Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eve ei tosimiehet eli kaljut karjut tykkää tollasista hössö homppeleista, ne on kuin hysteerisiä naisia ja niitä vedetään lampaan pataan Tai tän saitin www.tosimies.com miehet voi tykätäkin.. Kysyppä Megikseltä mitä mieltä se on tosta Nikosta, voin arvata vaan :D
Muuten mä en tiedä yhtään naista joka ei pitäisi Nikosta. Ilmottautukoon jos sellaisia on. Kaikki keiden kanssa oon BB:stä puhunut on pitäneet Nikoa tosi hauskana/hölmönä ihmisenä. Sori jos olen missannut jonkun mielipiteen mutta en voi kaikkea muistaa
Viihdyttävähän se välillä on, kun kimpoilee vähän miten sattuu, mutta emmää siitä varsinaisesti pidä henkilönä kovin paljon. Kiukkuileva oman navan tuijottaja - ei mun makuun. :jahas:
Ja sitten illan tärkein viesti maailmalle: Pierupaska-Manta ulos!1
Muuten mä en tiedä yhtään naista joka ei pitäisi Nikosta. Ilmottautukoon jos sellaisia on. Kaikki keiden kanssa oon BB:stä puhunut on pitäneet Nikoa tosi hauskana/hölmönä ihmisenä. Sori jos olen missannut jonkun mielipiteen mutta en voi kaikkea muistaa
Pääosin tuntuu olevan miehillä ongelma Nikon suhteen...
Minä. Sekaisin se on. Mulla on ollut/on homotuttuja, jotka ei todellakaan ole tuollaisia. Ylinäyteltyä.
Voin jo kuvitella, kun Pierupaska tippuu. Studiossa näytetään pierukooste jolle Pierupaska nauraa ja piereskelee kaksinkerroin. Aika pysähtyy ja koko studioyleisö on hiirenhiljaa kun Vappu kysyy: "Mitä hauskaa tuossa on?" Pierupaska vastaa: "Vittu, tänään olen kakannut 4 metrisen kakan ja pimppaa en oo pessy koko aikana talossa, pffrrööööt, hahah"
Ok, sä oot sitten yksi niistä naisista ketkä eivät näe Nikoa viihdyttävänä. Mä puolestani nautin suuresti hänen voimakkaista homomaneereistaan, dramaattisuudestaan, sekopäisyydestä jne
Mullakin on homotuttuja eikä kukaan ole kuin Niko... Siinä tulee esille persoona, ei homous. Ihan samaan tapaan kuin ei kaikki heterot tai bi-seksuaalitkaan ole samanlaisia ;)
Nämä sun Niko-hehkutukset ovat miltei Indicamaisissa mittasuhteissa kohta. Lopeta jo. :D
Itseäni kyseinen henkilö ärsyttää suunnattomasti. Itsekäs huomiohuora joka toivottavasti tippuu romisten pois jossain vaiheessa, mutta ei kuitenkaan vielä koska viihdearvoa on.
"Mä näin niiden naamasta, ketkä mut on äänestykseen laittanut. Täällä jotkut pelaa ihan tosi rankalla kädellä tätä peliä nyt, Maria vakuutti."Marialle kova paikka, koska on selvästi olevinaan paikan pomo.
BBPlazan tuloksista päätellen ei ole vaikeaa arvata putoajaa:
Maria -42.87%
Cheryll -5.99%
Niko +1.92%
Ääniä annettu 1817kpl
;)
mitä pidempään tätä seuraan niin sen enemmän tykkään ja ihailen cheryllin luonnetta. mä todella tykkään sen luonteesta ja ajatuksista.
toivon, että maria tippuu. en ymmärrä miten tollanen white trash pubiruusu on voinut nousta talossa ehdottomaan mielipidevaikuttajan asemaan. tulee mielenkiintoista jos päästään mariasta eroon ja kuviot menee uusiksi. veikkaan, että johan nouseen uudeksi pomoksi. varsinkin jos saa tuulista emännän taloon.