naurettavaa touhua
Lähetin SubTV:lle palautetta nettitv:n pätkimisestä, alla vastaus.
-----------------
Moi ****,
Tästä ongelmasta on tullut valituksia alle 1 % käyttäjistä ja palvelusta ei ole löytynyt mitään teknistä ongelmaa. Lähetys näkyi normaalisti.
Valitettavasti huonosti rakennetuissa verkkoyhteyksissä (taloyhtiöverkot, mobiilit internet verkot jne.) monikymmenkertaisesti ylimyyty kapasiteetti ( paikallinen yhteydentarjoajasi ) aiheuttaa ongelmia, jos useampi käyttäjä on paikallisesti samassa verkossa katsomassa striimattuja sisältöjä.
Tarvitsemme sinulta seuraavia tietoja ongelmasi selvittämiseen:
Internetpalveluntarjoajasi, paikkakuntasi, yhteysnopeutesi, yhteystyyppisi (mokkula, kiinteistöliittymä, adsl, langaton) sekä asuinympäristösi (omakotitalo, rivitalo yms.).
Jos sinulla ilmenee pätkimistä ohjelmaa katsoessasi, tee välittömästi nopeustesti internetissä. Mielellään useammalla eri testillä.
Yleisimpiin kysymyksiin ja ongelmiin löydät avun Netti-tv:n ohjeista.
Jos haluat henkilökohtaista neuvontaa, ystävällinen asiakaspalvelumme auttaa numerossa 0303 9800 ma-pe 9-11 ja 16-20.
Lankaverkosta 8,21 senttiä/puhelu + 1,16 senttiä/min ja matkapuhelinverkosta 29,7 senttiä/min.
Jonotus on puheluteknisistä syistä maksullinen.
Ystävällisin terveisin,
MTV3 Netti-tv / Janne
nettitv@mtv3.fi