Big Brother 2008 LIVE 24/7 [Sisältää paljastuksia!]

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt on kyllä pakko iteki avautua tänne. Vituttaa suunnattomasti toi Mia-ADEEEE-Maria kolmijalkasysteemi. Aina vaan polttavat tupakkaa ja kaikki on perseestä ja yks teki sitä ja tätä ja yks tota ja sitä. Maria kähättää viskinkatkusella äänellään ja Andreas sössöttää siinä jotain hinttimäisellä olemuksella KETÄÄN TUOMITSEMATTA hänen omia näkemyksiään ja tuntemuksiaan talon sisällä tapahtuneista kauhistuttavan loukkaavista lausahduksista ja tapahtumista. Tyyliä: "mä kyllä loukkaannuin siitä ja siitä..." ja Maria kähähttää väliin jotain tyyliä "NIIN JA SITTEKU MINÄ SANOIN NII PERKELE EI TOTELLU NII KYLLÄ SIINÄ VAIHEESSA KIEHAHTI JA SE JOOHANKIN SIINÄ SANO SILLEESTI. Tähän välii Andreaski on jo että "nii Johan, voi kamala"

Heti kun talossa menee joku näillä henkilöilla pieleen, niin pitää heti juosta tupakalle turviin nii voi siellä sitten taas avautua. Marko oli sentää särmä kaveri, joka osas käsitellä asiat kun sissit ja viellä omassa päässään, eikä ollu heti vaikka aamupuuroa tehdessä niistä avautumassa.

Toisaalta pakko heittää hieman itseironiaa peliin ja todeta, etten itse ole yhtään sen parempi kun pitää pakkiksella avautua Big Brother talossa tapahtuneista ikävistä asioista.

En tuskin ollut eka, mutten varmasti viimeinenkään, joka tästä aiheesta täällä avautuu. Toivon, että Maria putoaa.

Maria putoaa sunnuntaina ku pökäle pönttöön. Tuskin maltan odottaa. Ja se on varma että putoamisesta tulee melkoinen spektaakkeli talossa..

melkein ainaki;)

Indica toi vitun horo on teko blondi, kato muiden naamaa ja mieti miltä ne näyttäis vaaleita. VITTU et sotke enään tätä ketjuu tolla aiheella blondi aiheela vitun penikka! EVE anna kohta bannii jos ei usko jo tai tullan vetään sua lampaan pataan!

Johan voitti sitten 5000€, pelimies on eri mies ja oikee nimi ;)

Kyllä ite sanoisin, että se on se Mantan olemus mikä luo sen viiskymmpisen vaikutelman ja tavat. Harva 30 iässä on tollanen.
En kyllä ole vielä tavannut viiskymppistä (ainakaan naista) joka puhuisi jatkuvasti kakkajuttuja. VOisko se ikäistänsä vanhempi vaikutelma tulla siitä, että ulkonäkö on ehkä kauniisti sanottuna "elämää nähnyt". :)

BB extrassa oli joku päivä sitten soitto sille Mantan tyttärelle. Joku 16v likka kai. Kyselivät että asuuko se ny isäpuolensa luona ja likka sanoi että eeeei ku äitin joku kaveri käy kattomassa. Sitten vielä ihmettelivät että saako likka polttaa talon sisällä kun oli röökiaskit likalla pöydällä. Joo kyllä kuulemma. Kuulostaa jotenkin lähiö-yh-sossutapaukselta koko kööri.

Andreas on kans toinen. Voi vittu että siltä pääsee itku joka vaiheessa. Jos joku joutuu äänestykseen niin oitin on jätkä jossain suihkun lattialla itkemässä. Tosi hyvä iskä tulossa. Saakohan edes napanuoraa katkaisuta kun itkettää niin kovasti. Pitää kätilönkin halata ja lohduttaa.

Duudsoneilta sähköpostia:

VIERAINA BB-TALOSSA
Rokken roll! Huomenna perjantaina 19.09, minä ja Jukka otetahan
BB-talo haltuun! Paikka ei oo enää entisensä kun rynnistettään sisään
viihdyttämään ja haastamaan ulkomaailmasta tietämättömiä asukkaita.
Tieroksi 24/7 omaaville, talon "valtaus" tulee tapahtumaan noin
kello 17.00.
Tsekkaa Subin uutinen:

http://www.bigbrother.fi/bigbrother2008/erikoisuutinen.shtml?712723

Jeah. BB 24/7 lähti töissä käyntiin justiisa... Odottelen Duudsoneita.

Duudson pätkä pyörii telkassa ja Chipa kiljui kuin pieni sika, luultavasti kun pätkä loppuu niin verhot aukeaa ja duudsonit on ulkona valmiina toimintaan ja asukkaat joutuu jollain tapaa mukaan sekoiluun.

Nyt mä en voi katsoa koska on jotain oksennussettiä, mä en ole koskaan ymmärtänyt mitä hauskaa on yrjöämisessä, sairasta settiä.

Eli nenän kautta tomaattimehut missä tabascoa, Bloody Mary-paukku pillillä siis. En tiedä oksentavatko mutta parempi olla katsomatta. Sanko ainakin lattialla sitä varten...

Hyi vittu :urjo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom