Big Brother 2008 : Kuka sinä oikeasti olet? [Ei paljastuksia! Lue ohjeet!]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
Täähän pitäs jo olla selvä, että:

Jos noita ihmisiä sais poistaa tuolta siinä järjestyksessä, että kaikkein mukavin ja kiltein ihminen jäis viimeseks, tulis tosta loppua kohden aina vaan tylsempää katottavaa.

Jos niitä taas poistais päinvastasessa järjestyksessä, olisi viihdettä tarjolla mitä toden näköisemmin pidempään.

Muuttujia on toki hyvin paljon yhtälöissä, mutta yksinkertasesti se on vaan näin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
no omaan silmään sherin käytös on muuttunut niin että se hakeutuu selvästi enemmän keskusteluihin ja koittaa niissä keskusteluissa olla hirveän ymmärtäväinen ja antaa kovin sellaisen "kaikki on niin mukavia" kuvan puheillaan.. esim. "marko on oikeasti hyvä mies". "antti on oikea herrasmies". "tuo pokeri nainen oli todella mukava". jne :rolleyes:

Lähteekö muka äänestyksessä vain yksi pois? Meinaan että viimeksi kun kolme oli ruletissa mukana niin kaksi putosi... Ehkä on vain omaa toiveajattelua että Manta ja Cheryll putoaa.
Tällä viikolla on kolme äänestyksessä vain siksi, että Niko ja Cheryll saivat yhtä paljon ääniä, joten tuskin lähtee kahta.

Alkaa olemaan oikee meininki. Jengi suunnittelee ihan tosissaan, miten ton säkin saa täytettyä väkijuomilla. "Alle menee ainakin kaks kasipäkkiä. Jos kaikki jois kaljaa niin sais mahtumaan varmaan enemmänkin!":hyvä:

Hehee, ei ollut viinaa! Oikein. Hajotkaa!!

edit: Vittu noi on kyl pellejä. "Mitä vittuu, miten???" Itsehän ne on saatana noi nimennyt.

pelaa peliä hmmm. ehkä kaikki ei jaksa tuota akkaa(maria) kuunnella. ja aden teko märyä voi vittu....... taas parit irtopisteet katsojilta. ei jaksa kommentoida koko ohjelmaa niin kauaan aikaan ku tuo andreas on talossa eli ei tarvi kommentoida enää ollenkaan tänne ku nössöhän on loppuun asti ja voittaa :curs:

Manta näki ilmeistä ketkä läyhää PASKAA selän takana. Hitto että naurattaa noi reaktiot, toihan oli ihan odotettavissa, että uudet äänestävät niitä.

Ei vittu mitä porukkaa.... Ihan paska kausi.... Noi on tylsiä eikä muuta tee kun puhuu paskaa toisista ja noulee samalla toisten perseitä. Keskittyvät ihan liikaa siihen mitä toiset ajattelee kun siihen et oltas yhessä.. Ei tuolla oikeesti oo yhtään semmosta jolla ois hauskoja juttuja ja ideoita. Vitun itkeviä tylsiä spedejä.

Edit: Sen siitä saa ku bistää helvetin cuuleja bilehileitä samaan paikkaan... Oikeasti vitun tylsiä ihmisiä, mutta kun on tuttu porukka ja oot porukan pää niin sillon kyllä liidetään.

no eihän nuo tee tuolla muutaku itkee ja äske pelasivat pokeria.. mikä säkki? mitkä viinat?

No kun ne oli menossa sinne kauppaan niin ne meinas ostaa hitosti viinaa mut sitten se kauppa oli tyhjä. Ja ne siis tsekkaili, monta pulloo mahtuu säkkiin.

hehee:D "Mä oon matkustellut, mä oon nähnyt paljon maailmaa". Miten vitussa toi liittyy mihinkään:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom