Big Brother 2008 : Kuka sinä oikeasti olet? [Ei paljastuksia! Lue ohjeet!]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
Cherylllllll: Must tuntuu niiku et mä oon niiku löytäny susta niinku jotain en niinku osaa selittää niiku mut tuntuu et niiku me oltais niiku oltu niiku vaikea selittää niiku mut tajuuks sä niiku mitä mä niiku tarkotan tällä niiku.

ei siitä ota hevonenkaan selvää mitä se yrittää sanoa. Helvetti sitä niiden remppahommia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Cherylllllll: Must tuntuu niiku et mä oon niiku löytäny susta niinku jotain en niinku osaa selittää niiku mut tuntuu et niiku me oltais niiku oltu niiku vaikea selittää niiku mut tajuuks sä niiku mitä mä niiku tarkotan tällä niiku.

Ite vaihoin kanavaa ku toi avautuminen alko, hämmästyin että se vieläki jatkuu kun vaihoin takas. Ja edelleen yhtä epäselvänä.:eek:

Komppaan kahta edellistä homppelin draamasta ja tsirpukan sössötyksistä! Ja lisäksi totean, että paskaa paskassa ja kohta tulee taas Mantalta paskaa.

Mitkä bileet ne tommoset on? ei kukaa vedä övereitä? säälittävää, minun eilisestä olisi saanut aivan mahtavaa materiaalia :D

siis mikä noilla on johania vastaan, en tajua, tuo homppeliko se on saanut nuo ylipuhuttua....

siis mikä noilla on johania vastaan, en tajua, tuo homppeliko se on saanut nuo ylipuhuttua....

tähän on vaikea vastata, koska sen perusteella mitä näkee 24/7 niin johanissa ei ole mitään ihmeellistä vikaa. ainakaan jos verrataan noihin muihin umpihulluihin, joita löytyy tuolta muutama. ja tuo nikon vouhotus on niin kammottavaa, koska rivien välistä kuulee ihan selvästi että se kokee olevansa talon keskipiste jolla on oikeus määrittää kuka saa hengailla kenenkin kanssa ja kuka saa liikkua talossa missäkin jne. se "omistaa" ihmisiä ja esim. tupakkiterassin jne.

onneksi johan ei lähtenyt riitelemään ja terokin vaan viittaa kintaalla. nikon pisteet laski mun silmissä.

ja nyt seuraavaksi näätte sitten tän mian skitsoilun. siitäkin riittäisi sanottavaa :)

Tässä kirjoitus talon tapahtumista, joita ei näytetty koosteessa. Kannattaa ehkä vilkaista. Tuotannolta aika käsittämätön temppu jättää näyttämättä näitä... Toki jos haluat, olla vain koosteiden armoilla, ei kannata klikata. Nämä ovat kuitenkin asioita, jotka olisi jo näytetty koosteessa tässä vaiheessa, jos tuotanto ne olisi päättänyt näyttää.

ei jumalauta mitää ohjelma kahtoes ei oo alkanu vituttaa näin paljoo kiitos ton vitun homppelin : D ei saatana... veikkaan et aika moni vetäs turpaa jos näkis kadul.

Jukolauta että tuotanto pelaa Markoa vastaan ja pahasti. :curs: Jättivät näyttämättä Markon parhaat kun se pisteli luita kurkkuun muutamalle talossa, ja sitten jättivät myös näyttämättä Mian pahimmat angstaukset.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom