Big Brother 2008 LIVE 24/7 [Sisältää paljastuksia!]

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toi cheryll käy kyl hermoille vaikka kuinka kiltti ja hyvätahtonen olis.
Mä haluun tehä hyväntekeväisyyttä eli auttaa läheisiäni ja turvata niitten oltavat. Ja sit ku muut alko ihmettelee sitä ni se vaan sai kaikkien päät pyörällä toistamalla sanoja siis,niinku ja silleen. Mua kans ihmetyttää miten cheryll tekee itsestään nois keskusteluis hirveen marttyyrin. Se selittää hirveen epäselvästi ja sit ku kaikki ihmettelee et mistä se puhuu tai mitä se tarkottaa ni se rupee sanomaan et kaikki nauraa sen jutuille ja sille vaikka ketään ei oo nauranu.

Hei mitä täällä talossa on tapahtunut? Miksi kukaan ei ole höpissyt?

Jonkun arvuutteluleikin lomassa Johan käytti Hulkkia jonain vihjeenä. Jotain se selitti Utista sit siihen vielä......en kuullu kun ohi mennen....

Jonkun arvuutteluleikin lomassa Johan käytti Hulkkia jonain vihjeenä. Jotain se selitti Utista sit siihen vielä......en kuullu kun ohi mennen....
Ne eka puhu siitä et tero muuttuu hulkiks ja sit ne rupes puhuu utista ja tero tais sanoa että tietää kyseisen henkilön.

Ne eka puhu siitä et tero muuttuu hulkiks ja sit ne rupes puhuu utista ja tero tais sanoa että tietää kyseisen henkilön.

Eikös Tero käy Mayorsilla myös?

Ois kyllä kiva jos nuille annettas "sopivasti" alkoholia, esim. 5 tölkkiä per naama tjsp. Saattas paperiesterata vähä vaikeutua ;D

ihme sattuma että arvuuttleu leikissä andreas mainitsi kauhajoen, tai siiis vastaus oli kauhajoki ja eilen ne puhu jokelan surmista. onko andreas jostain kauhajoelta päin vai mistä se just repäs sen siihe.

Nikotiini taas vähän räjähti.
joo niin kuulu tekevän :D jäi epäselväksi miksi ?

Aiheesta. Marianne jauhaa Terosta 24/7 ja kaikki niiden yhteiset sohvakeskustelut ym meinaa kokoajan pyöriä niiden "suhteen" ympärillä. Jatkuvaa analysointia Mariannelta... Ei ihme jos ei jaksa kuunnella.

Niko heitti hyvän kommentin että Teron pitäis viedä Marianne jonnekin vaik veskiin tms ja nussia sitä perseeseen että toi loppuis :D

Aiheesta. Marianne jauhaa Terosta 24/7 ja kaikki niiden yhteiset sohvakeskustelut ym meinaa kokoajan pyöriä niiden "suhteen" ympärillä. Jatkuvaa analysointia Mariannelta... Ei ihme jos ei jaksa kuunnella.

Niko heitti hyvän kommentin että Teron pitäis viedä Marianne jonnekin vaik veskiin tms ja nussia sitä perseeseen että toi loppuis :D

mut sit se avautus kumminki, ku se Tero ei puhunu tunteista samalla ku se nussi sitä anaaliin:wtf:

joo, ja sit marianne yrittää kailottaa koko ajan että "siis mä haluan että te kaikki tiedätte että tässä ei oo kyse mistään rakastumisesta, mä vaan haluan nukkua teron kainalosa, koska mä tartten turvaa täällä talossa...." fuck yeah right. muija on ihan lääpällään.

Kerrankin Niko räjähti aiheesta. :thumbs: Mä oon jo pidemmän aikaa yrittänyt aina vaihtaa kameraa, jos Marianne alkaa puhumaan Terosta tai Terolle. Kun kaikki asukkaat on yhdessä ei sen jatkuvaa Teron kommentointia pääse pakoon ja se häiritsee pahasti ohjelman katsomista.

ne joilla on 24/7 kattokaa tän päivänen bb extra, siin on nikon hetket just ennen ku se tuli pois pk huoneesta, et miten se oli siellä räjähtäny :D

joo, ja sit marianne yrittää kailottaa koko ajan että "siis mä haluan että te kaikki tiedätte että tässä ei oo kyse mistään rakastumisesta, mä vaan haluan nukkua teron kainalosa, koska mä tartten turvaa täällä talossa...." fuck yeah right. muija on ihan lääpällään.
Siihen on oikeasti yleensä hyvä syy jos nainen on sinkku. Noh, toi on kyllä tommonen pissis joka jo yksistään riittää syyksi.

Ihan perseestä koko sakki. En oo viikkoon katsonu koko roskaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom