Big Brother 2008 LIVE 24/7 [Sisältää paljastuksia!]

Notkeita ne on sumopainijatkin.

Ihanhan se Minna saattaa jaksaa juosta pari kilsaa, rasvaprosentti EI kerro kunnosta vaikka täällä miten jotkut sitä toitottaakin. Tosin epäilen, kun vaikuttaa vähän liian bilehiletyypiltä kuitenkin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Notkeita ne on sumopainijatkin.

Joo. On. Se mun pointti olikin ;) Aina kuvitellaan että just ne laihimmat on notkeimpia ja pulskimmat ei pysty mihinkään, vaan eipä se noin mustavalkoisesti mene.

Kiva kyllä tuolla kelillä pihalla juoksennella. Toivottavasti pääsevät saunaan ees illalla.

Aihetta sivuten:

Juokseminen ei ole kaikkien juttu, oli hoikka, lihaksikas, ylipainoinen tai mitä vaan. Itse en ainakaan risalla polvella voisi juoksennella yhtään ja tisseihinkin sattuu niin perkeleesti :lol2: Itselläni on ollut lapsesta asti myös jokin juttu monien aerobisten lajien kanssa. Saan helposti migreeniä muistuttavan päänsärkykohtauksen joka voi jatkua koko päivän [esim teininä jouduin lopettamaan aerobicin harrastamisen kun sain hirveät päänsäryt aina puolessa välissä tuntia...] :rolleyes:

Tiedä sitten mistä johtuu... en ole asiaan perehtynyt mutta olen huomannut että joillain ihmisillä on samoja taipumuksia. Mulla ne tulee ainakin juoksemisesta, aerobicista ja rajuista pyöräilyspurteista. Crosstrainer tai uiminen ei aiheuta samaa...

Mä en tiedä tarkalleen kuinka kauan koska oon joutunu tekee töitä samalla :( On se epäreilua kun työnteko häiritsee BB:n katsomista :lol2:

Äsken kun katsoin oli Marianna suihkussa, bikinien alaosa päällä. Nyt vuorossa Cheryll, ja jossain perkeleen urheilutopissa ja alaosassa. Siis todella peittävässä yläosassa... mahtaa tulla puhdasta :jahas:

Edit: Mikä ällöintä niin itse en huomannut Cheryllin alapään/pakaravaon pesemistä, enkä kertaakaan muutenkaan käsien viemistä noiden vaatteiden alle. Yöks. No, korjatkaa mua jos olen väärässä, 10sek katsoin muualle että jos se jo sillä aikaa ehti niin... :rolleyes:

Äsken kun katsoin oli Marianna suihkussa, bikinien alaosa päällä. Nyt vuorossa Cheryll, ja jossain perkeleen urheilutopissa ja alaosassa. Siis todella peittävässä yläosassa... mahtaa tulla puhdasta :jahas:

Edit: Mikä ällöintä niin itse en huomannut Cheryllin alapään/pakaravaon pesemistä, enkä kertaakaan muutenkaan käsien viemistä noiden vaatteiden alle. Yöks. No, korjatkaa mua jos olen väärässä, 10sek katsoin muualle että jos se jo sillä aikaa ehti niin... :rolleyes:

Katsoin samaa. Ei kyllä ole mistään kotoisin tuollainen touhu, vaatteet pois kun suihkuun mennään. :curs:

:(

Katsoin samaa. Ei kyllä ole mistään kotoisin tuollainen touhu, vaatteet pois kun suihkuun mennään. :curs:

:(

Ymmärrän kyllä jos on esim biksujen alaosa päällä häveliäisyyden takia, kunhan sitten pesee itsensä hyvin myös sen kankaan alta kuten ainakin Marianna taisi tehdä. Mutta toi ettei pestä ollenkaan? Just tärkeimmät paikat vielä... siis puhtauden kannalta. Intiimialueet, kainalot ja jalkaterät ja kämmenet. Ni ei...?

Itse jos en kehtaisi alasti olla niin silti nyt pesisin alaosan altakin. Eikä tossa juuri mitään näkyis vaik nakuna ois jos seisoo tiukasti suihkua kohti, pitää vaikka käden pimpin eessä sinne mennessään. Ei eroa mitenkään siitä että alaosan kankaan läpi kuultaa buttcrack muutenkin :D

Tiedä sitten mistä johtuu... en ole asiaan perehtynyt mutta olen huomannut että joillain ihmisillä on samoja taipumuksia. Mulla ne tulee ainakin juoksemisesta, aerobicista ja rajuista pyöräilyspurteista. Crosstrainer tai uiminen ei aiheuta samaa...

kyseisen taudin nimi on: paska kunto. aika simppeliä.

ei kai se juokseminen tai kova aerobinen hyvältä tunnu jos ei kunto riitä.

kyseisen taudin nimi on: paska kunto. aika simppeliä.

ei kai se juokseminen tai kova aerobinen hyvältä tunnu jos ei kunto riitä.

Luitkohan ihan ajatuksella? Crosstrainer tai esim. uiminen [crossari todella raskasta aerobista liikuntaa] EI aiheuta päänsärkyä ja nämä siis ovat aerobisia lajeja. Jos ongelma on lapsesta asti ja urheilee muuten ei voida puhua "paskasta kunnosta". Ongelma esiintyy siis vain t i e t t y j ä aerobisia lajeja harrastaessa.

Mitä yleistä tulkintaa olen saanut tuosta, johtuu ks ongelma "ponnistelusta". Kovassa, verenmaku suussa pyöräilystä tulee ponnistelua, ja juoksemisessa/aerobicissa on pomppiva liike [hypyt] jotka aiheuttavat joillekin ihmisille ns. "ponnistuspäänsärkyä" ja pahimmassa tapauksessa ns. rasitusmigreenin.

No, se siitä :offtopic:

Nyt kyllä vaikuttaa noi äijät ihan tissiposkilta (paitsi Niko), kunnon isoveljen mielistelyä. :curs: Vähän kapinahenkeä jukolauta! Koko rahalla vaan kaljaa ja situkkaa Siwasta, meni syteen tai saveen.

Mieluummin katson vaikka sit sitä hajoilua kun ne alkoholit takavarikoidaan kun katselen tätä kilttipoika meininkiä ja sitä kun imetään jotain parsaa.

Cheryll ja Niko kauppaan.. Mua muuten vituttais käydä kaupassa tuolla tollasen sählärin kuin Niko kanssa :D

Cheryll: "Otetaan ny terveellistä..." "Otetaan raejuustoa..."
Niko: "mä haluun kokeilla ostaa tupakkaa!"

Niko huomaa BB-Colan hyllyssä:

" AAAAAAAAAAAAAK IIIIIIIIIK ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄK I love BB-Cola!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAK IIIIIIIIIIIIIK!!! Siis vähänkö käheeeeee!!!!11yks"

Ihana homppeli :haart:

Niko huomaa kellon kassassa:

" AAAAAK iiiiiiiiiiiiiiiiiih tsihiii heiiii täs näkyy kelloki!!!!1yks"

:lol2:

Voi elämä tota toheloa :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom