Big Brother 2008 LIVE 24/7 [Sisältää paljastuksia!]

Kiva et joku tykkää.. Itseä alkaa toi satulanhaistelija jo ärsyttää! Tommonen lil' bitch!

EDIT. V**** Drama Queen. Pakko vaihtaa kanavaa, ei kestä noita pikkulutkan purkauksia :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo, tuo homo on kyllä symppis.

Taitaa nikolla olla osa ihan roolia vaan "mut tullaan huomaamaan talossa"

Oli nimittäin ihan erilainen siinä pienessä videopätkässä mikä näytettii eilisessä lähetyksessä. Siis ennen taloon tuloa.

Aivan loistavaa toi mariannan " mä vihaaaan nirppanokkia" ite on perkele talon pahin!

tuo tanssijamätisäkki on aika likanen..hyi

6600.jpg

Elämä on. Toivottavasti pääsee omalle tasolleen vielä, joskus.

Eka tää painija, ottaa rauhassa, ihan fiksulta vaikuttaa mut muut jo huomannu et tolle ei henkisesti ja fyysisesti pärjää ikinä jas kai vituttaaa. Risto, kunnon idiootti kai, ei tykkää tosta homosta ja puhuu paskaa, pataan saa viel. Homo, ihan jees mut puhuu liikaan, tuoremehuu.. ai saatana ku ei oo. Minna on symppis ja mukava, antaa varmaan niin ku sano jo et panettaa, nuuskaa, sehän parasta.. ihan jees mut ei fiksuuden perikuva. Marianne ollu hieman hiljanen mut symppis. Ja tää blondi, oikeesti ku näki rinnat vois sanoo et mee jo hakeen silikoonit, yök.. Et sileen ny ;)

Ei saat*** :D :hyvä: :D
2003 ollu kyl ihan jees.

Tarkoitat siis 2006? 2003 kuvassa halvan pissiksen näköinen.

Ja tää blondi, oikeesti ku näki rinnat vois sanoo et mee jo hakeen silikoonit, yök.. Et sileen ny ;)

Cheryll? Mä oon missannut sen rinnat... mikäs niissä?

Ei kyl minusta 2003 kuvassa on parempi, 2006 alkaa olee jo "tavaraa" kropassa. :D
EDIT: mikä tuossa kuvassa tekee pissiksen? Ihmettelen vaan...

Ei kyl minusta 2003 kuvassa on parempi, 2006 alkaa olee jo "tavaraa" kropassa. :D
EDIT: mikä tuossa kuvassa tekee pissiksen? Ihmettelen vaan...

Perus irc-galleriapose pissikseltä. Hirveä asuste tommonen halpa "mukaseksikäs" rääsy, huono ryhti kuvassa [maha näyttää leveämmältä kuin on] ja hartiat lysyssä. Tyylittömät pissis-kreppaukset hiuksissa. Kalmankalpea iho, ei erikoisemmat meikit ja siihen päälle sitten toi perus pissispose-ilme.

2006 kuvassahan hän on sensuelli, seksikäs. Joo, ja "tavaraa kropassa" eli naisellisempi, paremmat muodot muttei yhtään ylimääräistä. Aikuistunut. Ilme ja pose on hyvä, vaatetus ja meikki + hiukset tyylikkäät. Noilla kuvillahan hän on ollut Iltalehden Iltatyttönä ym mallijutuissa. Tollaset 2003 vuoden kuvan tytöt on niitä ketkä istuskelee amiscorollan takapenkillä ;)

No minusta tollanen kimalteleva asu on ihan sexikäs ja hiuksia ja jotain meikkiä en niinkään muijissa kattele. Kokonaisuus(kroppa+naama). On kyllä älytöntä yleistämistä...:offtopic:

Perus irc-galleriapose pissikseltä. Hirveä asuste tommonen halpa "mukaseksikäs" rääsy, huono ryhti kuvassa [maha näyttää leveämmältä kuin on] ja hartiat lysyssä. Tyylittömät pissis-kreppaukset hiuksissa. Kalmankalpea iho, ei erikoisemmat meikit ja siihen päälle sitten toi perus pissispose-ilme.

2006 kuvassahan hän on sensuelli, seksikäs. Joo, ja "tavaraa kropassa" eli naisellisempi, paremmat muodot muttei yhtään ylimääräistä. Aikuistunut. Ilme ja pose on hyvä, vaatetus ja meikki + hiukset tyylikkäät. Noilla kuvillahan hän on ollut Iltalehden Iltatyttönä ym mallijutuissa. Tollaset 2003 vuoden kuvan tytöt on niitä ketkä istuskelee amiscorollan takapenkillä ;)
Onko sulla joku automaatti josta tulee aina noita palopuheita? Joka sivulla "sama" teksti... Ei pahalla :rolleyes:

Cheryll? Mä oon missannut sen rinnat... mikäs niissä?

Murot kerto jo näin, en katsonu väärin.. No oli kyllä _todella_ laimeat ainakin mitä nopeasti näin. Pienet, mutta silti riippuvat. Kohta varmaan kuvii..

No minusta tollanen kimalteleva asu on ihan sexikäs ja hiuksia ja jotain meikkiä en niinkään muijissa kattele. Kokonaisuus(kroppa+naama). On kyllä älytöntä yleistämistä...:offtopic:

En yleistänyt vaan totesin simppelin faktan. Sehän on vain mun mielipiteeni [ja varmaan yleisin stereotypia pissimistä eli sinänsä ei itseasiassa VAIN minun mielipiteeni]. Hyvä että tykkäät :thumbs: Jokaiselle jotain makunsa mukaan :)

Onko sulla joku automaatti josta tulee aina noita palopuheita? Joka sivulla "sama" teksti... Ei pahalla :rolleyes:

Mitä ihmeen palopuheita Huppe? Millä tavalla "sama teksti" joka sivulla? Tämä on BB-live thread, 24/7 johon on tarkoituskin aktiivisesti ja mieluusti myös reaaliaikaisesti keskustella BB-ohjelmasta ja ihmisistä. Mikä mättää? En saisi keskustella tästä aiheesta vai?

Btw outo kommentti sulta Huppe. :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom