Big Brother 2008 LIVE 24/7 [Sisältää paljastuksia!]

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kyllä, kyllä ei nyt tässä vaiheessa ruveta himmailemaan! Ade helvettiin tuolta. Sen sikanaamaa ei kykene katsomaan yhtään pidempään...tsiigatkaa ny oikeesti

bbandreas.jpg

kyllä, kyllä ei nyt tässä vaiheessa ruveta himmailemaan! Ade helvettiin tuolta. Sen sikanaamaa ei kykene katsomaan yhtään pidempään...tsiigatkaa ny oikeesti

Jep, jos tuo tosimies tahdotaan ulos talosta niin nyt taitaa olla ainut mahdollisuus. Mikäli Mia selviää äänestyksestä joutuu hän siihen melko varmasti uudestaan. MUTTA talon tonttujen mieleen ei tule äänestää Adea sitten mitenkään. Nyt ei saa munata.

mies joka on yhden huonosti käyttäytyvän, sivistymättömän ja piereskelevän naisen vietävissä niin, että oma ajattelu, tahto ja käyttäytymisen säätely katoaa = ade.

olen 100% mukana aden äänestämisessä ulos.

Nyt on mieliala sitä, mitä pitääkin. Hinuri ulos ASAP!

Perhana pitäsköhän sitä itekin urhata hyvään tarkoitukseen ja laittaa vähän miinuksia adelle.
On ja alkanut niin perusteellisesti nyppimään sen kallonkutistajan esittäminen.

Saakeli kun jäi työluuri työpaikalle. Muuten oisin voinut eka kertaa ikinä äänestää näissä tosi-tv ohjelmissa ja laittaa vaikka kymmenen ääntä adelle.

muuten yks juttu mikä mua on hämänny, onks noil puhelimet tuolla mukana?:eek:

Tietty on. Soittelevat ystävilleen ja sukulaisilleen. Tekstareita, kuvaviestejä, videopuheluita. Silleen tietävät etukäteen myös kuka tippuu, ketä pitää äänestää ja miten esiintyä tuolla jne.

...

Mietis kaks kertaa onko puhelimet? :D

Tietty on. Soittelevat ystävilleen ja sukulaisilleen. Tekstareita, kuvaviestejä, videopuheluita. Silleen tietävät etukäteen myös kuka tippuu, ketä pitää äänestää ja miten esiintyä tuolla jne.

...

Mietis kaks kertaa onko puhelimet? :D
Tänään kuulu 24/7 ku kaikki oli makuuhuonessa puhelimen soittoääni ja asukkaat on pari kertaa makuuhuoneessa sanonu et ihan ku olis kuulunu tekstiviestin ääni.

Pitkästä aikaa tulee vieraita taloon:
http://www.bigbrother.fi/bigbrother2008/uutinen.shtml?721273
Sunnuntaina ennen Talk Show’n alkua asukkaat pääsevät hiusammattilaisten käsittelyyn!

Huomenna sunnuntaina ennen jännittävän Talk Show’n alkamista asukkaita hemmotellaan, sillä Seven-kampaajat tulevat pistämään talolaisten hiusmallit uuteen kuosiin.

Millaiset ovat asukkaiden uudet tyylit? Kuka saa rohkeimman kampauksen?

Seuraa tilannetta sunnuntaina 24/7:sta ja maanantaina Subilla klo 22.00!

Mielenkiintoista sinänsä että noin 20min sitten haaveilivat siitä jos saisivat kampaajia taloon laittamaan hiuksia, mutta eivät siis ilmeisesti tiedä siitä? :D

Jokohan Maria "Jabba The Hut" pystyy kotisohvalla piereskellessään ja hyvähenkistä pik rötheriä katsellessaan myöntämään itselleen että talon aiempi huono ilmapiiri saattoi edes hitusen johtua hänestä itsestään.

Taas valehdellaan palkkoja, Marianne sanoi tienaavansa bruttona 4000/kk turvatarkastajana :david: Ja tämän kruunaa lause "mun bruttopalkka on niin iso kun mun veroprosentti on pieni" :thumbs: Taitaa latva lahota tuolla itse kullakin, jos Marianne tekis 40tuntia viikossa niin palkka pitäis olla 25€ tunti. Ja noilla turvatarkastajilla on palkka n.12€tunti. Paitsi jos se tekee 14-18 tuntii päivässä.. :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom