Big Brother 2008 LIVE 24/7 [Sisältää paljastuksia!]

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Neiti niko oli aika edustava, ei kuuluis bileitä saada ollenkaan. VITTU.

HArri, tero, JM, mia ja johan niille jtn extraa, ja harrille ehdottomasti joku kova juttu. esim puhelu kotiin.

Mun mielestä jengi osallistui hyvin. Eihän sitä kaikkeen tarvi mennä suunapäänä, pääasia että johonkin osallistuu :)

nyt on sitten käynyt niin, että olen täysin muuttanut mieleni nikosta. alussa pidin sitä hauskana ja kivana ja harmittomana, tämä ilta on taas antanut täysin erilaisen kuvan tyypistä. aivan psykopaattista jauhamista edelleen tästä nimeämisasiasta. kuinka hän ei voi ymmärtää miten he kaksi ovat joutuneet äänestykseen, kuinka talossa on ihmisiä jotka eivät ole antaneet koko projektille mitään ja ovat päässeet taloon "vissiin vittu jonkun horoskoopin perusteella", uhkailee hajottavansa kaikki astiat jossain tilanteessa riippuen siitä mitä äänestyksessä tapahtuu, ei aio olla muutaman henkilön kanssa talosta lähtemisen jälkeen missään tekemisissä, oli päättänyt etukäteen että tästä kaudesta tulee niko-show ja nyt aikoo sen viimeisen minuuttinsa käyttää ja haistattaa paskat muutamalle tyypille jne....

ja yllä olevat eivät ole suoria lainauksia, mutta tuon tyyppistä pajatusta tulee ja sitä on tullut jo pitkään.

andreas ei voi tajuta miten manta on nimettynä. on kuulema se ihminen joka antaa talossa kaikista eniten, halaa ja auttaa. ja muut ovat selkäänpuukottajia.

manta ei aio lähdön hetken minuuttina halata kuin tiettyjä ihmisiä ja lopuille haistattaa livelähetyksessä paskat. saavat kuulema niko ja andreas nähdä mikä manta on oikeasti.... niko kuulema tekee samat. ja andreas istuu vieressä ja nyökyttelee ja sanoo että "mää en ymmärrä miten tässä on käynyt näin..."

VITTU! miten noi kolme voi pystyä tohon. en oo koskaan sitten kouluvuosien nähnyt tollasta myrkyttämistä, haukkumista ja sairaalloista toisista pahan puhumista. voin sanoa suoraan olevani jopa hiukan järkyttynyt. miten nämä ihmiset viitsivät pilata itse oman olonsa talossa, puhuvat niin ilkeitä ja järkkyjä asioita että varmasti oma sielu mustenee ja myrkyttyy omasta suusta tulevista pahoista sanoista. ei ole ihme että koko ajan vituttaa ja on paha olla ja ahdistaa (muka muut ihmiset ja nimeämisen tulokset), jos itse puhuu koko ajan pahaa. normaali ihminen kärsii siitä että itse on pahansuopa, nuokin näköjään. eivät vain tajua että itse pilaavat elämänsä ja tunnelmansa.

muut istuvat saunassa, puhelevat opiskeluista ja tyttöystävistä ja muista normiasioista. juovat sidukkaa ja ovat hyvällä tuulella. johan, matti, ansku, tuuli, chipa ja antti.

nyt juorukerho siirtyi sisälle ja mukaan liittyi mia ja hartsa.

Manta on minusta kaikista pahin juuri tuossa, jotenkin sen mukana menee sitten muut, luo ympärilleen paskaa ilmapiiriä [muutenkin kuin pieremällä].

Niko on aika itsekäs showmies, ja ehkä nuoren iänkin takia tuollainen. Ade taas näkee Mantan jotenkin toisin eikä varmasti oikeasti tajua mistä kyse. Uskon että kaikkien mieli muuttuu talon ulkopuolella kun näkevät millaisia olivat ja mitä heidän ystävänsä/perheensä on tästä mieltä. Uskon että esim Aden avopuoliso ajattelee että voi voi voi kun vaan tietäisit ketkä siellä sitä paskaa oikeasti puhuu.

