Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
haha Johanin naisihanne: sixpäkki, pitkä, hoikka, urheilullinen.. ja sit se tuolla sekoilee ton Minnan kanssa, joka on kaikkea muuta ku em. :D
Noooo... kato ei se oo niin tarkkaa. Se on ollut hoikka ja urheilullinen [tanssi] joten eiks se niiku melkeen oo jo sama asia? ;)
LOL melkein joo :D vaikka ei sillä kyllä koskaan sikspäkkiä oo ollu! that's for sure..
Noooo... kato ei se oo niin tarkkaa. Se on ollut hoikka ja urheilullinen [tanssi] joten eiks se niiku melkeen oo jo sama asia? ;)
Voihan siitä edelleenkin tulla hoikka :D, ehkä Johan luottaa sitten siihen. Itse en kylläkään löisi isosta summasta vetoa, mutta sopivalla kertoimella lähtisin pelaamaan.
"Minna avautui abortistaan"
"– Mulla olisi nelivuotias lapsi nyt. Olisin 16-vuotiaana saanut lapsen, Minna pudotti varsinaisen pommin ja sai etenkin Cheryllin vakavoitumaan.
– Olin niin pentu vielä silloin, että en olisi todellakaan voinut antaa sille lapselle sitä, mitä se tarvii"
Niin ja vittu tossa koosteessa näytettiin tänä iltana vain hand-job. On se niin väärin, vitun subtv.Nusasko Minna ja Johan viime yönä paljussa? Nukahdin kesken bileiden, nehän tais kestää vissiin aamuun asti.
Tuolta BB-foorumilta vaan löytyi tälläinen kirjoitus:
Minna ammeessa yöllä, kun oli keinunut Johanin sylissä "ja tehnyt aaltoja":
"....ei olis uskonut että näin kävi jo ekana iltana..."
Pölisevät sängyillä ja ovat jo tehneet iltatoimia. Odottavat varmaan, että valot sammuis ja pääsis nukkumaan...Sanokaas joku, jolla on 24/7, et mitä talossa tapahtuu juuri tällä hetkellä. Ovatko nukkumassa (tuskin), vai tekemässä jotain?
Pitäiskö tehdä typerästi ja tilata tunniks netti-tv:stä aikaa :dance:
Ps. jotka ootte tilanneet, alkaako homma pelittään heti, vai pitääkö ootella?