Big Brother 2008 LIVE 24/7 [Sisältää paljastuksia!]

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Florence poistettiin Big Brother -asukaslistoilta!

Muun hektisen säpinän lisäksi BB-talolla käsitellään parasta aikaa myös asukasvalintoja koskevia seikkoja. Sopimusrikkomuksen vuoksi asukkaaksi valittu Florence joutuikin viime hetkellä jäämään pois talosta.

Big Brother palaa asiaan.

Tai no, ei vissiin päässyt taloon asti.

Millos tuo Welhon kaapelin 24/7 starttaa? Oon nyt 2h päivystänyt, että alkaa.

OMG OMG! Hitto, pitänee ostaa nettitv:stä tuo, toimiikohan ulkomailla?! Kuka tietää?!

Florence poistettiin Big Brother -asukaslistoilta!

Muun hektisen säpinän lisäksi BB-talolla käsitellään parasta aikaa myös asukasvalintoja koskevia seikkoja. Sopimusrikkomuksen vuoksi asukkaaksi valittu Florence joutuikin viime hetkellä jäämään pois talosta.

Big Brother palaa asiaan.

Tai no, ei vissiin päässyt taloon asti.

Aha, siinä ei kauaa mennyt. No parempi varmaan nyt kuin joskus kun meno on kuumimmillaan.

Olikohan Florence paljastellu jotain johonkin suuntaan. En oikein muuta keksi mikä ois äkätty vasta tässä vikana päivänä. No väliäkö tuolla toisaalta enää

Ainaki tämmönen lause pisti miettii löysin ton tuolta BB Blogi - Kurkistus kulisseihin
tolla voi olla jotain sen kans tekemistä

mira kertoi muuten epäilevänsä, että taloon on menossa joku hänen tuttunsa. Oli kuullut asiasta sattumalta pariltakin eri taholta.

Sittekun alkaa teillä kuva pelittään, niin pistäkääpä infoa kuka se nivalainen kilpailija on..
Oon ollu pari päivää poissa koulusta (vatsatauti) ja heti puoli kylää "tiesi" että minä oon se BB kilpailija :hyper:

Onko lähetys näin myöhässä, mulla ei ainakaan netin kautta näy missään yhtään mitään...

Joo mä huomasinkin kun luin tota blogia mikä tuolla on niin eipä ne laita kameroita päälle ennenkuin eka sinne sisään menee ja kun ei ole mennyt niin... ei auta kuin odottaa.

PERKELE :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom