Big Brother 2008 LIVE 24/7 [Sisältää paljastuksia!]

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Koittakaas poistaa kaikki kanavat ja asentakaa ne uudestaan... päivittäkää - kaikkee.

WOHOO! Mozillan paska pois ja IE käyntiin niin VÄLITTÖMÄSTI alkoi toimia kaikkia kamerat :worship:

Nyt näkyy netti-tv ! Ei vaan yhdistä tohon olohuone mixiin, varmaan niin ruuhkanen juuri. Muutkin kamerat jumittaa. Äsken näky vähän aikaa :(

Ja kun tarkoitus oli nähdä KAIKKI alusta asti! Siksi tän saamari ostin!!! :wall:

Sori :offtopic:, mutta mä voin sieluni silmin nähdä, että tossa kohtaa tää homma ei jääny pelkäksi hymiön laittamiseksi nettiin.. Heh!

Tulis jo huominen! ARGH!

Sori :offtopic:, mutta mä voin sieluni silmin nähdä, että tossa kohtaa tää homma ei jääny pelkäksi hymiön laittamiseksi nettiin.. Heh!

Tulis jo huominen! ARGH!

Mä löin pari kertaa hiirellä pöytään ja läimäisin kädellä näppistä... :nolo:

Nyt on kanavat haettu uudelleen samalla lopputuloksella. Kohta alkaa erilaiset irtohyödykkeet lentää ympäri kämppää jossei 24/7 ala pyörii ruudussa piakkoin.

No joo.Äkkiä katsottuna aika samantyyppisiä asukkaita.Toivottavasti sinne nyt työnnetään sekaan joku överikoulutettu akademiska svenssoni vähän hämmentämään :) Vähän kontrastia sais olla asukkaissa.

Samantyyppisiä? Ei mun mielestä. Punkkarihenkinen gay?, joku punkkarirokkarigoottipeikkotyttö, pyöreä sievä kiltti tyttö, överitekorusketus tummatukka jonka hiusjatkot paistaa kilsan päähän, hoikka nätti blondi jättiletillä, joku... hmm... hevarijätkä?, 34v hieman viinaan päin menevän näköinen nainen... jne

Onhan tossa aika monenlaista.

:urjo:
pyöreä sievä kiltti tyttö=Tarkoitatko kenties tätä ex-lamourettes-tanssijaa? http://www.findance.com/uutiset/3803/uhkea-bb-minna-kuumissa-kuvissa-katso-kuvat :D

Heh, kappas kappas. Ulkonäkö voi pettää ;)

Joo. Mun silmiin näin alussa "pyöreä, sievä ja kiltin näköinen tyttö" [pidän muodoista ja kasvoista], mutta onkin siis oikeasti uhkea ja rohkea, kenties rietas ja rivokin? Ei muuta kuin viinaa sille niin... :hyper::dance2:

Edit: Upeet kannut btw :kuola: :nolo: :whip:

Tuplaedit: NO HYI HELVETTI :D Tippui vähän sen pisteet kun käyttää NUUSKAA :urjo:

Onpa taas porukkaa "ympäri Suomea". Valtaosa asukkaista Helsingistä. Keuruu tällä hetkellä pohjoisimpana. Onko tosiaan niin että Etelä-Suomesta löytyy kaikki Suomen kiinnostavimmat tyypit? Ite olisin ainakin mielelläni nähnyt talossa yhden porukan verran kunnon murrehirmuja. ;)

Vittu miksei mulle voida hankkii 24/7 :(

S-T ketä nyt nykyaikana ei vois bongata galleriasta :D Paitsi minua..

Arvasin heti, kun näin tuon, että Eve tykkää :D

13 asukasta... Minnan lisäksi pari muuta naamaa on niin tutun näköisiä... Ainakin siis jossain galleriassa nähty.

Heh... jep. Mä oon muodokkaiden naisten perään... :hyvä:

13 asukasta... Minnan lisäksi pari muuta naamaa on niin tutun näköisiä... Ainakin siis jossain galleriassa nähty.
Blondi ainakin jostain tuttu...?? Cheryll vai mikä lie

Edit: Mia on ihq :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom