Big Brother 2008 LIVE 24/7 [Sisältää paljastuksia!]

Ihanko totta Karpo? :wtf:

Mä ajattelin että sä pidät Chipaa todella naivina, sinisilmäisenä, yksinkertaisena jne... Minusta Cheryll antaa itsestään kauhean tekopyhän ja oikein nolottavan tyhmän kuvan itsestään. Vähän väliä mä ihan punastun Chipan juttuja katsoessani koska tunnen niin suurta myötähäpeää. Usein myös Chipan itsensä puhuessa muut katsoo hitaasti, ja Chipa sekoilee sanoissaan ja selittää yhtä lausetta niin monimutkaisesti ettei ole tosikaan. Sitten hän on itsekin usein tälläisellä ilmeellä :eek: kun ei vaan tajua. Päiväkirjahuoneessakin sai noottia Isoveliltä siitä ettei ymmärrä normaaleja ohjeistuksia ym, jotenkin käy tosi hitaalla.

Onkohan mulla sen luonne ja ajatukset jääneet nyt täysin tämän muun varjoon...?
Me ollaan jostain samaa mieltä :eek:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihanko totta Karpo? :wtf:

Mä ajattelin että sä pidät Chipaa todella naivina, sinisilmäisenä, yksinkertaisena jne... Minusta Cheryll antaa itsestään kauhean tekopyhän ja oikein nolottavan tyhmän kuvan itsestään. Vähän väliä mä ihan punastun Chipan juttuja katsoessani koska tunnen niin suurta myötähäpeää. Usein myös Chipan itsensä puhuessa muut katsoo hitaasti, ja Chipa sekoilee sanoissaan ja selittää yhtä lausetta niin monimutkaisesti ettei ole tosikaan. Sitten hän on itsekin usein tälläisellä ilmeellä :eek: kun ei vaan tajua. Päiväkirjahuoneessakin sai noottia Isoveliltä siitä ettei ymmärrä normaaleja ohjeistuksia ym, jotenkin käy tosi hitaalla.

Onkohan mulla sen luonne ja ajatukset jääneet nyt täysin tämän muun varjoon...?

Mariasta: Varmaan vanhimpana ja erittäin suorasukaisena ja vahvana persoonana on päässyt johtohahmoksi siksi että muut haluaa miellyttää tälläistä kipakkaa tapausta. Hänen kanssaan on helpompi olla väleissä? Itse olen myös sitä mieltä että jos Manta lähtee niin kuviot voi mennä uusiksi. Nämä uudet asukkaat tietävät mistä kyse, joten he eivät samaan lankaan mene...

no mä pidän siitä, että cheri on kiltti ja hyväntahtoinen. sille on jotenkin tosi tärkeää se, että se on rehellinen. lisäksi antaa paljon positiivista palautetta muille, kannustaa ja kehuu muita. ehkä se ei ole varsinaisesti the sharpest knife in the box, mutta ei se sinänsä mua toisessa naisessa haittaa. cheri on kuitenkin vasta 25 v ja kultalusikka suussa syntynyt. sen kun muistaa niin se pistää tietyt asiat mun silmissä perspektiiviin.

itse kuitenkin arvostan sitä pitkää pinnaa mikä cherillä on. varmasti paljon silläkin liikkuu mielessä, ei kuitenkaan juuri koskaan sano pahasti. se mitä ärähti mialle remppatehtävän aikana oli ihan oikein ja cheri sai multa pointsit siitäkin. välillä kun muut ovat sitä moukuttaneet ja ajoittain ihan selvästi jopa "kiusanneet", niin se on katsonut esim. peiliin tai "kameraan" ja silmistä on nähnyt että sitä sattuu tai se on surullinen, mutta silti se ei sano mitään. se on tietysti elämässä pitkällä tähtäimellä huono asia, mutta tuossa ympäristössä todella kadehdittava kyky.

voin kuvitella, että siviilissä cheri pitää huolta ihmisistä, auttaa ja tukee ystäviään ja on aina saatavilla. en pidä sitä tippaakaan itsekkäänä, vaikka ilmeisesti jonkin sortin hienostopimu onkin.

tyystin erilainen ihminen siis kuin minä itse, ainakin muutamilta osin mitä tuossa mainitsin. ehkä siksi symppaan näitä piirteitä joita kaipaisin omaan persoonaani. lisäksi omaan luonteeseeni kuuluu ylivahva kiusattujen tai parjattujen puolustamisen halu ja tarve, ehkä siksi koen cherin sympaattiseksi. sama oli pertun kanssa. en voinut sietää sitä miten muut sitä kohtelivat ja symppasin sitä koko ajan.

(mikä on muuten toi lindexin mainoksen tunnaripiisi.... anyone?)

KARPO varsin hyvin tiivisti, miksi mäkin symppaan Cherylliä suhteellisen paljon. Herkkä tyttö.

no mä pidän siitä, että cheri on kiltti ja hyväntahtoinen.

lisäksi antaa paljon positiivista palautetta muille, kannustaa ja kehuu muita.

ehkä se ei ole varsinaisesti the sharpest knife in the box, mutta ei se sinänsä mua toisessa naisessa haittaa. cheri on kuitenkin vasta 25 v ja kultalusikka suussa syntynyt.

se mitä ärähti mialle remppatehtävän aikana oli ihan oikein ja cheri sai multa pointsit siitäkin. välillä kun muut ovat sitä moukuttaneet ja ajoittain ihan selvästi jopa "kiusanneet", niin se on katsonut esim. peiliin tai "kameraan" ja silmistä on nähnyt että sitä sattuu tai se on surullinen, mutta silti se ei sano mitään.

lisäksi omaan luonteeseeni kuuluu ylivahva kiusattujen tai parjattujen puolustamisen halu ja tarve, ehkä siksi koen cherin sympaattiseksi.

Ok. Kiitos selvityksestä. Ymmärrän mitä ajat takaa ja nämä kohdat mitkä irroitin quoteen ovat sellaisia jotka nyt, sen jälkeen kun erikseen ne mainitsit voin myös todeta.

Haha, Chipa ei tiennyt eilen koosteessa edes että mitä tyyppejä yliopistosta valmistuu, oli aivan ulapalla kun se uusi asukas puhui maisterista jotain. Chipa oli että "wtf, siis yliopistoon niinku tieteitä ja sillee..." Toi nainen on yhtä älykäs ku joku vitun porkkana, luovutti sen hotellin managerihommansakin vittuun kun ei tajunnu siitäkään yhtään mitään.

Haha, Chipa ei tiennyt eilen koosteessa edes että mitä tyyppejä yliopistosta valmistuu, oli aivan ulapalla kun se uusi asukas puhui maisterista jotain. Chipa oli että "wtf, siis yliopistoon niinku tieteitä ja sillee..." Toi nainen on yhtä älykäs ku joku vitun porkkana, luovutti sen hotellin managerihommansakin vittuun kun ei tajunnu siitäkään yhtään mitään.

Joitain ihmisiä ei vain ole älyllä siunattu, hyvä esimerkki täs. Ja pitää itseään vielä viisaana :D

BBPlazan tuloksista päätellen ei ole vaikeaa arvata putoajaa:
Maria -42.87%
Cheryll -5.99%
Niko +1.92%
Ääniä annettu 1817kpl
;)

älkää unohtako että tulokset muuttuvat mainostauonkin aikana moneen otteeseen. Todellinen lähtijä selviää vasta viime sekunneilla..!!

joo ja tulokset muuttuvat vielä äänestysajan jälkeenkin, jos tulos ei satu tyydyttämään bb:n tuotantoa.

turhaan äänestää, jos tulos on jo ennalta päätetty

Hitto kun ei voi katsoa kahta kameraa samanaikaisesti, DC1:ssä Cheryll riitelee tupakkaringin kanssa ja DC2:ssa Johan riitelee Tuulin kanssa ;)

Aikamoinen meno taas... Tuuli skitsoillut Johanille ja heitti saunassa juomat sen päälle, syyttää valehtelusta ja siitä että Johan on puhunut ohi suunsa [se että ovat harrastaneet talon ulkopuolella seksiä?], Marianne jotain kuittaili Tuulille, Tuuli kiukkuaa respassa ja vaatii vip-huonekaverin vaihtoa...

Toisaalla Chipa ja Mia riitelee ja Ade säätää välissä. Sitten jo Harri selostaa Mantalle tilannetta makkarissa ja muut kuten Niko ja Tero ja Anniina ym ihmettelevät mitä ihmiset skitsoilevat ja ovat erityisen kiinnostuneita "Tuuli-episodista" miten he itse tilannetta kuvailevat.

Aikamoinen meno taas...

Loistavaa! Päivityksii Eve, sä oot mun ainoo uutiskanava tähän aikaan :D

Mulla on jotenkin sympatiat Chipan puolella, Karpo se tuolla aikaisemmin hyvin kuvas niitä puolia joista Chipassa tykkään. Tykkäisin vielä enemmän, jos sen ulosanti olis ees pikkasen parempaa...

Tykkäisin vielä enemmän, jos sen ulosanti olis ees pikkasen parempaa...
Mikä ulosanti? Ja sit kun se saa jotain änkytettyä ulos suustaan niin sekin on aivan täyttä skeidaa. Ja miten sitä perseennuolemista voi pitää ystävällisyytenä? Mulla ainakin palais melko nopeasti kiinni tollaseen kaikkienkaveri-meininkiin ja lipomiseen.

Chipa on juuri kaikkien maailman turn-offien ruumiillistuma. Voi jeesus mikä akka... :curs:
Helvetin ruma nenäkin.

Vaikka toi Tuuli tuokin draamaa taloon, en jotenkin tykkää siitä yhtään. Ärsyttää toi sen räyhääminen Johanille "sä lupasit että et valehtele mulle!!!!!111" ja se että muka leikkii vaikeasti tavoiteltavaa, vaikka ymmärsin jostai bb-uutisesta että selkeästi varsinki iltasin kiehnää Johanin kyljessä "tuu nukkuu mun kaa". Ei vaan mun makuun :down:

Chipa on juuri kaikkien maailman turn-offien ruumiillistuma. Voi jeesus mikä akka... :curs:
Helvetin ruma nenäkin.

korjaan: kaikkien maailman turn-onien ruumiillistuma. Mukavan ja kivan tuntunen tyttö, joka on vähän liiankin hyväntahtoiselta vaikuttava, ajattelevainen ja herkän oloinen. Ainoa miinus on se että se ei anna parasta mahdollista kuvaa pissismäisellä kielenkäytöllä.

Kauniinpaakin saa hakea aika kauan, niin hottis tyttö ettei mitään rajaa :haart: Paras kyllä tossa talossa, ja luonnossa ton tasosta tyttöä näkee kerta vuoteen max..:kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom