Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ne eka puhu siitä et tero muuttuu hulkiks ja sit ne rupes puhuu utista ja tero tais sanoa että tietää kyseisen henkilön.Jonkun arvuutteluleikin lomassa Johan käytti Hulkkia jonain vihjeenä. Jotain se selitti Utista sit siihen vielä......en kuullu kun ohi mennen....
Ne eka puhu siitä et tero muuttuu hulkiks ja sit ne rupes puhuu utista ja tero tais sanoa että tietää kyseisen henkilön.
en tota pistäny koska en ollu varma kuulinko oikein et se sano että se käy samalla salilla.Eikös Tero käy Mayorsilla myös?
Nikotiini taas vähän räjähti.
joo niin kuulu tekevän :D jäi epäselväksi miksi ?
Aiheesta. Marianne jauhaa Terosta 24/7 ja kaikki niiden yhteiset sohvakeskustelut ym meinaa kokoajan pyöriä niiden "suhteen" ympärillä. Jatkuvaa analysointia Mariannelta... Ei ihme jos ei jaksa kuunnella.
Niko heitti hyvän kommentin että Teron pitäis viedä Marianne jonnekin vaik veskiin tms ja nussia sitä perseeseen että toi loppuis :D
mut sit se avautus kumminki, ku se Tero ei puhunu tunteista samalla ku se nussi sitä anaaliin:wtf:
Siihen on oikeasti yleensä hyvä syy jos nainen on sinkku. Noh, toi on kyllä tommonen pissis joka jo yksistään riittää syyksi.joo, ja sit marianne yrittää kailottaa koko ajan että "siis mä haluan että te kaikki tiedätte että tässä ei oo kyse mistään rakastumisesta, mä vaan haluan nukkua teron kainalosa, koska mä tartten turvaa täällä talossa...." fuck yeah right. muija on ihan lääpällään.