Toivon että Manta lentää talosta ulos koska sillä saatetaan saada tuo kuvio kokonaan uusiksi, ja haluaisin myös nähdä hänen hiillostamisensa, sekä sen miten hän reagoi kun tajuaa että selkäänpuukottajien vihaajana hän onkin oikeasti ollut talon pahin. Pieni itsetutkiskelun paikka kenties.

Adella on hyviä puolia, samoin Nikolla. Uskon että nämä negatiiviset puolet voivat vähentyä huomattavasti kun on tämä yksi pieruperse poissa pilaamasta ilmaa.

mä taisin sanoa ekassa viestissäni koskien bb:tä että andreas on ihan vitusta, niko on ollu aina ihan hanurista ja fartti-maria on vaan kuvottava. seuraavat lähtijät talosta.

mä taisin sanoa ekassa viestissäni koskien bb:tä että andreas on ihan vitusta, niko on ollu aina ihan hanurista ja fartti-maria on vaan kuvottava. seuraavat lähtijät talosta.

Nouuu...

Niko on Top3, jopa mahdollinen voittaja. Väitän mä! Adekin voi olla ihan viimeisille metreille... Johan voisi olla hyvä voittaja... ehkä... :) Se ei ole vielä vissiin kertaakaan ärsyttänyt mua.

Ade taas näkee Mantan jotenkin toisin eikä varmasti oikeasti tajua mistä kyse. Uskon että kaikkien mieli muuttuu talon ulkopuolella kun näkevät millaisia olivat ja mitä heidän ystävänsä/perheensä on tästä mieltä. Uskon että esim Aden avopuoliso ajattelee että voi voi voi kun vaan tietäisit ketkä siellä sitä paskaa oikeasti puhuu.

miten mulle on tullut sellainen vaikutelma andreaksesta, että se on:

1) hiukan yksinkertainen
2) täysin omaa objektiivista ajattelua vailla
3) erittäin helposti johdateltavissa
4) jonkinlaisen mantan aiheuttaman suggestion vaikutuksen alainen
(http://fi.wikipedia.org/wiki/Suggestio)

eli siis sanalla sanoen, perinteinen JOO JOO-mies, armeijassa olisi sitä tykinruokaa. erittäin helposti manipuloitavissa ja johdateltavissa. mistä syystä? en tiedä, mutta lienee jotain miellyttämisen halua ja itsetunnon ongelmia? minäkuvan ja identiteetin ongelmia?

ja lukijalle tiedoksi, EN VÄITÄ että mikään edellä mainittu olisi totta. kunhan pohdin tätä asiaa ääneen, BB on parhaimmillaan mielettömän hieno ihmiskoe ja psykologian oppitunti.

no ei mia ja harri kyllä äsken mitään muuta tehny ku kuunteli, näytti vähän siltä että nekin kärsi jo tosta mantan valituksesta.
Tuli muuten mieleen ku youtubessahan on salkkarien ismon lausahduksesta "melkonen sonni" tehty sellanen hassu remix video ni millonkohan mantasta tulee video missä se pierasee ja sen jälkeen tulee se räkättävä naura ja toi repeatilla se 3min.

kunhan pohdin tätä asiaa ääneen, BB on parhaimmillaan mielettömän hieno ihmiskoe ja psykologian oppitunti.

Toi on kyllä täysin totta :)

Adesta en osaa sanoa. Tavallaan seuramies ja mukava, jopa valheellisen reilun oloinen, vaan eipä ole! Jos se Manta nyt lähtis tuolta haisemasta niin vois olla että kuvio muuttuisi...

musta tuntuu, että ade ja niko on hautansa kaivanu hännystelemällä farttia. Varmasti tulevat olemaan seuraavassa äänestyksessä tai ainakin toinen näistä kiintiöhinteistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom