan psykopaattista jauhamista edelleen tästä nimeämisasiasta. kuinka hän ei voi ymmärtää miten he kaksi ovat joutuneet äänestykseen, kuinka talossa on ihmisiä jotka eivät ole antaneet koko projektille mitään ja ovat päässeet taloon "vissiin vittu jonkun horoskoopin perusteella", uhkailee hajottavansa kaikki astiat jossain tilanteessa riippuen siitä mitä äänestyksessä tapahtuu, ei aio olla muutaman henkilön kanssa talosta lähtemisen jälkeen missään tekemisissä, oli päättänyt etukäteen että tästä kaudesta tulee niko-show ja nyt aikoo sen viimeisen minuuttinsa käyttää ja haistattaa paskat muutamalle tyypille jne....
ja yllä olevat eivät ole suoria lainauksia, mutta tuon tyyppistä pajatusta tulee ja sitä on tullut jo pitkään.
andreas ei voi tajuta miten manta on nimettynä. on kuulema se ihminen joka antaa talossa kaikista eniten, halaa ja auttaa. ja muut ovat selkäänpuukottajia.
manta ei aio lähdön hetken minuuttina halata kuin tiettyjä ihmisiä ja lopuille haistattaa livelähetyksessä paskat. saavat kuulema niko ja andreas nähdä mikä manta on oikeasti.... niko kuulema tekee samat. ja andreas istuu vieressä ja nyökyttelee ja sanoo että "mää en ymmärrä miten tässä on käynyt näin..."
VITTU! miten noi kolme voi pystyä tohon. en oo koskaan sitten kouluvuosien nähnyt tollasta myrkyttämistä, haukkumista ja sairaalloista toisista pahan puhumista. voin sanoa suoraan olevani jopa hiukan järkyttynyt. miten nämä ihmiset viitsivät pilata itse oman olonsa talossa, puhuvat niin ilkeitä ja järkkyjä asioita että varmasti oma sielu mustenee ja myrkyttyy omasta suusta tulevista pahoista sanoista. ei ole ihme että koko ajan vituttaa ja on paha olla ja ahdistaa (muka muut ihmiset ja nimeämisen tulokset), jos itse puhuu koko ajan pahaa. normaali ihminen kärsii siitä että itse on pahansuopa, nuokin näköjään. eivät vain tajua että itse pilaavat elämänsä ja tunnelmansa.
muut istuvat saunassa, puhelevat opiskeluista ja tyttöystävistä ja muista normiasioista. juovat sidukkaa ja ovat hyvällä tuulella. johan, matti, ansku, tuuli, chipa ja antti.
nyt juorukerho siirtyi sisälle ja mukaan liittyi mia ja hartsa.