Big Brother 2008 LIVE 24/7 [Sisältää paljastuksia!]

kyllä se on hajonnu totaalisesti pk-huoneessa, kiikutettu hesperiaan, ja nyt tuotanto miettii mitä tehä tän asian kanssa, ja miten mediaa infotaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mut jos se ois poistunu talosta niin kai siitä ois jo juttua jossain. kun teksti kanavallakin oli vaan että minne marianna katosi. Luulisin et ois saanu jonkin tehtävän liittyen tähän hotelli-tehtävään tai sitten on oikeesti poistunu. eiköhän se tänään koosteessa selviä.. mayby.

Kyllä sitä luulisi, että iltapäivälehdet revittelis jo otsikoita jos se olis lähtenyt talosta. BBplazalla arvaillaan yhdeksi vaihtoehdoksi, että Marianna olis lähtenyt BB-vaihtoon jonkun muun maan ohjelmaan ja sieltä tulisi joku tilalle. Ulkomailla tai ainakin Englannissa ja E-Afrikassa on näin joskus toimittu. Tähän tietysti sopisi se Vapun hehkuttama kansainvälisempi meininki kuin koskaan.

Aika kaukaa haettu, mutta ihan mielenkiintoinen vaihtoehto.

ottaen huomioon kuinka masentunu se on ni olis aika itsemurha lähettää se jonnekki muualle :D

Joo, on todella vaikea uskoa kyseisestä henkilöstä, että suostuisi moiseen temppuun. En kuitenkaan usko, että Marianna olisi poistunut kokonaan talosta. Se olisi varmaan jo ilmoitettu sivuilla ja muualla.

Luulis, että se on poistunut, koska nyt on nimeämiset käynnissä ja olis hieman epäreilua muita kohtaan, että sitä ei saa nimetä, mutta on silti talossa....tiedä häntä.

No voi ristus sentään, the dudesons. eiks ne oo olleet joskus aiemminkin vai muistanko väärin?

Mä toivoisin seuraavaa käännettä taloon.. sinne tulee kaksi uutta asukas, MissEvilEve ja Huppe ;) Huppen tulee ryypätä ja örveltää viikko, MissEvilEve ei saa pestä itseään tai meikata.. He asuvat yläkerran sviitissä samasas sänkyssä ja ovat toistensa orjia vuoro päivittäin :D hahaa, tos olis kunnon komedian ainekset..

Sit katotaan kun ne hajoo siihen ettei saa selaa Pakkista :D

Ei ne siihen hajoo vaan siihen et pitää keskustella live eikä pakkis irc

Mä toivoisin seuraavaa käännettä taloon.. sinne tulee kaksi uutta asukas, MissEvilEve ja Huppe ;) Huppen tulee ryypätä ja örveltää viikko, MissEvilEve ei saa pestä itseään tai meikata.. He asuvat yläkerran sviitissä samasas sänkyssä ja ovat toistensa orjia vuoro päivittäin :D hahaa, tos olis kunnon komedian ainekset..
Sit katotaan kun ne hajoo siihen ettei saa selaa Pakkista :D
Ei ne siihen hajoo vaan siihen et pitää keskustella live eikä pakkis irc

No voi LOL :lol2:

Ois kyllä aika piinaa... Minä ja Huppe sviittiin ja orjavuorottelua, peseytymislakkoa ja ryyppäämistä. Mä en kestäis olla peseytymättä ja meikkaamatta, enkä kännistä Huppea. Se Hupen orjuuttaminen olis kyllä kivaa... :whip:

Mut ei me varmaa pärjättäis siellä. Mut ainaki äänestettäis samantien veke [tai sit ei] koska olen niin voimakas persoona. Ja Huppe taas siksi että se polttais päreensä ja valittais kokoajan kymmenestä eri aiheesta [ainakin siitä että viinaa saa liian vähän] ;)

Kuulostaa ihan siltä kun ois flipannut :hyper:

edit: Tuo syöpä ei kyllä ole mukava juttu mikäli pitäisi paikkansa. Eikö sillä ollut melko "tumma" iho, liekö sitten perinnöllistä vai itse aiheutettua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom