Big Brother 2008 : Kuka sinä oikeasti olet? [Ei paljastuksia! Lue ohjeet!]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
MariannEn kommentit ja asenne uusiin asukkaisiin oli aika kakaramaista. Niko oli muuten tossa Andreaksen vauvauutisen aikana tosi hiljaa. Näytti, että olisi jopa hieman ärsyyntynyt toisen saamasta huomiosta.

Muutenkin vanhat asukkaat vetävät ärsyttävää roolia.

Tero näyttää aika pieneltä tuon Jari-Matin vierellä, taitaa olla lähelle paria metriä tuo uusi.

Skidi = pieni
Kyllähän tuo asiayhteydestä käy selväksi mutta meillä päin kun puhutaan "skidistä" se tarkoittaa lasta ja kun taas puhutaan "snadista" se tarkoittaa pientä/vähää. "Snadia" tässäkin yhteydessä on varmaan haettu mutta ei olla oikein osattu tuota sladin stangia.

WTF :D
Kyllähän "skidisti" on kulkenut "snadisti" sanan parina miljoonia vuosia. Kaikki sanonnat ei ole helsingistä(tosin skidisti = vähän, ilmeisesti on koska helsinkiläiset sitä käyttää varmaan eniten :D).

Kyllähän "skidisti" on kulkenut "snadisti" sanan parina miljoonia vuosia. Kaikki sanonnat ei ole helsingistä(tosin skidisti = vähän, ilmeisesti on koska helsinkiläiset sitä käyttää varmaan eniten :D).

Voitasko jo pitää turpa kiinni tästä aiheesta....

Juu, kyllä minäkin olen kuullut hyvin paljon käytettävän skidiä tarkoittaen pientä. Kieli muuttuu ja silleen.

Mutta joo, keskustelua BB:stä nyt vaan. ;)

Kyllähän tuo asiayhteydestä käy selväksi mutta meillä päin kun puhutaan "skidistä" se tarkoittaa lasta ja kun taas puhutaan "snadista" se tarkoittaa pientä/vähää. "Snadia" tässäkin yhteydessä on varmaan haettu mutta ei olla oikein osattu tuota sladin stangia.
Niinpä niin. Katso John Doen posti. Käytetään sitä slangia oikein jos pitää käyttää.

No enempiä tästä taistelematta, mutta kun :offtopic: haluttiin vääntää ja sitä pilkkua nussia, niin ainakin minun tietämykseni mukaan Stadin slangiin kuuluu sana skidi ja snadi samassa merkityksessä, ihan yksilöllistä kumpaa haluaa käyttää. Itse olen kuullut kumpaakin useasti elämäni aikana. Google kertonee enemmän jos tässä nyt jotain lisäselvitystä vielä kaipaa kyseisen sanan käytölle... :rolleyes:

Urbaani Sanakirja - Skidi/Snadi

Juu, kyllä minäkin olen kuullut hyvin paljon käytettävän skidiä tarkoittaen pientä. Kieli muuttuu ja silleen.

Niin...

Voitasko jo pitää turpa kiinni tästä aiheesta....

KYLLÄ! ;)

Ei se siitä oikeata silti tee. Ja tämäkin keskustelu on mielenkiintoisempi kuin tämän hetkinen BB.

Edit. hidas... Kohtuu pimee kaveri tuo uussälli noitten videoiden perusteella.

Jumalauta että olette rasittavia :D

Ja jotta päästään takaisin AIHEESEEN joka oli BIG BROTHER jos jotkut ei sitä vielä muista, sanon sen että Cheryll lähtee talosta sunnuntaina...näin ainakin toivon.
Todella ärsyttävää kun eilen lähti talon järkevin asukas pois, hän olisi ansainnut paikkansa talossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom