Big Brother 2008 LIVE 24/7 [Sisältää paljastuksia!]

Onko sulla joku automaatti josta tulee aina noita palopuheita? Joka sivulla "sama" teksti... Ei pahalla :rolleyes:

Voi lol! :D Kävi sama mielessä :) äijä puki sen näköjään sanoiksi nopeemmin.

Onhan tää kieltämättä aika tylsää seurattavaa suurimman osan ajasta, aina sitä odottaa että ne sais keittoa. :) Tai jonkun hyvän tehtävän, eikä mitään alpakan hoitoa tai vastaavaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi lol! :D Kävi sama mielessä :) äijä puki sen näköjään sanoiksi nopeemmin.

Perustelehan toki Nick sinäkin miten nyt yhtäkkiä ei saisi tässä ketjussa keskustella? Opetapas minua. Odotan mielenkiinnolla.

Perustelehan toki Nick sinäkin miten nyt yhtäkkiä ei saisi tässä ketjussa keskustella? Opetapas minua. Odotan mielenkiinnolla.

Ääähhh en nyt tarkoittanut sitä noin miten ilmeisesti olet käsittänyt, sulta vaan tulee aina niin perusteellista tekstiä.

Miksi opettasin sua? En taida olla itsekään mikään paras keskustelija. Oot kyllä mua parempi, sen myönnän ilman herneitä.

Peace!

Ihan asiaa eve kirjotti ku analysoi tuota minnan ensimmäistä kuvaa. Omasta mielestä näyttää myös halvalta. Ja eveltähän tuota kysyttiin et miks pitää kuvaa pissiksenä. ja porukka ihmettelee ku eve vastaa kysymykseen :confused:

Ääähhh en nyt tarkoittanut sitä noin miten ilmeisesti olet käsittänyt, sulta vaan tulee aina niin perusteellista tekstiä.

Miksi opettasin sua? En taida olla itsekään mikään paras keskustelija. Oot kyllä mua parempi, sen myönnän ilman herneitä.

Peace!

Tämä selvä.

Mä yritän perustella ne vastaukseni enkä laittaa mitään onelinereita. Joskus aiemminkin Hupelta tullut noottia mun maratonivastauksista mutta en näe järkeä pidätellä tietoa ja ripotella sitä asiaa 10 eri postiin kun sen voi sanoa yhdessäkin. Jos ei jaksa lukea kahta lausetta enempää niin not my problem ;)

Ihan asiaa eve kirjotti ku analysoi tuota minnan ensimmäistä kuvaa. Omasta mielestä näyttää myös halvalta. Ja eveltähän tuota kysyttiin et miks pitää kuvaa pissiksenä. ja porukka ihmettelee ku eve vastaa kysymykseen :confused:

Awwww :haart: Joku ees ymmärtää mua :love:

...

Mutta se siitä. Jatketaan AIHEESTA!!!

BB-tapahtumia:

Veikkaan että kohta tulee kiroilukielto. Niko, Marianna ja Minnakin kiroilee aivan mielettömästi. Vittu sitä ja vittu tätä, varmasti tulee noottia jossain vaiheessa.

Edit: Ja pierevät muuten aivan mielettömästi. Mä en muista että koskaan olis ollut tämmöstä että nuo vuoronperään tuolla pörisee ja arvostelee ja yökkii hajuja. :D

ja porukka ihmettelee ku eve vastaa kysymykseen :confused:

En itse ainakaan ihmetellyt, tarkoitin vaan että tulee niin perusteellista tekstiä. Siis ihan hyvällä meinasin, näin luulen että Huppekin meinasi.

Eve jaksan lukea kyllä vaikka kymmenenkin lausetta.

En itse ainakaan ihmetellyt, tarkoitin vaan että tulee niin perusteellista tekstiä. Siis ihan hyvällä meinasin, näin luulen että Huppekin meinasi.

Eve jaksan lukea kyllä vaikka kymmenenkin lausetta.

En epäile :) Piti vain tarkistaa tilanne. Huppea mä meinasin, se aina välillä haluaa kiristää mun hermoja kun saa kicksit siitä ;)

aa... niinpä tietysti. Nyt ku lukee uudestaan teikäläisten viestit ni ihan eri valossa näkee ne. Vaikeeta ku näin netin välityskellä ei kuule sanapainoja ja muita. Nyt loppu of topic

Edittiä
Awwww :haart: Joku ees ymmärtää mua :love:

...

Juu. Sun analyysi muistutti aivan jonkin sortin abiturientin kuva-analyysia. Aika hyvin osasit perustella sen mitä näit.

Eiköhän kyse ole vain siitä miten sä puolustelet tota Minnaa aina samalla tyylillä, jos joku sitä arvostelee esim. sotanorsuksi. Sun mielestä muka hivenen lihavampi lookki sopii sille paremmin. Tossa ekassa kuvassa sillä on selkeästi paras kroppa, ihan sama onko pissisvaatteet vai ei. All time-parhaimman näköinen se on kuitenkin edelleen näissä kuvissa mitkä mä jo aikaisemmin laitoin. :kuola:

pantavaminna2.jpg

pantavaminna.jpg

Ja todellakin, Cheryll suihkussa. :urjo:

Muuten miks tuo yks heepo nukkuu sohvalla yöt? Onko siellä liian vähän sänkyjä? On mennyt tuo juttu multa ilmeisesti ohi.
Ja oliko jollakin asukkaalla synttärit tässä lähipäivinä?

Huppea mä meinasin, se aina välillä haluaa kiristää mun hermoja kun saa kicksit siitä ;)

No fetissinsä kullakin :)

Eiköhän kyse ole vain siitä miten sä puolustelet tota Minnaa aina samalla tyylillä, jos joku sitä arvostelee esim. sotanorsuksi. Sun mielestä muka hivenen lihavampi lookki sopii sille paremmin. Tossa ekassa kuvassa sillä on selkeästi paras kroppa, ihan sama onko pissisvaatteet vai ei. All time-parhaimman näköinen se on kuitenkin edelleen näissä kuvissa mitkä mä jo aikaisemmin laitoin. :kuola:

Ja todellakin, Cheryll suihkussa. :urjo:

Ei ollut kysymys siitä, vaan pitemmistä vastauksista ja perusteluista kun multa jotain kysytään. [Miten muuten samaan asiaan voisi samaa mielipidettä tuhannella eri tavalla edes kertoa, väkisinkin toistaa itseään jos vastausta kysytään tai haluaa sitä perustella ;)]

Ja pienoinen tarkennus: Mä en puolustele Minnaa, ainoastaan olen kaivannut hieman suhteellisuudentajua arvosteluun [ja asiallisuutta].

Sillä on ylikiloja. Fakta. Ja niistä 90% on kertynyt vatsanseudulle. Fakta. "Hivenen lihavampi look" ei mielestäni eroa juurikaan 2003 kuvasta tai erityisesti muka paremmin sovi sille, mutta tyylikkäämpi look kyllä. Tuon 2006 kuvan näköisenä se "suosituin" on ollut, eikä millään muotoa lihava. Normaalivartaloinen/muodokas kyllä.

Itse en pidä siitä 2003 kuvasta, kroppa ei todellakaan ole eduikseen siinä. Perustuu varmaankin lähinnä huonoon poseen.

Edit: Nuo auton kanssa poseerauskuvat ovat selkeästi parempia jo :thumbs:

Eve vois analysoida asukkaita, sanoin jo oman kantani tällä hetkellä. Moni odottaaa kuvia nyt Mian puskasta ja Cheryllin tisseistä..

Eve vois analysoida asukkaita, sanoin jo oman kantani tällä hetkellä. Moni odottaaa kuvia nyt Mian puskasta ja Cheryllin tisseistä..

Haha. Haluutko Johan oikein viiltävää analyysiä? Voin arvostella kenet haluat :D Pistäs nimiä esille vaan ni täältä pesee :hyvä:

Tässä tämä vielä 24/7 seuraaville.

Muutama huomio:

1. Talossa olevat tuntevat toisensa entuudestaan. Tämän paljasti Niko (vahinko?).

2. BB-Sauli edelliseltä kaudelta on Nikon ystävä. Minna taas IRC-gallerian kuvissa halailee Perttua. Jotkut kaksi ovat Facebook-kavereita keskenään jne.

Summa summarum: Porukka tuntee toisiaan entudestaan sekä edellisen kauden porukkaa yms. Valintakriteerit ovat vähintäänkin erikoiset. Joukkoon näyttää mahtuneen muutama nk. "tavis" (mitä BB:hen tulee). Loput ovat sitten ö-luokan "julkkiksia", seksityöläisiä ja edellisen kauden osallistujien tuttuja. Näköjään BB:hen pääsee kun tuntee edellisen kauden porukkaa.

Ei millään pahalla, mutta koko touhu vaikuttaa nk. järjestetyltä jutulta... eikä "aidolta" BB:ltä.

Haha. Haluutko Johan oikein viiltävää analyysiä? Voin arvostella kenet haluat :D Pistäs nimiä esille vaan ni täältä pesee :hyvä:

No menikö se näin vai mithä se olisna olluna? Diivoista ei viel puhunu mut se tumma tyssy.. Haluun leikkaavan analyysin, kirveel pilkotun!

Eka tää painija, ottaa rauhassa, ihan fiksulta vaikuttaa mut muut jo huomannu et tolle ei henkisesti ja fyysisesti pärjää ikinä jas kai vituttaaa. Risto, kunnon idiootti kai, ei tykkää tosta homosta ja puhuu paskaa, pataan saa viel. Homo, ihan jees mut puhuu liikaan, tuoremehuu.. ai saatana ku ei oo. Minna on symppis ja mukava, antaa varmaan niin ku sano jo et panettaa, nuuskaa, sehän parasta.. ihan jees mut ei fiksuuden perikuva. Marianne ollu hieman hiljanen mut symppis. Ja tää blondi, oikeesti ku näki rinnat vois sanoo et mee jo hakeen silikoonit, yök.. Et sileen ny ;)

Tässä tämä vielä 24/7 seuraaville.

Muutama huomio:

1. Talossa olevat tuntevat toisensa entuudestaan. Tämän paljasti Niko (vahinko?).

2. BB-Sauli edelliseltä kaudelta on Nikon ystävä. Minna taas IRC-gallerian kuvissa halailee Perttua. Jotkut kaksi ovat Facebook-kavereita keskenään jne.

Summa summarum: Porukka tuntee toisiaan entudestaan sekä edellisen kauden porukkaa yms. Valintakriteerit ovat vähintäänkin erikoiset. Joukkoon näyttää mahtuneen muutama nk. "tavis" (mitä BB:hen tulee). Loput ovat sitten ö-luokan "julkkiksia", seksityöläisiä ja edellisen kauden osallistujien tuttuja. Näköjään BB:hen pääsee kun tuntee edellisen kauden porukkaa.

Ei millään pahalla, mutta koko touhu vaikuttaa nk. järjestetyltä jutulta... eikä "aidolta" BB:ltä.

Poistin toisesta ketjusta. Siellä ei saa paljastella mitään mitä ei ole sanottu BB-lähetyksessä joka tulee televisiosta iltaisin.

En usko että järkätty. Loogisesti stadilaiset bilehileet tuntee toisiaan. Väkisinkin. En usko että ovat kavereita, mut osa toki jutellut ja tutustunut hakutilaisuudessa, niin on ollut edellisinä vuosinakin.

Hyvä vaan että ovat osa ö-luokan julkkiksia, mielenkiintoisempaa seurata kun ovat aidosti huomiohuoria.

Jotenkin tuntuu että tää BB ei vaan voi yltää enää ikinä kakkoskauden tasolle, pulsu, sabotaasi, etelänmatkatehtävät ja jne. Ja se porukka! :D Naurattaa vieläkin kun muistelee niitä. :)

Ehkä se toinen kausi on ja tulee olemaan mulle kaikista kausista kovin.

Jotenkin tuntuu että tää BB ei vaan voi yltää enää ikinä kakkoskauden tasolle, pulsu, sabotaasi, etelänmatkatehtävät ja jne. Ja se porukka! :D Naurattaa vieläkin kun muistelee niitä. :)

Ehkä se toinen kausi on ja tulee olemaan mulle kaikista kausista kovin.

No pari pv vasta menny. Alotus oli ainakin kova. Tällä porukalla on mahis samaan ja parempaankin. Melkein 3kk vielä jäljellä :)

Mut oikeessa oot, se oli paras kausi ikinä. Olli kusemassa vaatteille, keikistelemässä rokkistarana nahkahousuissa persevako paistaen ja rokkistaran elkein syljeskellen lattialle. Lentomatka krapulassa ja jengi oksentelee oikeesti siellä ym :D Sabotaasi :rock:

Haluan ja sulla on "ehkä" näkemystä. Jokaisesta joka pistää silmään! Saatana sitä hanaa nyt!

Täytyy pistää analyysiä sitten kun on vähän skarpimpi olo, eli vaikkapa huomenna :)

Suositut

Back
Ylös Bottom