Big Brother 2008 LIVE 24/7 [Sisältää paljastuksia!]

Mites suosikit ja inhokit ensivaikutelman perusteella?

Omat suosikit tällä hetkellä naisista Mia ja miehistä Marko.
Marianne aika hissukseen ollu, muut tytöt lähinnä jo ärsyttää.
Miehet aika tasaista porukkaa, mutta Markon statsit puhuu puolestaan, eikä se ainakaan toistaiseksi oo vaikuttanu typerykseltä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä pakettia tarkoitat pluspaketilla? Muuten BB 24/7 maksaa jossei ole tilannut uutena asiakkaana MTV3:n kanavapaketti (6kk määräaikainen tilaus), jolloin 24/7 tulee kylkiäisenä.

Mä tykkään vielä kaikista. Eiköhän se muutu ajan kanssa ja jotkut persoonat saattaa välillä ärsyttää ja välillä ihastuttaa.

Minnalta odotan paljon. Ärsyttävyyttä tai ihanuutta. Vaikuttaisi siltä että se tulee ottamaan aika näkyvän roolin talossa. "Seksitanssija", ilmeisesti kova ottamaan viinaa, vetää miehekkäästi nuuskaa, jutut on ronskeja ja kirosanojakin tulee jo aikalailla :D

Cherylin rumat hiusjatkot ärsyttää, liian pitkät ja tökerösti tehdyt, samoin Mariannalla on typerästi noi lisukkeet kun oma tukka paistaa läpi. Cheryl vaikuttaa toistaiseksi miellyttävämmältä persoonalta kuin Marianna.

Mia on tosi hiljainen ja rauhallinen, liiankin mun makuun [mutta tilannehan voi muuttua]. Luulen että se on semmonen joka sekoilee paljon kun saa viinaa.

Marianne vaikuttaa mukavalta, samoin Maria.

Miehistä Risto tuntuu toistaiseksi hauskimmalta hepulta, Johan miellyttää muuten vaan. Tero voi olla aika supliikkimies, mutta paljastuukohan liian itserakkaaksi?

Muut vielä suht pimennossa mulle.

Yök helvetti. Wannabe julkimo minna aka minde69 voi lähtä heti pois. kiitos. Ärsytyskynnys jo nyt täysin yli. Nuuskaa huulessa hyi. Ja rinnat ei enää mitään muuhun massaan verrattuna, ennen oli suht timmissä kunnossa sentään , nyt kuin syötetty sika. ekat bileet niin toi on alasti ja seiskan etusivulla.

ja tilastohomo on ihan liian homo. ei kukaan voi käyttäytyä noin. yök

toi tumma kissa on näyttävä, marianne tai joku. odotetaan innolla kun riisuutuu ekan kerran, mindeä pannaan varmasti ja monen miehen voimilla.

Tanssija vihastuttaa heti alkumetreiltä. Kaikista ei vaan voi pitää.

Meitä on moneen junaan. Mua se ihastuttaa.

Oon oppinut viime kausilta sen että ne ketkä eniten ärsyttää tms, on järkevintä kyllä pitää talossa. Silloin sitä on mielenkiintoista seurata kun on kunnon rääväsuita, kännikaloja, helppoja tapauksia jne. Mitenkään nyt sanomatta että Minna sellainen olisi...

Köh köh :D

nyt kuin syötetty sika. ekat bileet niin toi on alasti ja seiskan etusivulla.

No ehkä ei ihan kuitenkaan kuin "syötetty sika", pientä realismia hei haloo :lol2: Ja sitä parempi vaan jos on ekoissa bileissä alasti ja sekoilee. Sitähän me halutaan nähdä, sekoilua, mokailua jne.

VIIHDETTÄ!

Meitä on moneen junaan. Mua se ihastuttaa.

Oon oppinut viime kausilta sen että ne ketkä eniten ärsyttää tms, on järkevintä kyllä pitää talossa. Silloin sitä on mielenkiintoista seurata kun on kunnon rääväsuita, kännikaloja, helppoja tapauksia jne. Mitenkään nyt sanomatta että Minna sellainen olisi...

Köh köh :D
Juu, suola on siinä että joku ärsyttää niin paljo et senkin takia jo pitää kattella :D

Edit: Onko Billabong muuten sponsori?

Joo Miia on kyllä meikäläisenkin suosikki. :kuola: Minna ärsyttää aika suunnattomasti jo. Ukoista en tiiä. Mitään väliä, kuhan punkkari ei voita. Voiton sois vaikka sille homolle mielummin.

Voin vaan kuvitella Minnan puheet.. Onhan se mielenkiintoinen persoona ekan vartin, mut sit kaikki tarinat alkaa tyyliin "oltiin sillon dokaamassa.." Mut joo, hyvä valinta. Ristiriitoja herättävä persoona.

Voin vaan kuvitella Minnan puheet.. Onhan se mielenkiintoinen persoona ekan vartin, mut sit kaikki tarinat alkaa tyyliin "oltiin sillon dokaamassa.." Mut joo, hyvä valinta. Ristiriitoja herättävä persoona.

Se on hyvä vaan jos alkaa ärsyttämään :D Sitä odotellessa...

Se on hyvä vaan jos alkaa ärsyttämään :D Sitä odotellessa...
Lähtee kuin leppäkeihäs talosta valitettavasti heti kun/jos joutuu äänestykseen. Sen verran sillä tuntuu jo olevan inhokkiääniä, mitä seurailin subin foorumia.

Sitten katellaankin loppukausi niitä mitäänsanomattomimpia tyyppejä talossa :zzzz:

Lähtee kuin leppäkeihäs talosta valitettavasti heti kun/jos joutuu äänestykseen. Sen verran sillä tuntuu jo olevan inhokkiääniä, mitä seurailin subin foorumia.

Sitten katellaankin loppukaisi mitäänsanomattomimpia tyyppejä talossa :zzzz:

Toi on huono homma... Just niitä äänestetään mitkä jotain eloa tuolla sais aikaan.

En nää tota 24/7 mut bb sivuilla luin esittelyjä. Puolet hesasta ja puolet tampereelta...aika suppeeta otantaa. Huomenna sit vasta pääsee tavallisten kuolevaisten telkusta tuijottaan noita.

Eikö siellä ole yhtään ihan aitoa Jussin kaltaista junttia? Kävin katsomassa matkalaukkuja niin jätkillä on jotain meikkejä mukana.

Onko tissejä vielä vilahtanut? :wtf::kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom