JN
.
Tossahan on pomolle hyvää matskua palkkaneuvoitteluja varten " Sä mitään palkankorotusta tartte, siehän tienaat 4 donaa bruttona" -ja video BB:stä pyörimään.Taas valehdellaan palkkoja, Marianne sanoi tienaavansa bruttona 4000/kk turvatarkastajanaJa tämän kruunaa lause "mun bruttopalkka on niin iso kun mun veroprosentti on pieni" :thumbs: Taitaa latva lahota tuolla itse kullakin, jos Marianne tekis 40tuntia viikossa niin palkka pitäis olla 25€ tunti. Ja noilla turvatarkastajilla on palkka n.12€tunti. Paitsi jos se tekee 14-18 tuntii päivässä..
![]()
Ja tämän kruunaa lause "mun bruttopalkka on niin iso kun mun veroprosentti on pieni" :thumbs: Taitaa latva lahota tuolla itse kullakin, jos Marianne tekis 40tuntia viikossa niin palkka pitäis olla 25€ tunti. Ja noilla turvatarkastajilla on palkka n.12€tunti. Paitsi jos se tekee 14-18 tuntii päivässä..
Enkä edes kujalla ole, hirveästi, joskus toivois olevansa enemmänkin. Pointtina ei ollut ottaa kantaa siihen varsinaiseen bruttopalkkaväitteeseen, vaan siihen, että kritiikin perusteeksi ei musta pelkästään riitä vuoden 2006 verotulot. Ja ei, en mä tälleen keskellä kirkasta päivää valoja viiti sytytellä, avaan vaan verhot ni arska kyllä valaisee talon ihan hyvin.