Big Brother 2008 LIVE 24/7 [Sisältää paljastuksia!]

Pokeri on kyllä paskaa. Joka vitun tuutista tulee, jopa kaikissa leffoissakin on nykyään pokerikiintiö, aivan kuin joskus oli kiintiöneekeri.
Mitä aiempiin keskusteluihin tulee niin en mä bb-taloon edes menis, jäis pakkikselta monta hyvää juttua lukematta/kirjoittamatta ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä NIIIN toivon että Paska-Manta häätöuhan alla. Mä ainaki voisin sille muutamat miinukset laittaa..

"Asiasta uutisoineen Aamulehden mukaan Britanniassa on hieman vastaavasta asiasta saatu pari vuotta sitten jopa puhelinpalveluja tarkkailevan viraston langettava päätös, kun talosta häädetty kilpailija palasikin myöhemmin takaisin taloon. Virasto päätti, että äänestäjiä oli johdettu harhaan."

Tälläinen löytyi netin kätköistä.. Erikoista, mutta ei yllättävää..

nyt menossa bb pokerimestari turnaus.

Aika moinen floppi heti kameramiehiltä, ei vittu, eka jako jossa oli all in marianne sekä cheryl niin kamera mies kuvas teroa ja mantaa ja harria mut ei mitään hajua olu katsojilla mitä tuli pöytään ja mitä oli kädessä. Cheryl kuitenki voitti jaon.

hyvä katsoa pokeria ku kuvaajat ja ohjaajat ei vissiin ite tiedä pokerista mitään .lol

Cheryll tai Manta ulos, ja 90% varmasti jompikumpi lähtee.

Niko on näitä 50/50 ihmisiä. Osa inhoaa, osa pitää talon viihdyttävimpänä persoonana. Itse kuulun jälkimmäisiin.

Niin ja lupasihan Minna tehdä kaikkensa, että Niko voittaa ;)

Mä uskon että Niko voi voittaa, ainakin olen vakaasti sitä mieltä että on finaalissa TOP3 joukossa. Monet toki inhoaa hänen persoonaa ja homoutta ym, mutta vastaavasti samat piirteet ovat hänen valttikorttinsa. Itse esim nautin äärettömän paljon Nikon jutuista ja sekoilusta. Hassu, höperö, kertakaikkisen huvittava tapaus :thumbs:

Hyvin huomaa ketkä on asukkaille tärkeimmät: Niko ja Manta. Chipasta ei väliä mutta näiden kahden perään tuntuu valtaosa asukkaista itkevän.

Mantan pieruhuumori ja paskaselostukset voivat tiputtaa hänet, mutta toisaalta Chipaa inhoaa aika moni... Nähtäväksi jää.

Muuten mä en tiedä yhtään naista joka ei pitäisi Nikosta. Ilmottautukoon jos sellaisia on. Kaikki keiden kanssa oon BB:stä puhunut on pitäneet Nikoa tosi hauskana/hölmönä ihmisenä. Sori jos olen missannut jonkun mielipiteen mutta en voi kaikkea muistaa :)

Pääosin tuntuu olevan miehillä ongelma Nikon suhteen...

Perjantaina 19.9. hulvattomat Extreme Duudsonit menevät taloon viihdyttämään asukkaita!

Joo varmaan "viihdyttämään", saattaa jollain alkaa pinna kiristää kun noi pääsee vauhtiin. BB Extrassa janne sanoi että niille voi lähettää ehdotuksia mitä Extreme Duudsonit tekee talossa, aika hupaa luvassa, oieeta laatua ;)

Internetiin adressin perustanut uhkaa vievänsä viime sunnuntain häätöäänestyksen kuluttaja-asiamiehille. Monia internet-kirjoittajia on kummastuttanut, kuinka noin kymmenen prosentin ero kuihtui mainoskatkon aikana. NordicBet on avannut vedonlyöntikohteen, jossa arvuutellaan paljastuvatko äänestyksen tilanne-tiedot manipuloiduiksi. "Kyllä" -vaihtoehdon kerroin on 1.70, ""Ei" -vaihtoehdolla saa kertoimeksi 2.00. Mikäli tuotantoyhtiö ei myönnä tai kiellä tapausta 21.9 mennessä, rahat palautetaan kohteesta vetoa lyöneille.

lähde: Findance kuvat:gefa http://www.beebee.fi/

Liitteet

• BB2008_1017.jpg
    BB2008_1017.jpg
    61,5 KB · Katsottu: 421
Eve ei tosimiehet eli kaljut karjut tykkää tollasista hössö homppeleista, ne on kuin hysteerisiä naisia ja niitä vedetään lampaan pataan :) Tai tän saitin www.tosimies.com miehet voi tykätäkin.. Kysyppä Megikseltä mitä mieltä se on tosta Nikosta, voin arvata vaan :D

Mantaa taitaa syödä äänestykseen joutuminen aika kovalla kädellä. Huokuu ämmästä sellainen olo, että häntä on puukotettu selkään. Nyt vittuilee mm. Andreakselle. WTF? Eikös tämä ole vähä niinkuin ohjelman idea, että jopa Mantakin saattaa joskus joutua äänestykseen. :rolleyes:

Joutaa kyllä pihalle tuolta. Muita on päsmäröimässä/paskaa puhumassa sen minkä kerkeää, mutta itseensä kohdistuvaa kritiikkiä ei kestä nimeksikään.

NordicBet on avannut vedonlyöntikohteen, jossa arvuutellaan paljastuvatko äänestyksen tilanne-tiedot manipuloiduiksi. "Kyllä" -vaihtoehdon kerroin on 1.70, ""Ei" -vaihtoehdolla saa kertoimeksi 2.00. Mikäli tuotantoyhtiö ei myönnä tai kiellä tapausta 21.9 mennessä, rahat palautetaan kohteesta vetoa lyöneille.
Oho oho! :eek: Nyt ei sitten muuta kuin talot ja munuaiset panttilainaamoon ja kaikki pennit kiinni "ei"-vaihtoehtoon. Se on varmaa, että tuotanto ei ainakaan myönnä kusetustaan. Omat siis ainakin saa takaisin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom