Big Brother 2008 LIVE 24/7 [Sisältää paljastuksia!]

Ei näy ainakaan mulla ja netistä katson... Mistä vitusta mun siis pitäis nähdä? Mulla on se Netti-Tv auki ja siinä on ylhäällä ne huoneet mut mistään ei mitään näy.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
2 kerroksinen huusholli.:dance:

Edit: Missevileye, en tiiä yhtään, katon telkkarista.

Toinen henkilökin tuli... Minna...

Ei näy ainakaan mulla ja netistä katson... Mistä vitusta mun siis pitäis nähdä? Mulla on se Netti-Tv auki ja siinä on ylhäällä ne huoneet mut mistään ei mitään näy.
Directors Cut 1:stä katselen ite..

Nyt tuli joku Minna sisään....

Perseestä. Mulla täysin harmaana ruutu ja ei näy mitään. Vitun kiva. Olen aivan raivon partaalla käynnistänyt koneenkin tänään jo pariin otteeseen täällä duunissa kun tökkinyt kaikki selaimet ym. Harmaana vaan :(

Ja kun tarkoitus oli nähdä KAIKKI alusta asti! Siksi tän saamari ostin!!! :wall:

Wuhuu. No nyt tuli jo kuvaa noihin pikkuikkunoihin mutta mielettömästi lagaa koko paska :D

Ne jo veikkailee, että siellä olis punttisali... 2 ukkoo ja 1 nainen tullu jo.:rock:

1 nainen lisää...

"Netti-tv:ssä on nyt ruuhkaa, joten videokamerat käynnistyvät hitaasti."

Sen kyllä huomaa...

Suht raivostuttavaa kyllä maksaa jostain joka ei toimi... Enkä todellakaan ole ainoa. Aika monella yhteyden aikakatkaisua ym valittaa. Sucks big time.

Jassoo... Täällä päin näyttää "Kanavalla ei ole ohjelmaa tai se on salattu."
Tällä hetkellä mulla näkyy kuitenkin Canal+:sta lähtien kaikki kanavat (korttia ei ole koodattu vielä), toivottavasti toi ei ole se ongelma.

Klo. 17.00 asti oon soittanut Welholle. Arvatkaa oonko päässyt läpi...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom