Big Brother 2008 : Kuka sinä oikeasti olet? [Ei paljastuksia! Lue ohjeet!]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
Toi Jari-Matti vaikuttaa kyllä täysin statistilta tuolla. Tai sitten tohon lähetykseen ei vaan leikata sen läppiä ollenkaan.

24/7 tyypitkin sanoi että tyyppi on täysi ummikko.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toi Jari-Matti vaikuttaa kyllä täysin statistilta tuolla. Tai sitten tohon lähetykseen ei vaan leikata sen läppiä ollenkaan.

Vastaus 24/7 katsojana:

En ole nähnyt sen puhuvan kuin muutaman kerran ääneen... Että ei siitä ole mitään leikattavaa koosteeseen.

"-Niinq valtiotiede kiinnostaa niinq. -Ai haluisit maisteriks? -Eiku siis niinq valtiotieteellinen niinq valtiotieteellinen tiedekunta kiinnostaa." :hyper:

[mod]Hetkonen hetkonen... tämähän EI vielä ole julkinen tieto vaan juuri vasta kerrottiin 24/7-puolella...

Illan koosteen jälkeen taas kirjoittelua tähän.[/mod]

[mod]Hetkonen hetkonen... tämähän EI vielä ole julkinen tieto vaan juuri vasta kerrottiin 24/7-puolella...

Illan koosteen jälkeen taas kirjoittelua tähän.[/mod]

"Siis se niinku, se niinku siis huokuu susta. Siis silleen, että se näkyy niinku sillee"
Voi helvetti, miten vähän niitä aivosoluja voi oikeesti olla.

Zeri kyl just sen näköinen, että aivot raksuttaa kovasti. Taitaa merkit mennä kohtuu nopeesti.

veikkaanpa et maria lähtee juu... shärrylin käytös on muuten muuttunu kyllä ihmeellisesti :rolleyes: johan laitto myös merkille

Siis miten sen käytös on muuttunut? Mä en ole huomannut mitään radikaalia muutosta, mimmi käy yhtä hitaalla kuin ennenkin. Olis voinut noi nimeäjätkin sanoa, että millä tavalla on muuttunut eikä vain sanoa sitä.

160 kaloria 8 minuutissa kuntofillarilla, mun on pakko saada noin hyvin viritetty mittari :)

Vaikka uudisasukas Tuulilla tunuukin jonkin sortin riutuva linnan neito -syndrooma olevankin, ovat sukuhormonitasot ilmeisen pinnalla kuitenkin. Juuuhanin ei tarvii edes heruttaa kun mimmi on kokoajan kiinni joka tapauksessa. Ton täytyy olla joko naisen äärimmäistä himokkuutta tai miehen äärimmäistä seksuaalista vetovoimaa. En osaa sanoa kumpaa.

Mutta on se aika vitun laiha.

Mä olen muodostanut jonkin sortin kiintymyssuhteen tuohon paskamantaan. Ihan kauhean oksettava ämmä, pelottavakin viskiäänineen, mutta ei sitä tarttis talosta ajaa. Nikosta on viihteeksi vielä pitkään, joten Sherry lähtekööt.

Suositut

Back
Ylös Bottom