Mä en kyllä ymmärrä, että miksi kukaan haluaa varta vasten vittuuntua. Mä katsoisin mieluummin semmoista BB:tä, jonka asukkaat ei vituttais mua koko ajan. Se että joku asia ei vituta, ei tarkoita, että se ei herätä mitään tunteita. Mut sua ei vissiin muuten vituta tarpeeks, kun sä haluat hakea sitä vitutusta telkkarista.
Se ei vituta mua ylenpalttisesti, eli en mä siitä mitenkään tahallani vittuunnu. Ärsyynnyn siihen välillä mutta pidän toistaiseksi suht nobodyna. Toivon ja odotan vain sellaista samanlaista settiä mitä Chipa heitti omissa synttäribileissään.
Aikaisemmin kun oli BB:ssä se Hena, niin mä ajattelin liikaa sydämellä enkä järjellä. Se oli öykkäri, mulkku, sovinisti, kunnon raivostuttava kusipää... ja mä halusin että se lähtee veke. Olin tyhmä ja opin virheestäni, ja aika moni muukin taisi oppia. Kun Hena lähti veke muuttui meno hetkeksi aivan hemmetin tylsäksi ja siitä kirjoiteltiinkin paljon. Hieman sama asia oli Kaarlon suhteen. Ihmiset poltti päreensä sen kouhkaamiseen ja vouhkaamiseen, mutta sitten kuitenkin se haluttiin takaisin taloon sekoilemaan, ihan pelkän viihdearvon takia.
Ärsyttävimpiä tyyppejä ei vaan heti kannata äänestää veke. Jos siellä on koko talo täynnä vain fiksuja ja mukavia tyyppejä niin onko niitä rauhallisia keskusteluja ja asialinjaa sitten kiva seurata viihdeohjelmassa jonka on tarkoitus kuohahduttaa? Ei ole ei... :(
Mutta oikeessa oot että mua ei vituta tarpeeksi, mua ei juuri yhtään vituta elämässä kun menee niin perkeleen hyvin ;) Siinä piileekin varmaan syy myös BB katsomiseen. Mä en sekoile, en kännää, en huoraa, en tee juuri mitään niistä asioista mitä nuo tuolla tekee... Katson sitten kun muut tekee, tai jotain :lol2:
Tuulilla kauniit kasvot, mutta jos mitat on 169/49 nii siihen se kauneus sitten jääki. Ei tollasessa kropassa oo muuta ku luuta ja nahkaa..
Kauniit kasvot on, samoin sillä Anniinalla. Tuossa kun lähemmin kuvailtiin niin tein huomioita. Sääli tuota Tuulin laihuutta, toisaalta mitä sitä ruotimaan... Minnalla ruodittiin ylikilot ja Tuulista sitten ehkä se alipaino mitä hänellä on. Cheryllkin hoikkana tyttönä painaa silti melkein 10kg enemmän, ja ovat saman pituisia. Toki se on vartalotyypistäkin kiinni, voi olla hyvinkin vaikka 20kg eroja saman pituisilla, mutta kai sillä Tuulilla jtn ongelmia on kerran salin henkilökuntakin on puuttunut siihen pakonomaiseen liikuntahulluuteen ja käskenyt pitää välipäiviä ym. Tavallaan vähän paha mieli kun asiaa tarkemmin kelaa, alipaino kun on paljon vakavampi ja vaarallisempi juttu kuin ylipaino :( BMI 18,5 - 24,9 normaali paino ja Tuulilla on 17,2 alipaino...