Big Brother 2008 LIVE 24/7 [Sisältää paljastuksia!]

Taas valehdellaan palkkoja, Marianne sanoi tienaavansa bruttona 4000/kk turvatarkastajana :david: Ja tämän kruunaa lause "mun bruttopalkka on niin iso kun mun veroprosentti on pieni" :thumbs: Taitaa latva lahota tuolla itse kullakin, jos Marianne tekis 40tuntia viikossa niin palkka pitäis olla 25€ tunti. Ja noilla turvatarkastajilla on palkka n.12€tunti. Paitsi jos se tekee 14-18 tuntii päivässä.. :rolleyes:
Tossahan on pomolle hyvää matskua palkkaneuvoitteluja varten " Sä mitään palkankorotusta tartte, siehän tienaat 4 donaa bruttona" -ja video BB:stä pyörimään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tossahan on pomolle hyvää matskua palkkaneuvoitteluja varten " Sä mitään palkankorotusta tartte, siehän tienaat 4 donaa bruttona" -ja video BB:stä pyörimään.

Kyllä käsittääkseni turvatarkastajana lentokentällä tienaa sen reilu 3000 eur bruttona. Siinä onkin sitten lähes ehtona se, ettei omaa elämää ole kun työpäivät aika paljon normaalia pidempiä.

Eiks marianne sanonu et suurin osa sen palkasta koostuu kaikennäkösistä lisistä. Jos teet ilta/yö duunii viikonloppuna ni kai siit irtoo ainakin kaksinkertasta palkkaa.

v. 2006 Mariannen verotettavat tulot oli 0 €.

v. 2006 Mariannen verotettavat tulot oli 0 €.

Eipä tuo Marianne mun suosikki-ihmisiin talossa kuulukkaan,mut silti: haloo. Mitäpä jos hän on mennyt esim. vasta tammikuussa -08 duuniinsa? Noin nuorella jotkut vuoden 2006 verotulot ei välttämättä kerro elämästä ja tulotasosta tällä hetkellä yhtään mitään.

Joo mutta voin laittaa pääni pantiksi ettei toi tienaa 4000€/kk millään! sen pitäis olla palveluesimies tai vastaava ja tehdä silti ympäripyöreää päivää :D

Eipä tuo Marianne mun suosikki-ihmisiin talossa kuulukkaan,mut silti: haloo. Mitäpä jos hän on mennyt esim. vasta tammikuussa -08 duuniinsa? Noin nuorella jotkut vuoden 2006 verotulot ei välttämättä kerro elämästä ja tulotasosta tällä hetkellä yhtään mitään.
Vittu herätys nyt sielläkin. Muija on 19-vuotias. Verotiedoista päätellen ei kunnon töissä ennen vuotta 2006. Mimmi kävelee ekaan oikeaan duunipaikkaansa ja ottaa käteen 4000 €/kk (ilman mitään koulutusta)? Pitäiskö sunkin sytytellä valoja päälle?

Sano, että toi sun viestis oli huumoria, etkä oikeasti ole noin kujalla?

Kaveri ollut aikaisemmin lentoasemalla töissä. Kertoi että osa turvatarkastajista tekee siellä 200 tuntia/3vko. Lisät + ylitöitä ihan veetusti. Nopean laskun mukaan sillä saattaisi päästä n.3300€/3vko

tuntipalkaksi laskettu 12,5€

Ok. Sovitaan, että tuommosiin tuloihin pääsee, kun tekee tuon 9,5 h joka päivä, mutta jos ilmoittaa tuloikseen 4000 €/kk niin mä oletan, että silloin ilmoitetaan se todellinen tulo eikä yhden-kahden vuoden aikajänteeltä se suurin tili, mikä on napsahtanu lomalisien kera...

Vai?

edit. ja se, että mimmi sanoo isojen BRUTTOtulojen syyksi pienen veroprosentin kertoo aika paljon tuon väitteen totuusperästä.

Vittu herätys nyt sielläkin. Muija on 19-vuotias. Verotiedoista päätellen ei kunnon töissä ennen vuotta 2006. Mimmi kävelee ekaan oikeaan duunipaikkaansa ja ottaa käteen 4000 €/kk (ilman mitään koulutusta)? Pitäiskö sunkin sytytellä valoja päälle?

Sano, että toi sun viestis oli huumoria, etkä oikeasti ole noin kujalla?

Ei se ollu huumoria pätkääkään. Johan olis ollu outo läppä. :eek: Enkä edes kujalla ole, hirveästi, joskus toivois olevansa enemmänkin. Pointtina ei ollut ottaa kantaa siihen varsinaiseen bruttopalkkaväitteeseen, vaan siihen, että kritiikin perusteeksi ei musta pelkästään riitä vuoden 2006 verotulot. Ja ei, en mä tälleen keskellä kirkasta päivää valoja viiti sytytellä, avaan vaan verhot ni arska kyllä valaisee talon ihan hyvin.

En tiedä noista turvallisuusalan palkoista, varsinkaan lentokentiltä, mut aika kovalta kuulostaa kyllä. Vaikuttais melkosen kaunistellulta. Vaikee sanoa kun en tiedä, toki se mahdollista on. Itse yksityisyrittäjänä en pidä sitä mitenkään mahdottomana, että joutuis tekemään parikin vuotta 10 - 14 tuntisia päiviä. Sillon ei vaan ole mitään muuta elämää. Eikä tuo Marianne nyt järin sellaselta riennoissa juoksevalta tyypiltä vaikuta. Oliskin 4000 ekua kuussa palkkaa... :itku:

Tosta marianne jutusta vielä, just sano ku siltä kysyttiin että mitä harrastaa ni sano vaan että tanssia, töitä,töitä,töitä,tanssia ja sit taas vähän töitä. Eli olettaen et se tekee suhteellisen paljon ylitöitä ja muutenkin ylimääräsiä vuoroja.

Tosta marianne jutusta vielä, just sano ku siltä kysyttiin että mitä harrastaa ni sano vaan että tanssia, töitä,töitä,töitä,tanssia ja sit taas vähän töitä. Eli olettaen et se tekee suhteellisen paljon ylitöitä ja muutenkin ylimääräsiä vuoroja.

Joo se on useasti aiemminkin maininnut tekevänsä paljon töitä, ja sosiaaliset suhteet rajoittuu aika pitkälle työkavereihin.

Sanoi jotain sellaistakin että on ollut BB-talossa enemmän humalassa kuin normaalisti vuodessa, ja että on yleensä illat/yöt tms ja ainakin viikonloput töissä, että ei ole aikaa juhlia ja kulkea baareissa ja ystäväpiiri pyörii pitkälle niiden henkilöiden kanssa keillä sama työ ja samanlainen työrytmi :)

Adelle lähti kuus miinusta, muistin että kaapin kätköissä oli ulkomaalaiselta kaverilta reissun jälkeen jäänyt prepaid jossa oli vielä saldoa jäljellä. :thumbs:

Adelle lähti kuus miinusta, muistin että kaapin kätköissä oli ulkomaalaiselta kaverilta reissun jälkeen jäänyt prepaid jossa oli vielä saldoa jäljellä. :thumbs:

Hei perkele, mullahan on kans yks ulkomaan prepaid, jossa on viel fyrkkaa jäljellä, pitääpä käyttää toi pois!!

Hei perkele, mullahan on kans yks ulkomaan prepaid, jossa on viel fyrkkaa jäljellä, pitääpä käyttää toi pois!!

Jos se on ulkomaalainen kortti niin mahtaakohan toimia? Toi mun käyttämä oli dna:n. Eka laitoin viestin, mutta siihen ei kuitenkaan kuulunu vahvistusta vaikka euro hävis saldosta, loput miinukset laitoin soittamalla, ne meni varmasti perille.

Ei helvetti cheryll hirttää ittensä noihin kutreihin ku se näkee ne peilistä :D
ei sen itsetunto kestä tollasta :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom